Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
13.03.2014. Franck postao član društva International Coffee Partners
Kao punopravni član društva International Coffee Partners, Franck aktivno sudjeluje u realizaciji inovativnih razvojnih projekata s ciljem osnaživanja i pružanja podrške malim uzgajivačima kave u primjeni održivih praksi na globalnoj razini.

Franck je početkom ove godine, potpisivanjem ugovora, postao punopravni član društva International Coffee Partners (ICP), sa sjedištem u Hamburgu, koje okuplja vodeće europske proizvođače i trgovce kavom.

ICP djeluje s ciljem osnaživanja i pružanja podrške malim uzgajivačima kave u primjeni održivih praksi koje im omogućuju povećanje prinosa, bolju kvalitetu usjeva, veću konkurentnost, učinkovitiji pristup tržištu te poboljšanje radnih i životnih uvjeta. Kao i svi partneri ICP-a, Franck je aktivno uključen u realizaciju projekata pružajući potrebnu financijsku i savjetodavnu podršku.

„U Francku smo svjesni svoje uloge i odgovornosti koju za sobom povlači status vodećeg proizvođača kave na hrvatskom tržištu, zbog čega posebno brinemo o kvaliteti sirovina i održivosti cjelokupnog lanca nabave i proizvodnje.

Ponosni smo što smo u društvu najjačih europskih kompanija i što izravno sudjelujemo u provedbi inovativnih razvojnih projekata International Coffee Partnersa koji imaju za cilj osnaživanje malih uzgajivača i održivost globalnog tržišta kave“, istaknuo je Ivan Artuković, član Uprave Francka.

International Coffee Partners (ICP)

ICP je neprofitna inicijativa odnosno društvo koje je 2001. godine osnovalo pet vodećih europskih proizvođača i trgovaca kavom: Paulig iz Finske, Löfbergs Lila iz Švedske, Lavazza iz Italije, Neumann Kaffee Gruppe te Tchibo iz Njemačke. Norveški Joh. Johannson Kaffe pridružio se 2011., a Franck 2014. godine.
O ICP projektima

Fokus projekata ICP-a u zemljama izvoznicama kave jest malim uzgajivačima prenijeti znanje i osigurati potrebne alate za primjenu načela održivosti u uzgoju, proizvodnji i preradi kave uz očuvanje bioraznolikosti i prirodnih resursa.

Osim toga, kroz individualne treninge, mali uzgajivači stječu potrebna znanja i o organizaciji i upravljanju poslovanjem kako bi na tržištu nastupali kao dobro umreženi i profitabilni poduzetnici poljoprivrednog sektora.

U provedbi svojih razvojnih projekata, ICP aktivno surađuje s međunarodnim nevladinim organizacijama, razvojnim agencijama i lokalnim vlastima u zemljama u kojima se projekti provode.

Suradnja sa svim partnerskim organizacijama realizira se u sklopu modela javno-privatnog partnerstva što osigurava sveobuhvatnu pomoć i podršku uzgajivačima i njihovim obiteljima, a unapređenjem infrastrukture, i u zajednicama u kojima žive i rade.

ICP je do sada realizirao 19 projekata, u trajanju od tri do pet godina, u 11 zemalja Centralne i Južne Amerike, Azije i Afrike u kojima je sudjelovalo 27 300 malih uzgajivača kave. Krajnji rezultat su veći prinosi i kvalitetnija kava, a mali uzgajivači dobivaju priliku i izravno posredovati u prodaji što im omogućava pravedniju zaradu.

Izazovi s kojima se susreće industrija kave

Svjetska proizvodnja kave obuhvaća oko 20 milijuna malih uzgajivača s obiteljima koji, suočeni s otežanim uvjetima rada i padom prinosa, često pribjegavaju neodrživim proizvodnim praksama kako bi pokrili osnovne troškove.

Potrošnja kave na globalnoj razini je u porastu i procjenjuje se kako mali uzgajivači neće biti u mogućnosti kvalitetno odgovoriti na ovu rastuću potražnju, a uzroci su višestruki.

Naime, područja za uzgoj kave su ograničena, a vrlo je vjerojatno da će se dodatno smanjivati usljed utjecaja klimatskih promjena i iscrpljivanja prirodnih resursa.

Nadalje, mali uzgajivači čine oko dvije trećine globalne proizvodnje kave, no prinosi su im uglavnom niži od realnih proizvodnih kapaciteta. Kako su često primorani posrednicima prodavati svoje usjeve ispod tržišne vrijednosti, zarada je vrlo niska pa uzgoj kave kao posao i izvor prihoda ne privlači mlađe generacije.

Povezani članci
29.09.16 Promocije
Franck predstavio novi espresso - Franck 125 YEARS EDITION
26.09.16 Vijesti
Franck izašao na tržište sa sustavom kapsula koji omogućuje pripremu savršenog espressa kod kuće
15.06.16 DOP
Franck podržava hrvatski dizajn i kvalitetan turistički sadržaj u Zagrebu
13.05.16 Tvrtke i tržišta
Otvoren Franckov regionalni HoReCa servisni centar u Zagrebu
28.01.16 Prehrambeni proizvodi
Hoće li kava 2050. godine biti dostupna svima?
22.12.15 Promocije
Franck topli napici na Crodux benzinskim servisima
30.07.15 Tvrtke i tržišta
Franck našao strateškog partnera za grickalice
24.07.15 Vijesti iz svijeta
Lavazza kupuje francuskog proizvođača kave Carte Noire
22.04.15 Trgovina na malo
Novouređena Franck trgovina: kao u šalici kave
22.04.15 Karijere
Zoran Mabić novi izvršni direktor prodaje u Francku
11.03.15 Vijesti iz svijeta
Do kraja godine kava skuplja 15 posto
02.02.15 Vijesti
Kroki Kroket slavi 40. rođendan
04.11.14 Tvrtke i tržišta
"Dnevnik": Više hrvatskih investitora želi kupiti najvećeg slovenskog pekara
02.10.14 Tvrtke i tržišta
Franck domaćin sastanka vodećih europskih proizvođača i trgovaca kavom
26.09.14 Promocije
Franck s građanima proslavio Međunarodni dan kave
12.09.14 Karijere
Kristijan Gregorić novi izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku
28.07.14 Brandovi
Predstavljeni trendi „Franck coffee cocktails with Monin“
22.07.14 Vijesti
Novi Tip Top Ketchup i Bolognese po izboru potrošača
17.06.14 Brandovi
Hrvatski reprezentativci i u Brazilu uživaju u Franck kavi
11.06.14 Promocije
Franck predstavio tehnološku i marketinšku inovaciju - platformu Kava&Kava
06.05.14 DOP
Franck café vas vodi na Ultra Europe festival
04.04.14 Brandovi
Kava s Franck potpisom na festivalu hrane i vina
28.03.14 Korisne informacije
Franck pobjednik 7. natjecanja u rješavanju poslovnih slučajeva IEDC Alumni kluba Hrvatska
20.03.14 Promocije
Predstavljena nova Franckova 100% Arabica
28.01.14 Promocije
Miele: Za vrhunski okus i dizajn
15.10.13 Prehrambeni proizvodi
Proizvodnja čipsa isključivo od krumpira hrvatskih proizvođača
30.08.13 Tvrtke i tržišta
Franck povlači dionice sa Zagrebačke burze
10.06.13 Vijesti
Francku zastupstvo Lavazza kave, za početak
04.04.13 Promocije
Franck pokrenuo projekt „Tigrov ples“
22.01.13 Istraživanja
Franckova instant kava potukla Nescaffe
16.11.12 Prehrambeni proizvodi
Novi Frankov 'Fora' čaj
25.10.12 Prehrambeni proizvodi
Hrvatska kućanstva lani potrošila 640 milijuna kuna na kavu
18.10.12 Izvoz
Studija: Ulazak u EU prilika za hrvatski pršut, mlijeko i čaj
05.10.12 Promocije
Novi okusi Franck Čipi čipsa
14.09.12 Promocije
Franck FREEZE TEASE – osvježenje bez kalorija
06.08.12 Prehrambeni proizvodi
Premiumizacija u kategoriji instant kava
23.07.12 Tvrtke i tržišta
Alba m.s. certificirala proizvodnju po IFS standardu
04.07.12 Karijere
Artuković na čelu Francka i narednih pet godina
21.06.12 Tvrtke i tržišta
Franck isplaćuje dividendu od 10 kuna
27.01.12 Tvrtke i tržišta
U Krašu održan sastanak predstavnika prehrambene industrije
03.01.12 Prehrambeni proizvodi
Kukuruzni snack-flips: Trgovačke marke u naletu
29.07.11 Financije i gospodarstvo
PD: Konditori - Zbog ulaska u EU morat ćemo ugasiti pola proizvodnje!
29.07.11 Tvrtke i tržišta
Polugodišnja dobit Francka 20,32 milijuna kuna
23.02.11 Prehrambeni proizvodi
Najviša cijena kave u 30 godina
01.02.11 Tvrtke i tržišta
Francku kvartalna dobit od 8,2 milijuna kuna
02.11.10 Tvrtke i tržišta
Franck povećao dobit
23.09.10 Promocije
Eurovip Čitluk proslavio 20 godina poslovanja
26.08.10 Prehrambeni proizvodi
Kava će poskupjeti, samo je pitanje kada
20.08.10 Trgovina na malo
Deutsche Welle: Hrana poskupljuje zbog špekulanata
12.07.10 Prehrambeni proizvodi
Cijena kave leti u nebo
10.05.10 Tvrtke i tržišta
Franck povećao dobit na 8,7 mil. kuna
28.05.09 Tvrtke i tržišta
Franck preuzeo Gloria kavu
12.05.09 Tvrtke i tržišta
Franck preuzeo tvrtku Tombia iz Splita
04.05.09 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Francka manja 28,1 posto
31.03.09 Tvrtke i tržišta
Franck: Neto dobit od 52 milijuna kuna
17.12.08 Promocije
Cafitesse sustav za najbolju uredsku kavu
31.10.08 Tvrtke i tržišta
Franck u devet mjeseci s 39,2 milijuna kuna dobiti
25.08.08 Tvrtke i tržišta
Franck: Dividenda 12 kuna po dionici
29.07.08 Tvrtke i tržišta
Dobit Francka porasla za 30 posto
21.05.08 Tvrtke i tržišta
Dividenda Francka 12 kuna po dionici
01.04.08 Tvrtke i tržišta
Franck ostvario 60,86 milijuna kuna neto dobiti
16.11.07 Tvrtke i tržišta
Dobit Starbucksa porasla 35 posto
13.08.07 Tvrtke i tržišta
U prvom polugodištu smanjena dobit Francka
28.04.07 Statistika
Franck ostvario 5,15 milijuna kuna neto dobiti
31.03.07 Statistika
Franck ostvario 61,14 milijuna kuna neto dobiti
26.02.07 Prehrambeni proizvodi
Udruženje proizvođača kave protiv povećanja proizvodnje
08.01.07 Tvrtke i tržišta
Prihod od prodaje Grand kafe u Srbiji 68 milijuna eura
12.12.06 Vijesti
Sporazum HOK-a, Konzuma i hrvatskih proizvođača
04.11.06 Prehrambeni proizvodi
Franck ostvario 44,06 milijuna kuna neto dobiti
15.10.06 Prehrambeni proizvodi
Kofein više ometa dnevni san
23.08.06 Trgovina na malo
Cijena kave najviša od 1999.
26.07.06 Vijesti
Neto dobit Francka u prvom polugodištu 18,5% manja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa