Trgovina
Seniko studio
Promocije
20.03.2014. Predstavljena nova Franckova 100% Arabica
Franck doprinosi razvoju kulture ispijanja kave, rituala pripreme i istinskog uživanja u kavi
Danas je na jutarnjoj kavi u Francku predstavljena nova mljevena kava za domaćinstvo – Franck 100% Arabica. O samo ideji lansiranja kave premium kvalitete po pristupačnoj cijeni, posebnostima Franckove 100% Arabice kao i vrlo zahtjevnom procesu razvoja i proizvodnje govorili su Vesna Mihatov, master cupper, koja potpisuje recepturu 100% Arabice i Ivica Srakočić, marketing menadžer za kategoriju kave i kavovina.

Riječ je o prvoj u nizu Franckovih priča o kavi – uz kavu. Tom su prilikom prisutnima predstavljene i malo poznate činjenice i zanimljivosti o kavi. Kao vodeći proizvođač na hrvatskom tržištu, Franck na ovaj način želi dati svoj doprinos snažnijem razvoju kulture ispijanja kave, ritualima pripreme i istinskog uživanja u kavi.

Predstavljanje i kušanje nove Franckove 100% Arabice nisu propustili ni pravi kavoljupci Marijana Batinić i Janko Popović Volarić koji su s prisutnima podijelili svoje dnevne rituale vezane uz kavu. Kako su istaknuli, preferiraju upravo mljevenu kavu jer im omogućava cjelovit doživljaj - od same pripreme i mirisa koji ispuni kuću i probudi sva osjetila pa sve do okusa svježe pripremljene šalice omiljenog napitka.
Nova Franck 100% Arabica
Nova Franck 100% Arabica mljevena je kava za domaćinstvo nastala mješavinom pomno odabranih zrna isključivo sorte arabica. Odlikuje se aromatskim bogatstvom, slatkoćom i blagošću, dok dominantna aroma čokolade prožeta notama lješnjaka i badema pruža savršen užitak ispijanja.

Može se pripremati na nekoliko načina - u džezvi, kafetijeri, kao filter kava ili pomoću metode french pressa, a posebnim načinom mljevenja Franckov je razvojni tim postigao optimalnan omjer grubih i finih čestica što garantira jednako bogat okus bez obzira na način pripreme.

100% Arabica po svojoj je kvaliteti premium kava, a dostupna je po pristupačnoj cijeni što šalicu vrhunske kave za uživanje kod kuće čini dostupnijom svima. Preporučena cijena za pakiranje od 250 grama je 19,99 kuna.

Ivica Srakočić, marketing menadžer Francka za kategoriju kave i kavovina, o razlozima lansiranja novog proizvoda istaknuo je: „Stalno pratimo svjetske trendove i osluškujemo želje potrošača što nam predstavlja jednu od glavnih odrednica kod razvoja novih proizvoda. Rezultat ovog inovativnog pristupa naša je nova 100% Arabica koja, u ovome trenutku, predstavlja sam vrh ponude u segmentu kave za domaćinstvo. Želja nam je bila potrošačima ponuditi vrhunski premium proizvod po vrlo pristupačnoj cijeni te im tako pružiti priliku da uživaju u okusima koji su do sada bili prilično nedostupni prosječnom potrošaču.“
Osim odabira najboljih arabica iz Središnje i Južne Amerike, iznimno bogatstvo i punoća okusa Franckove 100% Arabice dobiveni su i pažljivim procesom proizvodnje. „Pomno pripreman i detaljno nadziran postupak prženja omogućuje oslobađanje najboljih aroma skrivenih u zrnima kave nakon čega slijedi miješanje odabranih sorti arabice, mljevenje i na kraju pakiranje u vakum što najbolje čuva sve arome iz kave. Tijekom procesa proizvodnje, u svakom trenutku provode se detaljne analize i provjere kvalitete kave.“, istaknula je Vesna Mihatov, master cupper iz Francka.

Porijeklo sorte kave arabica
Podrijetlom s planinskih masiva središnjeg dijela Afrike, arabica je prva kultivirana sorta kave koja je zahvaljujući svojoj kvaliteti, brzo osvojila i obronke ostalih dijelova tropskog pojasa. Uzgaja se na većim nadmorskim visinama gdje joj u potpunosti odgovaraju klimatski uvjeti – česta kišna razdoblja, jačina sunca, sastav tla, vjetar te flora i fauna karakteristični za spomenuto područje. Upravo svi ovi specifični utjecaji omogućuju idealan razvoj aroma u plodovima kave, pa arabicu odlikuje kompleksnost i bogatstvo okusa.

Povezani članci
26.09.16 Vijesti
Franck izašao na tržište sa sustavom kapsula koji omogućuje pripremu savršenog espressa kod kuće
15.06.16 DOP
Franck podržava hrvatski dizajn i kvalitetan turistički sadržaj u Zagrebu
13.05.16 Tvrtke i tržišta
Otvoren Franckov regionalni HoReCa servisni centar u Zagrebu
22.12.15 Promocije
Franck topli napici na Crodux benzinskim servisima
30.07.15 Tvrtke i tržišta
Franck našao strateškog partnera za grickalice
22.04.15 Trgovina na malo
Novouređena Franck trgovina: kao u šalici kave
22.04.15 Karijere
Zoran Mabić novi izvršni direktor prodaje u Francku
02.02.15 Vijesti
Kroki Kroket slavi 40. rođendan
04.11.14 Tvrtke i tržišta
"Dnevnik": Više hrvatskih investitora želi kupiti najvećeg slovenskog pekara
02.10.14 Tvrtke i tržišta
Franck domaćin sastanka vodećih europskih proizvođača i trgovaca kavom
26.09.14 Promocije
Franck s građanima proslavio Međunarodni dan kave
12.09.14 Karijere
Kristijan Gregorić novi izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku
28.07.14 Brandovi
Predstavljeni trendi „Franck coffee cocktails with Monin“
22.07.14 Vijesti
Novi Tip Top Ketchup i Bolognese po izboru potrošača
17.06.14 Brandovi
Hrvatski reprezentativci i u Brazilu uživaju u Franck kavi
11.06.14 Promocije
Franck predstavio tehnološku i marketinšku inovaciju - platformu Kava&Kava
06.05.14 DOP
Franck café vas vodi na Ultra Europe festival
04.04.14 Brandovi
Kava s Franck potpisom na festivalu hrane i vina
28.03.14 Korisne informacije
Franck pobjednik 7. natjecanja u rješavanju poslovnih slučajeva IEDC Alumni kluba Hrvatska
13.03.14 Tvrtke i tržišta
Franck postao član društva International Coffee Partners
15.10.13 Prehrambeni proizvodi
Proizvodnja čipsa isključivo od krumpira hrvatskih proizvođača
30.08.13 Tvrtke i tržišta
Franck povlači dionice sa Zagrebačke burze
10.06.13 Vijesti
Francku zastupstvo Lavazza kave, za početak
04.04.13 Promocije
Franck pokrenuo projekt „Tigrov ples“
22.01.13 Istraživanja
Franckova instant kava potukla Nescaffe
16.11.12 Prehrambeni proizvodi
Novi Frankov 'Fora' čaj
05.10.12 Promocije
Novi okusi Franck Čipi čipsa
14.09.12 Promocije
Franck FREEZE TEASE – osvježenje bez kalorija
06.08.12 Prehrambeni proizvodi
Premiumizacija u kategoriji instant kava
23.07.12 Tvrtke i tržišta
Alba m.s. certificirala proizvodnju po IFS standardu
04.07.12 Karijere
Artuković na čelu Francka i narednih pet godina
21.06.12 Tvrtke i tržišta
Franck isplaćuje dividendu od 10 kuna
27.01.12 Tvrtke i tržišta
U Krašu održan sastanak predstavnika prehrambene industrije
03.01.12 Prehrambeni proizvodi
Kukuruzni snack-flips: Trgovačke marke u naletu
29.07.11 Financije i gospodarstvo
PD: Konditori - Zbog ulaska u EU morat ćemo ugasiti pola proizvodnje!
29.07.11 Tvrtke i tržišta
Polugodišnja dobit Francka 20,32 milijuna kuna
01.02.11 Tvrtke i tržišta
Francku kvartalna dobit od 8,2 milijuna kuna
02.11.10 Tvrtke i tržišta
Franck povećao dobit
26.08.10 Prehrambeni proizvodi
Kava će poskupjeti, samo je pitanje kada
10.05.10 Tvrtke i tržišta
Franck povećao dobit na 8,7 mil. kuna
28.05.09 Tvrtke i tržišta
Franck preuzeo Gloria kavu
12.05.09 Tvrtke i tržišta
Franck preuzeo tvrtku Tombia iz Splita
04.05.09 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Francka manja 28,1 posto
31.03.09 Tvrtke i tržišta
Franck: Neto dobit od 52 milijuna kuna
31.10.08 Tvrtke i tržišta
Franck u devet mjeseci s 39,2 milijuna kuna dobiti
25.08.08 Tvrtke i tržišta
Franck: Dividenda 12 kuna po dionici
29.07.08 Tvrtke i tržišta
Dobit Francka porasla za 30 posto
21.05.08 Tvrtke i tržišta
Dividenda Francka 12 kuna po dionici
01.04.08 Tvrtke i tržišta
Franck ostvario 60,86 milijuna kuna neto dobiti
13.08.07 Tvrtke i tržišta
U prvom polugodištu smanjena dobit Francka
28.04.07 Statistika
Franck ostvario 5,15 milijuna kuna neto dobiti
31.03.07 Statistika
Franck ostvario 61,14 milijuna kuna neto dobiti
12.12.06 Vijesti
Sporazum HOK-a, Konzuma i hrvatskih proizvođača
04.11.06 Prehrambeni proizvodi
Franck ostvario 44,06 milijuna kuna neto dobiti
26.07.06 Vijesti
Neto dobit Francka u prvom polugodištu 18,5% manja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa