Info
Seniko studio
DOP
15.06.2016. Franck podržava hrvatski dizajn i kvalitetan turistički sadržaj u Zagrebu
Franck Pop-Up mobilna ugostiteljska stanica i atraktivne višefunkcionalne pregače za bariste s potpisom hrvatskih dizajnera.
Croatian Design Superstore, organizator festivala Design District Zagreb i akcelerator domaće dizajnerske scene, u suradnji s Franckom osmislio je koncept funkcionalne, mobilne stanice za pripremu i posluživanje kave i čaja koji identitet Franckove tvornice i gotovo 125 godina povijesti proizvodnje i kulture kave približava široj javnosti. Impresivni dizajn modularnog Franck Pop-Upa, koji potpisuje produkt dizajnerica Draga Komparak, premijerno će se predstaviti Zagrepčanima i turistima u sklopu Design Districta Zagreb od 16. do 19. lipnja.

Ovim projektom Franck nadograđuje svoje usmjerenje prema inovacijama, ovaj puta u suradnji s Croatian Design Superstoreom, koji je kroz svoje karakteristično dizajnersko promišljanje za Franck osmislio koncept atraktivne mobilne ugostiteljske stanice za pripremu i posluživanje kave i drugih toplih napitaka.

„Konceptualno rješenje Franck Pop-Up mobilne stanice osmišljeno je tako da odražava stoljetnu tradiciju te suvremeni duh i inovativno usmjerenje Francka kako u razvoju proizvoda tako i u komunikaciji s potrošačima. Suradnja s Design Districtom Zagreb dio je naše dugoročne strategije kojom, između ostaloga, pružamo podršku hrvatskom dizajnu i obrtničkoj proizvodnji, ali i vrijednim projektima koji doprinose daljnjem razvoju kvalitetne turističke i ugostiteljske ponude grada Zagreba gdje je Franck napravio iskorak i s projektom revitalizacije Gradske kavane Johann Franck”, istaknuo je Kristijan Gregorić, direktor marketinga i razvoja Francka.

„Odgovornost prenošenja Franckove tradicije u funkcionalni objekt, Croatian Design Superstore povjerio je produkt dizajnerici Dragi Komparak čiji dizajn simbolički na ulicu prenosi identitet Franckove tvornice kave. Tako je nastao Franck Pop-Up, modularni i mobilni objekt koji se sastoji od četiri elementa, a čija veličina i oblik proizlaze iz funkcije koju pojedini modul ispunjava – od pripreme kave ili čaja, prezentacije ili njihova skladištenja.“ – Ira Payer, kreativna direktorica CDSS-a, predstavila je nastanak ovog inovativnog projekta.

Dizajn prenosi priču o Franckovoj tvornici
Proizvodni kompleks Francka u zagrebačkoj Vodovodnoj ulici, otvoren je davne 1892. godine, kao jedan od prvih velikih pogona prehrambene industrije u Hrvatskoj. Franckova tvornica izgrađena je prema nacrtima arhitekta Kune Waidmanna i danas predstavlja reprezentativan primjer zagrebačke industrijske arhitekture i dizajna. Franck Pop-Up utjelovljuje dugu povijest i tradiciju zagrebačke tvornice te doprinos kulturi kave i čaja u čemu Franck predvodi tržište.
„Izbor materijala igrao je ključnu ulogu u prenošenju identiteta Franckove tvornice, od same njihove teksture, boja, ali i asocijacije na miris svježe pržene kave. Iz toga razloga, vanjskim volumenom modularnog sustava dominira vizualno impresivan korten - materijal koji u kontaktu sa zrakom stvara jedinstvenu boju mjedi, stvarajući kontrast s unutrašnjom stranom modula gdje je korištena funkcionalna, lako periva crna kompakt ploča.

Tonovi cinobera, zemljane ciglene boje, drveta oraha, sirovi tamni komadi željezne konstrukcije, svi su oni proizašli iz cjelovite priče koju Franck nudi generacijama - iz sadržaja šalice kave i čaja.“ – objasnila je dizajnerica, Draga Komparak, koncept novog, impresivnog proizvoda Franck Pop-Up.

Atraktivan dizajn višefunkcionalnih pregača za Franckove bariste potpisuje modna dizajnerica Ivana Čuljak
U suradnji s Croatian Design Superstoreom, Franck je angažirao i modnu dizajnericu Ivanu Čuljak koja je osmislila dizajn višefunkcionalne pregače za Franckove profesionalne bariste. Riječ je o jednostavnoj pregači od tekstilnog materijala u keper-vezu, s detaljima od kože i gumenih naramenica u crnoj i bijeloj boji.

„Ideja je da pregače budu održive te da se koriste za buduća promotivna događanja Francka. Radi toga, dizajnirane su na način da se nose na dvije strane (lice i naličje), ovisno o prostoru primjene. Tako je na jednoj strani klasični crni tekstilni materijal u keper-vezu predviđen za klasičnija događanja, a na drugoj strani je kožni umetak koji označava Frank bariste unutar gradskog prostora, i gumene naramenice koje se na leđima križaju u obliku slova X. Uz same pregače, koje su dizajnirane specijalno za ovu prigodu, u styling su uključeni i gotovi (ready-made) proizvodi koji čine komunikativnijim dizajnirane pregače u svakodnevnom urbanom ambijentu.” – ukratko je Ivana Čuljak opisala dizajn Franckovih novih pregača kojima se prezentacija brenda podižu na još kvalitetniju razinu.

Za kraj vas pozivamo da svoju kavu za vrijeme trajanja uzbudljivog festivala dizajna - Design Districta Zagreb – svakako popijete u Franck Pop-Upu koji će od 16. – 19. lipnja na vas čekati u Ratkajevom prolazu.

Povezani članci
26.09.16 Vijesti
Franck izašao na tržište sa sustavom kapsula koji omogućuje pripremu savršenog espressa kod kuće
13.05.16 Tvrtke i tržišta
Otvoren Franckov regionalni HoReCa servisni centar u Zagrebu
22.12.15 Promocije
Franck topli napici na Crodux benzinskim servisima
30.07.15 Tvrtke i tržišta
Franck našao strateškog partnera za grickalice
22.04.15 Trgovina na malo
Novouređena Franck trgovina: kao u šalici kave
22.04.15 Karijere
Zoran Mabić novi izvršni direktor prodaje u Francku
02.02.15 Vijesti
Kroki Kroket slavi 40. rođendan
04.11.14 Tvrtke i tržišta
"Dnevnik": Više hrvatskih investitora želi kupiti najvećeg slovenskog pekara
02.10.14 Tvrtke i tržišta
Franck domaćin sastanka vodećih europskih proizvođača i trgovaca kavom
26.09.14 Promocije
Franck s građanima proslavio Međunarodni dan kave
12.09.14 Karijere
Kristijan Gregorić novi izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku
28.07.14 Brandovi
Predstavljeni trendi „Franck coffee cocktails with Monin“
22.07.14 Vijesti
Novi Tip Top Ketchup i Bolognese po izboru potrošača
17.06.14 Brandovi
Hrvatski reprezentativci i u Brazilu uživaju u Franck kavi
11.06.14 Promocije
Franck predstavio tehnološku i marketinšku inovaciju - platformu Kava&Kava
06.05.14 DOP
Franck café vas vodi na Ultra Europe festival
04.04.14 Brandovi
Kava s Franck potpisom na festivalu hrane i vina
28.03.14 Korisne informacije
Franck pobjednik 7. natjecanja u rješavanju poslovnih slučajeva IEDC Alumni kluba Hrvatska
20.03.14 Promocije
Predstavljena nova Franckova 100% Arabica
13.03.14 Tvrtke i tržišta
Franck postao član društva International Coffee Partners
15.10.13 Prehrambeni proizvodi
Proizvodnja čipsa isključivo od krumpira hrvatskih proizvođača
30.08.13 Tvrtke i tržišta
Franck povlači dionice sa Zagrebačke burze
10.06.13 Vijesti
Francku zastupstvo Lavazza kave, za početak
04.04.13 Promocije
Franck pokrenuo projekt „Tigrov ples“
22.01.13 Istraživanja
Franckova instant kava potukla Nescaffe
16.11.12 Prehrambeni proizvodi
Novi Frankov 'Fora' čaj
05.10.12 Promocije
Novi okusi Franck Čipi čipsa
14.09.12 Promocije
Franck FREEZE TEASE – osvježenje bez kalorija
06.08.12 Prehrambeni proizvodi
Premiumizacija u kategoriji instant kava
23.07.12 Tvrtke i tržišta
Alba m.s. certificirala proizvodnju po IFS standardu
04.07.12 Karijere
Artuković na čelu Francka i narednih pet godina
21.06.12 Tvrtke i tržišta
Franck isplaćuje dividendu od 10 kuna
27.01.12 Tvrtke i tržišta
U Krašu održan sastanak predstavnika prehrambene industrije
03.01.12 Prehrambeni proizvodi
Kukuruzni snack-flips: Trgovačke marke u naletu
29.07.11 Financije i gospodarstvo
PD: Konditori - Zbog ulaska u EU morat ćemo ugasiti pola proizvodnje!
29.07.11 Tvrtke i tržišta
Polugodišnja dobit Francka 20,32 milijuna kuna
01.02.11 Tvrtke i tržišta
Francku kvartalna dobit od 8,2 milijuna kuna
02.11.10 Tvrtke i tržišta
Franck povećao dobit
26.08.10 Prehrambeni proizvodi
Kava će poskupjeti, samo je pitanje kada
10.05.10 Tvrtke i tržišta
Franck povećao dobit na 8,7 mil. kuna
28.05.09 Tvrtke i tržišta
Franck preuzeo Gloria kavu
12.05.09 Tvrtke i tržišta
Franck preuzeo tvrtku Tombia iz Splita
04.05.09 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Francka manja 28,1 posto
31.03.09 Tvrtke i tržišta
Franck: Neto dobit od 52 milijuna kuna
31.10.08 Tvrtke i tržišta
Franck u devet mjeseci s 39,2 milijuna kuna dobiti
25.08.08 Tvrtke i tržišta
Franck: Dividenda 12 kuna po dionici
29.07.08 Tvrtke i tržišta
Dobit Francka porasla za 30 posto
21.05.08 Tvrtke i tržišta
Dividenda Francka 12 kuna po dionici
01.04.08 Tvrtke i tržišta
Franck ostvario 60,86 milijuna kuna neto dobiti
13.08.07 Tvrtke i tržišta
U prvom polugodištu smanjena dobit Francka
28.04.07 Statistika
Franck ostvario 5,15 milijuna kuna neto dobiti
31.03.07 Statistika
Franck ostvario 61,14 milijuna kuna neto dobiti
12.12.06 Vijesti
Sporazum HOK-a, Konzuma i hrvatskih proizvođača
04.11.06 Prehrambeni proizvodi
Franck ostvario 44,06 milijuna kuna neto dobiti
26.07.06 Vijesti
Neto dobit Francka u prvom polugodištu 18,5% manja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa