Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Karijere
Petak, 29.03.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Karijere
12.09.2014.
Kristijan Gregorić novi izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku
Kristijan Gregorić
Kristijan Gregorić novi je izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku. Na novoj poziciji bit će odgovoran za strateško planiranje i upravljanje marketingom brendova svih proizvodnih kategorija kompanije, trade marketingom, korporativnim komunikacijama te razvojem strategije inovacija za tržišta Hrvatske i regije.
Posjeduje bogato marketinško, komercijalno te menadžersko iskustvo i znanje, a Franckovom izvršnom timu pridružuje se s mjesta generalnog direktora strateške jedinice distribucije HoReCa za SEE regiju u Atlantic Grupi.
Diplomirao je i specijalizirao na Ekonomskom fakultetu „Luigi Bocconi“ u Milanu, a karijeru je započeo u kompaniji Nestle Italija. Nakon toga, u Hrvatskoj preuzima odgovornost direktora divizije Nestle Purina Petcare gdje dalje napreduje u regionalnog direktora marketinga Nestlea za Jugoistočnu Europu. Uspješnu karijeru nastavio je graditi dolaskom u Adris grupu na mjesto rukovoditelja marketinga i trade marketinga. Početkom 2008. godine prelazi u Karlovačku pivovaru gdje je, kao direktor marketinga i izvoza, strateškim promišljanjem i izvrsnom realizacijom marketinških i prodajnih planova utjecao na unapređenje poslovanja, povećanje udjela i jače tržišno pozicioniranje kompanije.
„Veliko mi je zadovoljstvo pridružiti se Francku te preuzeti vodstvo nad dinamičnim marketinškim i razvojnim timom kompanije. Ovo je za mene novi profesionalni izazov s obzirom na mandat za daljnje jačanje poslovnog usmjerenja temeljenog na inovacijama kao i rast cjelokupnog poslovanja u Hrvatskoj i regiji“, istaknuo je Kristijan Gregorić.
Povezani članci
15.06.16
DOP
Franck podržava hrvatski dizajn i kvalitetan turistički sadržaj u Zagrebu
30.07.15
Tvrtke i tržišta
Franck našao strateškog partnera za grickalice
22.04.15
Trgovina na malo
Novouređena Franck trgovina: kao u šalici kave
22.04.15
Karijere
Zoran Mabić novi izvršni direktor prodaje u Francku
16.01.15
Vijesti
Nagradna igra za ljubitelje Franck čajeva
02.10.14
Tvrtke i tržišta
Franck domaćin sastanka vodećih europskih proizvođača i trgovaca kavom
26.09.14
Promocije
Franck s građanima proslavio Međunarodni dan kave
28.07.14
Brandovi
Predstavljeni trendi „Franck coffee cocktails with Monin“
17.06.14
Brandovi
Hrvatski reprezentativci i u Brazilu uživaju u Franck kavi
11.06.14
Promocije
Franck predstavio tehnološku i marketinšku inovaciju - platformu Kava&Kava
06.05.14
DOP
Franck café vas vodi na Ultra Europe festival
10.04.14
Vijesti
Uručena glavna nagrada Franckove igre „100.000 savršenih osjećaja“
04.04.14
Brandovi
Kava s Franck potpisom na festivalu hrane i vina
28.03.14
Korisne informacije
Franck pobjednik 7. natjecanja u rješavanju poslovnih slučajeva IEDC Alumni kluba Hrvatska
20.03.14
Promocije
Predstavljena nova Franckova 100% Arabica
13.03.14
Tvrtke i tržišta
Franck postao član društva International Coffee Partners
10.06.13
Vijesti
Francku zastupstvo Lavazza kave, za početak
22.01.13
Istraživanja
Franckova instant kava potukla Nescaffe
14.09.12
Promocije
Franck FREEZE TEASE – osvježenje bez kalorija
06.08.12
Prehrambeni proizvodi
Premiumizacija u kategoriji instant kava
23.07.12
Tvrtke i tržišta
Alba m.s. certificirala proizvodnju po IFS standardu
04.07.12
Karijere
Artuković na čelu Francka i narednih pet godina
21.06.12
Tvrtke i tržišta
Franck isplaćuje dividendu od 10 kuna
29.07.11
Financije i gospodarstvo
PD: Konditori - Zbog ulaska u EU morat ćemo ugasiti pola proizvodnje!
29.07.11
Tvrtke i tržišta
Polugodišnja dobit Francka 20,32 milijuna kuna
01.02.11
Tvrtke i tržišta
Francku kvartalna dobit od 8,2 milijuna kuna
02.11.10
Tvrtke i tržišta
Franck povećao dobit
26.08.10
Prehrambeni proizvodi
Kava će poskupjeti, samo je pitanje kada
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.