Trgovina
Seniko studio
Promocije
11.06.2014. Franck predstavio tehnološku i marketinšku inovaciju - platformu Kava&Kava
Franck je danas u zagrebačkom Supercaffeu predstavio svoju Kava&Kava platformu, marketinšku i tehnološku inovaciju namijenjenu ugostiteljskim objektima i njihovim gostima.

Riječ je o jedinstvenoj promotivno-komunikacijskoj platformi koja, pomoću aplikacije za pametne telefone, integrira društvene mreže, ugostiteljske objekte i mobilne uređaje. Franck tako postaje prva kompanija na europskom tržištu hrane i pića koja svojim partnerima u ugostiteljstvu nudi inovativno rješenje za učinkovitu komunikaciju s gostima, program vjernosti i unapređenje poslovanja.

Cjelokupan projekt – od inicijalne ideje Francka do finalnog rješenja, predstavili su voditelji tima odgovornog za realizaciju - Dražen Posavčević, brend menadžer iz Francka te Nikola Vrdoljak, stručnjak za digitalne komunikacije.
Uz moderatora Ivana Šarića, Kava&Kava aplikaciju za pametne telefone na današnjem su predstavljanju isprobali i njegov prezimenjak Dario Šarić i suigrači iz KK Cibona Martin Junaković, Marko Arapović, Tomislav Gabrić i Lovro Demo te glumica Leona Paraminski i TV voditeljica Ana Stunić.
Kava&Kava: prednosti za partnere Francka (ugostitelje)
Lansiranjem Kava&Kava platforme Franck svojim partnerima – ugostiteljskim objektima – nudi besplatan alat za promociju i direktnu komunikaciju s gostima kroz oglašavanje promotivnih akcija, posebnih ponuda i različitih događanja koja organiziraju. Osim toga, daje im mogućnost kreiranja vlastitog programa vjernosti odnosno sustava nagrađivanja svojih redovitih gostiju, prednosti postojećeg Franck programa vjernosti, vlastitu web podstranicu na www.kavakava.hr te priliku za dodatnu promociju na društvenim mrežama (Facebook, Twitter).

Bitno je naglasiti da nagrade i akcije iz programa vjernosti koje Kava&Kava partneri nude i komuniciraju, ne moraju biti vezane isključivo uz ponudu Francka, već ugostitelji platformu mogu koristiti za promociju svoje cjelokupne ponude i aktivnosti.

Franck na ovaj način podržava svoje partnere iz HoReCa kanala, odnosno male obrte i poslovne subjekte – kafiće, restorane, klubove - omogućavajući im da uz minimalna ulaganja osmisle program vjernosti i aktivnosti kako bi zadržali postojeće i privukli nove goste u svoj

lokal te u konačnici povećali promet i prihode. Partneri kroz ovu platformu također mogu prikupljati i pratiti statistiku o promotivnim aktivnostima te sukladno rezultatima, prilagođavati sadržaje i ponudu kafića željama svojih gostiju.
„Kava&Kava platforma nastala je temeljem naše želje da, kao lider u espresso kategoriji, pružimo još veću podršku svojim partnerima u HoReCa kanalu te da njihove goste, odnosno naše krajnje potrošače, dodatno nagradimo za vjernost.

Ugostitelji su odmah prepoznali prednosti i promotivni potencijal koji im na ovaj način pružamo pa se platformi u vrlo kratkom roku priključilo više od 700 lokala, a smatrphone aplikaciju i prije službenog predstavljanja preuzelo je oko 3000 korisnika “, istaknuo je Dražen Posavčević, brend menadžer iz Francka.
Zanimljivosti i nagrade za korisnike Kava&Kava aplikacije
Mobilna aplikacija preuzima se besplatno s Apple AppStorea i Google Playa, a pomoću nje korisnici prate akcije i događanja u svojim omiljenim kafićima i kafićima u njihovoj blizini te na označenim Kava&Kava lokacijama sakupljaju bodove. Uz praćenje akcija i pogodnosti, moguće je s prijateljima na društvenim mrežama podijeliti informaciju o svojoj lokaciji („check-in“) te ih pozvati na kavu.

Sakupljene bodove korisnici potom mijenjaju za nagrade kafića, ali ih nagrađuje i Franck. Bodovi se tako mogu zamijeniti i za vrijedne Franck nagrade na webshopu www.kavakava.hr – mobitele, poklon bonove, majice, šalice itd.

U nadolazećem razdoblju Franck će uložiti svoje resurse u edukaciju partnera kako bi aktivno krenuli u izgradnju programa vjernosti za svoje goste te tako obogatili ponudu za korisnike aplikacije.

Predstavljena verzija platforme tek je njezina prva inačica koja će se u budućnosti razvijati prema povratnim informacijama s tržišta. Do kraja 2014. godine aplikacija bi trebala biti dostupna na 2.000 partnerskih lokacija u HoReCa kanalu diljem Hrvatske.

Povezani članci
26.09.16 Vijesti
Franck izašao na tržište sa sustavom kapsula koji omogućuje pripremu savršenog espressa kod kuće
15.06.16 DOP
Franck podržava hrvatski dizajn i kvalitetan turistički sadržaj u Zagrebu
13.05.16 Tvrtke i tržišta
Otvoren Franckov regionalni HoReCa servisni centar u Zagrebu
22.12.15 Promocije
Franck topli napici na Crodux benzinskim servisima
30.07.15 Tvrtke i tržišta
Franck našao strateškog partnera za grickalice
22.04.15 Trgovina na malo
Novouređena Franck trgovina: kao u šalici kave
22.04.15 Karijere
Zoran Mabić novi izvršni direktor prodaje u Francku
02.02.15 Vijesti
Kroki Kroket slavi 40. rođendan
04.11.14 Tvrtke i tržišta
"Dnevnik": Više hrvatskih investitora želi kupiti najvećeg slovenskog pekara
02.10.14 Tvrtke i tržišta
Franck domaćin sastanka vodećih europskih proizvođača i trgovaca kavom
26.09.14 Promocije
Franck s građanima proslavio Međunarodni dan kave
12.09.14 Karijere
Kristijan Gregorić novi izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku
28.07.14 Brandovi
Predstavljeni trendi „Franck coffee cocktails with Monin“
22.07.14 Vijesti
Novi Tip Top Ketchup i Bolognese po izboru potrošača
17.06.14 Brandovi
Hrvatski reprezentativci i u Brazilu uživaju u Franck kavi
16.05.14 Brandovi
Kavoljupci odabrali novi okus Franck Café cappuccina
06.05.14 DOP
Franck café vas vodi na Ultra Europe festival
04.04.14 Brandovi
Kava s Franck potpisom na festivalu hrane i vina
28.03.14 Korisne informacije
Franck pobjednik 7. natjecanja u rješavanju poslovnih slučajeva IEDC Alumni kluba Hrvatska
20.03.14 Promocije
Predstavljena nova Franckova 100% Arabica
13.03.14 Tvrtke i tržišta
Franck postao član društva International Coffee Partners
15.10.13 Prehrambeni proizvodi
Proizvodnja čipsa isključivo od krumpira hrvatskih proizvođača
30.08.13 Tvrtke i tržišta
Franck povlači dionice sa Zagrebačke burze
10.06.13 Vijesti
Francku zastupstvo Lavazza kave, za početak
04.04.13 Promocije
Franck pokrenuo projekt „Tigrov ples“
22.01.13 Istraživanja
Franckova instant kava potukla Nescaffe
16.11.12 Prehrambeni proizvodi
Novi Frankov 'Fora' čaj
05.10.12 Promocije
Novi okusi Franck Čipi čipsa
14.09.12 Promocije
Franck FREEZE TEASE – osvježenje bez kalorija
06.08.12 Prehrambeni proizvodi
Premiumizacija u kategoriji instant kava
23.07.12 Tvrtke i tržišta
Alba m.s. certificirala proizvodnju po IFS standardu
04.07.12 Karijere
Artuković na čelu Francka i narednih pet godina
21.06.12 Tvrtke i tržišta
Franck isplaćuje dividendu od 10 kuna
27.01.12 Tvrtke i tržišta
U Krašu održan sastanak predstavnika prehrambene industrije
03.01.12 Prehrambeni proizvodi
Kukuruzni snack-flips: Trgovačke marke u naletu
29.07.11 Financije i gospodarstvo
PD: Konditori - Zbog ulaska u EU morat ćemo ugasiti pola proizvodnje!
29.07.11 Tvrtke i tržišta
Polugodišnja dobit Francka 20,32 milijuna kuna
01.02.11 Tvrtke i tržišta
Francku kvartalna dobit od 8,2 milijuna kuna
02.11.10 Tvrtke i tržišta
Franck povećao dobit
26.08.10 Prehrambeni proizvodi
Kava će poskupjeti, samo je pitanje kada
10.05.10 Tvrtke i tržišta
Franck povećao dobit na 8,7 mil. kuna
28.05.09 Tvrtke i tržišta
Franck preuzeo Gloria kavu
12.05.09 Tvrtke i tržišta
Franck preuzeo tvrtku Tombia iz Splita
04.05.09 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Francka manja 28,1 posto
31.03.09 Tvrtke i tržišta
Franck: Neto dobit od 52 milijuna kuna
31.10.08 Tvrtke i tržišta
Franck u devet mjeseci s 39,2 milijuna kuna dobiti
25.08.08 Tvrtke i tržišta
Franck: Dividenda 12 kuna po dionici
29.07.08 Tvrtke i tržišta
Dobit Francka porasla za 30 posto
21.05.08 Tvrtke i tržišta
Dividenda Francka 12 kuna po dionici
01.04.08 Tvrtke i tržišta
Franck ostvario 60,86 milijuna kuna neto dobiti
13.08.07 Tvrtke i tržišta
U prvom polugodištu smanjena dobit Francka
28.04.07 Statistika
Franck ostvario 5,15 milijuna kuna neto dobiti
31.03.07 Statistika
Franck ostvario 61,14 milijuna kuna neto dobiti
12.12.06 Vijesti
Sporazum HOK-a, Konzuma i hrvatskih proizvođača
04.11.06 Prehrambeni proizvodi
Franck ostvario 44,06 milijuna kuna neto dobiti
26.07.06 Vijesti
Neto dobit Francka u prvom polugodištu 18,5% manja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa