25.03.2014.
BEST BUY AWARD: Podravka prehrambeni brand Br.1 u regiji
Prema istraživanjima Best Buy Award provedenima u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sloveniji te Hrvatskoj; Podravka je prehrambeni brand sa najvećim brojem osvojenih prvih pozicija u svim ispitanim zemljama regije
|
Marinka Akrap
Niti jedan drugi prehrambeni brand, bilo hrvatski, regionalni ili međunarodni, nije uspio ostvariti prva mjesta u tzv. Adriatic regiji (najveći broj glasova ispitanika na ispitanim tržištima bivše Jugoslavije) u tolikom broju različitih Best Buy Award kategorija tijekom najnovijih Best Buy Award istraživanja kao brand Podravka
Istraživanja Best Buy Award provedena za razdoblja 2013/2014 te 2014/2015 pokazuju kako potrošači u regiji, ako je suditi prema broju osvojenih prvih mjesta u različitim istraženim kategorijama, najviše cijene prehrambene proizvode branda Podravka. Podravka proizvodi izbor su Br.1 potrošača Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije te Hrvatske, kao najbolji odnos cijene i kvalitete u brojnim Best Buy Award kategorijama.
Osim prvotne pozicije prema glasovima potrošača, Podravka proizvodi često su visoko pozicionirani i na drugo ili treće mjesto u istraženim kategorijama. Osvojeni glasovi ukazuju da su Podravka proizvodi potrošačima u regiji cjenovno pristupačni, a kvalitetom na visokom nivou.
Istraživanje Best Buy Award Croatia 2014/2015
Podravka proizvodi zasjali su na prvom mjestu najnovijeg Best Buy Award istraživanja za Hrvatsku. Kada su u pitanju prehrambeni proizvodi, Podravka kao kompanija osvaja glasove potrošača u čak 12 ispitanih kategorija, što ukazuje na povjerenje koji potrošači gaje prema domaćem proizvođaču.
Hrvatskim potrošačima najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu kada su u pitanju: džem, gotovi umaci, brašno, juha iz vrećica, senf te konzervirano povrće i kompoti nude upravo proizvodi marke Podravka. Lino Lada slatki namaz, Dolcela prašak za pecivo i vanilin šećer, Kviki slani snack štapići te Vegeta dodaci jelima marke su proizvoda koji potrošači na temelju vlastitog iskustva ocjenjuju kao najpovoljniju kupovinu.
|
Podravka proizvodi najbolji bez obzira na dob i spol
Podravka ajvar, kiseli krastavci, puding u prahu i gotova jela u konzervi su izbor Br.1: muške i ženske populacije starije od 18 godina, osoba starijih od 60 godina te mladih osoba u dobnoj skupini od 15 do 24 godine, kada je u pitanju omjer cijene i kvalitete. Rezultati su to istraživanja Best Buy Award Croatia: Man, Lady, Goldies i Youth.
Istraživanje Best Buy Award Bosna i Hercegovina, Srbija, Slovenija 2013/2014
Best Buy Award istraživanja provedena u zemljama regije za razdoblje 2013/2014 godina pokazuju da su odabir potrošača Br.1 u Bosni i Hercegovini Podravka konzervirano povrće, kompoti i gotova jela u konzervi; Vegeta dodatak jelima, Dolcela puding u prahu te Eva riblje konzerve.
Potrošačima Srbije Podravka kiseli krastavci i ajvar su izbor Br.1 u pogledu najpovoljnije kupovine.
Potrošačima Slovenije s druge strane, Podravka džem pruža najbolju vrijednost za uloženi novac.
Ostvarene pozicije rezultat su povjerenja i zadovoljstva koju potrošači u navedenim zemljama regije, gaje prema Podravka markama proizvoda. Osvojeni glasovi ukazuju na snažnu poziciju domaće kompanije u bliskoj nam regiji, koju prema Best Buy Award istraživanjima nije postigao niti jedan drugi prehrambeni brand.
Ispitanicima, građanima navedenih zemalja, u istraživačkoj anketi putem web obrasca postavljena su pitanja za svaku kategoriju.
Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su slobodno mogli sami navoditi nazive davatelja usluga koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na svakom pojedinom tržištu.
Pitanja su bila postavljena u obliku: „Navedite naziv proizvođača odnosno ponuđača BRAŠNA OPĆENITO koji po vašem osobnom iskustvu nudi u Hrvatskoj apsolutno najbolji omjer cijene i kvalitete": najveći broj ispitanika odgovorio je: Podravka.
Povodom osvajanja prestižne Best Buy Award nagrade, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke, Marinka Akrap izjavila je: „Raduje nas što je i ovom nagradom, koja potvrđuje najbolji omjer cijene i kvalitete naših proizvoda, Podravka dodatno prepoznata i ovu godinu, i to s rezultatima na regionalnoj razini. Moram naglasiti, kako smo posebno ponosni na povjerenje naših potrošača u cijeloj regiji. Već ga desetljećima gaje prema našim proizvodima, što nam je, zaista, dodatna motivacija u svim našim budućim planovima i ostvarenjima“.
Kompletno istraživanje Best Buy Award Survey 2013/2014 te 2014/2015 provedeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
|
|
|
|