O marketingu
Seniko studio
Brandovi
25.03.2014. BEST BUY AWARD: Podravka prehrambeni brand Br.1 u regiji
Prema istraživanjima Best Buy Award provedenima u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sloveniji te Hrvatskoj; Podravka je prehrambeni brand sa najvećim brojem osvojenih prvih pozicija u svim ispitanim zemljama regije
Marinka Akrap
Marinka Akrap
Niti jedan drugi prehrambeni brand, bilo hrvatski, regionalni ili međunarodni, nije uspio ostvariti prva mjesta u tzv. Adriatic regiji (najveći broj glasova ispitanika na ispitanim tržištima bivše Jugoslavije) u tolikom broju različitih Best Buy Award kategorija tijekom najnovijih Best Buy Award istraživanja kao brand Podravka

Istraživanja Best Buy Award provedena za razdoblja 2013/2014 te 2014/2015 pokazuju kako potrošači u regiji, ako je suditi prema broju osvojenih prvih mjesta u različitim istraženim kategorijama, najviše cijene prehrambene proizvode branda Podravka. Podravka proizvodi izbor su Br.1 potrošača Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije te Hrvatske, kao najbolji odnos cijene i kvalitete u brojnim Best Buy Award kategorijama.

Osim prvotne pozicije prema glasovima potrošača, Podravka proizvodi često su visoko pozicionirani i na drugo ili treće mjesto u istraženim kategorijama. Osvojeni glasovi ukazuju da su Podravka proizvodi potrošačima u regiji cjenovno pristupačni, a kvalitetom na visokom nivou.

Istraživanje Best Buy Award Croatia 2014/2015

Podravka proizvodi zasjali su na prvom mjestu najnovijeg Best Buy Award istraživanja za Hrvatsku. Kada su u pitanju prehrambeni proizvodi, Podravka kao kompanija osvaja glasove potrošača u čak 12 ispitanih kategorija, što ukazuje na povjerenje koji potrošači gaje prema domaćem proizvođaču.

Hrvatskim potrošačima najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu kada su u pitanju: džem, gotovi umaci, brašno, juha iz vrećica, senf te konzervirano povrće i kompoti nude upravo proizvodi marke Podravka. Lino Lada slatki namaz, Dolcela prašak za pecivo i vanilin šećer, Kviki slani snack štapići te Vegeta dodaci jelima marke su proizvoda koji potrošači na temelju vlastitog iskustva ocjenjuju kao najpovoljniju kupovinu.
Podravka proizvodi najbolji bez obzira na dob i spol

Podravka ajvar, kiseli krastavci, puding u prahu i gotova jela u konzervi su izbor Br.1: muške i ženske populacije starije od 18 godina, osoba starijih od 60 godina te mladih osoba u dobnoj skupini od 15 do 24 godine, kada je u pitanju omjer cijene i kvalitete. Rezultati su to istraživanja Best Buy Award Croatia: Man, Lady, Goldies i Youth.

Istraživanje Best Buy Award Bosna i Hercegovina, Srbija, Slovenija 2013/2014

Best Buy Award istraživanja provedena u zemljama regije za razdoblje 2013/2014 godina pokazuju da su odabir potrošača Br.1 u Bosni i Hercegovini Podravka konzervirano povrće, kompoti i gotova jela u konzervi; Vegeta dodatak jelima, Dolcela puding u prahu te Eva riblje konzerve.

Potrošačima Srbije Podravka kiseli krastavci i ajvar su izbor Br.1 u pogledu najpovoljnije kupovine.

Potrošačima Slovenije s druge strane, Podravka džem pruža najbolju vrijednost za uloženi novac.

Ostvarene pozicije rezultat su povjerenja i zadovoljstva koju potrošači u navedenim zemljama regije, gaje prema Podravka markama proizvoda. Osvojeni glasovi ukazuju na snažnu poziciju domaće kompanije u bliskoj nam regiji, koju prema Best Buy Award istraživanjima nije postigao niti jedan drugi prehrambeni brand.

Ispitanicima, građanima navedenih zemalja, u istraživačkoj anketi putem web obrasca postavljena su pitanja za svaku kategoriju.

Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su slobodno mogli sami navoditi nazive davatelja usluga koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na svakom pojedinom tržištu.

Pitanja su bila postavljena u obliku: „Navedite naziv proizvođača odnosno ponuđača BRAŠNA OPĆENITO koji po vašem osobnom iskustvu nudi u Hrvatskoj apsolutno najbolji omjer cijene i kvalitete": najveći broj ispitanika odgovorio je: Podravka.

Povodom osvajanja prestižne Best Buy Award nagrade, direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke, Marinka Akrap izjavila je: „Raduje nas što je i ovom nagradom, koja potvrđuje najbolji omjer cijene i kvalitete naših proizvoda, Podravka dodatno prepoznata i ovu godinu, i to s rezultatima na regionalnoj razini. Moram naglasiti, kako smo posebno ponosni na povjerenje naših potrošača u cijeloj regiji. Već ga desetljećima gaje prema našim proizvodima, što nam je, zaista, dodatna motivacija u svim našim budućim planovima i ostvarenjima“.

Kompletno istraživanje Best Buy Award Survey 2013/2014 te 2014/2015 provedeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Povezani članci
15.07.16 Promocije
Zvijezdin margarini, majoneza i ketchup dobitnici prestižne medalje Best Buy Award
08.07.16 Prehrambeni proizvodi
PIK Vrbovec nositelj nagrade Best Buy
15.04.16 Vijesti
Podravka i Hrvatska udruga poslodavaca za akciju „Korak u život“ na modnoj reviji Aleksandre Dojčinović
30.03.16 Prehrambeni proizvodi
ABC svježi krem sir među tri najbolja na svijetu!
17.02.16 Prehrambeni proizvodi
Hrvatski i slovenski potrošači složni: ABC sir nam je prvi izbor!
19.12.15 Promocije
Podravka časti inspiracijom
26.10.15 Vijesti
Moderna platforma za publiku željnu interaktivnih sadržaja
24.07.15 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Grupe Podravka u prvoj polovici godine 92 milijuna kuna
08.07.15 Tvrtke i tržišta
Vlada: Država sudjeluje u dokapitalizaciji Podravke
01.04.15 Promocije
Ožujsko pivo najavilo šesti po redu Ožujsko kup
24.03.15 Istraživanja
Intersport trgovine i dalje prvi izbor hrvatskih potrošača
28.08.14 Zdravlje
Podravkinim "školskim jelovnicima" upotpunjena završnica Sportskih igara mladih
17.07.14 Promocije
Inovativno iznenađenje iz Podravke
09.06.14 Istraživanja
Karlovačko pivo izbor potrošača Br. 1
20.05.14 Prehrambeni proizvodi
Nestlé žitarice i NESCAFÉ kava broj 1 u Hrvatskoj po izboru građana
04.04.14 Prikazi knjiga
Predstavljena knjiga „Priče o nedjeljnom kolaču“
19.03.14 Istraživanja
Lidl ponovno na 1. mjestu Best Buy Award istraživanja
17.03.14 Tvrtke i tržišta
Best Buy Award - Agrokor ponovno apsolutni pobjednik
21.02.14 Vijesti
BAMBI nositelj prestižne oznake Best Buy Award
30.12.13 Brandovi
Ne Cvjetnom trgu više od stotinu građana plesali su valcer i tango te uživali u Podravkinim slasticama i čajevima
23.12.13 Vijesti
Podravka zaželjela „Slatke blagdane svima“ uz medvjedića Lina izrađenog od 2.200 Dolcela muffina
06.09.13 Brandovi
Podravkin vizualni spektakl - postavljen novi medveščakov dres u mega izdanju na 500 m2
19.07.13 Vijesti
Uspješno završena edukativna kampanja ''Okusi za sve jezike''
08.03.13 Istraživanja
Konzum apsolutni pobjednik „Best Buy“ istraživanja u Hrvatskoj
14.02.13 Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
25.01.13 Istraživanja
Pogodite kojeg proizvođača kućanskih aparata Hrvati najviše vole
22.01.13 Istraživanja
Franckova instant kava potukla Nescaffe
21.12.12 Trgovina na malo
Konzum - Br. 1 najpovoljniji trgovački lanac u Hrvatskoj
26.11.12 Promocije
Belje ABC sir - br. 1 u cijeni i kvaliteti sirnih namaza u Hrvatskoj
07.11.12 Trgovina na malo
K Plus vodeća trgovačka marka po omjeru cijene i kvalitete
11.10.12 Leasing
Erste nudi najbolji omjer cijene i kvalitete u leasinga uslugama
13.09.12 Trgovina na malo
City Center one Best Buy shopping centar
06.09.12 Brandovi
Trgovačke marke kupuje 76 posto građana
30.08.12 Trgovina na malo
Best Buy Award: Vindija nudi najbolji omjer cijene i kvalitete
02.07.12 Karijere
Marinka Akrap imenovana direktoricom korporativnih komunikacija Podravke
19.01.12 Tvrtke i tržišta
Švicarski Icertas preuzima projekte Best Buy Award i QUDAL
20.10.11 Trgovina na malo
Promet dm-a premašio 1,85 milijardi kuna
30.06.11 Vijesti
Sol paške Solane najboljeg omjera cijene i kvalitete
06.05.11 Neprehrambeni proizvodi
Ciciban - najbolja obuća za djecu u Republici Hrvatskoj
28.04.11 Trgovina na malo
Best buy nagrada za bio&bio lanac trgovina ekoproizvoda
10.03.11 Promocije
Podravka žitarice za doručak s Best Buy Award oznakama
28.02.11 Brandovi
Omjer cijene i kvalitete: Argument br. 1 za kupnju
11.02.11 Tvrtke i tržišta
Agrokoru 20 Best Buy nagrada za proizvode i usluge
14.01.11 Neprehrambeni proizvodi
Njega kože: Nivea nudi najbolji omjer cijene i kvalitete
11.01.11 Prehrambeni proizvodi
Best Buy Award oznake na Podravka konzervama
02.12.10 Trgovina na malo
Neckermannu dodijeljena best buy nagrada
18.10.10 Tvrtke i tržišta
Podravka nudi najbolji omjer cijene i kvalitete
18.10.10 Brandovi
Zagreb: Predstavljeni ključni Best Buy Award dobitnici
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa