Potrošači
Seniko studio
Potrošači
24.03.2015. De tempore trgovine osvojile 5 crvenih dijamanata
CERTIFIKACIJA: ICERTIAS CUSTOMERS' FRIEND - CROATIA 2015
Hrvatski potrošači ocijenili su trgovine poduzeća De tempore s najvišom mogućom ocjenom za vrhunsku kvalitetu i vrhunsko korisničko iskustvo

U okviru istraživanja ICERTIAS Customers' Friend potrošači su uslugu u trgovinama poduzeća De tempore ocijenili s najvećom mogućom razinom kvalitete i korisničkog iskustva prilikom kupovine.

U istraživanju ICERTIAS Customers' Friend posebna je pažnja posvećena ispitivanju zadovoljstva potrošača određenog proizvoda odnosno usluge korisničkim iskustvom i korisničkom podrškom.

Ispitivanje je provedeno na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske, a u ocijenjivanju su sudjelovali sami korisnici odnosno kupci u trgovinama poduzeća De tempore.

Zahvaljujući ovom iznimnom rezultatu zasluženom od strane samih kupaca, De tempore može koristiti medalju ICERTIAS - Customers' Friend u obliku pentagonalnog crvenog dijamanta, jednako kao i oznaku "pet crvenih dijamanata" za najvišu razinu kvalitete i korisničkog iskustva s oznakom "VRHUNSKA USLUGA" odnosno "VRHUNSKO ZA VAS".

Crveni dijamanti inače su u prirodi najrjeđi, najcjenjeniji i najskuplji dijamanti. ICERTIAS Customers' Friend ocjene u obliku crvenih dijamanata simboliziraju stoga rijetke i visokovrijedne tvrtke, proizvode i usluge koji nude iznimno korisničko iskustvo najviše razine kvalitete.

Tvrtka De tempore d.o.o. osnovana je 2002. godine. Svoje poslovanje započinje na svima dobro poznatoj lokaciji Swarovski partner boutiqe u centru Zagrebu. Od tada do danas tvrtka je razvijala svoj portfolio premium brendova.

Kroz 13 godina rada na tržište je uvela neke od renomiranih imena iz vrha svjetske mode, kao Givenchy, Rochas, Balmain, Elie Saab, Nina Ricci, Marc by Marc Jacobs, See by Chloé, Red Valentino, Swarovski, Crystals from Swarovski, Mawi i brojne druge. U želji da svom kupcu ponudi isključivo najbolje, ponuda u segmentu stolne kulture uključuje vrhunski porculan Villeroy&Boch i inovativno visokokvalitetno posuđe i kuhinjska pomagala WMF.

Kako bi objedinila ponudu modnih dodataka, nakita i posuđa tvrtka De tempore razvila je tri vlastita brenda koje kupci danas prepoznaju na tržištu: My house, Elysées i Crystal Vision.
Pružanje vrhunske usluge kupcima glavni je fokus tvrtke De tempore. „Retail is Detail“ je misao vodilja stručnih prodajnih konzultanata i cjelokupnog De tempore tima koji njeguje odnose s kupcima čineći kupovno iskustvo doista nezaboravnim, kao i aktivnostima poput De tempore Programa vjernosti i web stranicama.

Poznavanje asortimana, briga o kupcima, ugodno kupovno i poslijekupovno iskustvo jedinstven je osjećaj koji kupci mogu iskusiti prilikom kupnje u bilo kojoj De tempore poslovnici, a upravo te kvalitete izdvajaju tvrtku De tempore u segmentu maloprodaje u Hrvatskoj.

Više o poduzeću De tempore pročitajte na www.detempore.hr

ICERTIAS CUSTOMERS' FRIEND - ZA BOLJU PONUDU NA TRŽIŠTU

ICERTIAS - Customers' Friend certifikacijski program ima za cilj stimulirati proizvođače i davatelje usluga na što veću kvalitetu svojih proizvoda i usluga, uz što je moguće optimalniju cijenu na tržištu s posebnim naglaskom na poticanje što veće razine kvalitete ukupnog korisničkog iskustva kao i postprodajne korisničke podrške.

Misija Customers' Friend programa je povećati transparentnost komunikacije između proizvođača i davatelja usluga te krajnjih konzumenata (potrošača), kao i poticati sve sudionike tržišta na što odgovornije ponašanje prema vlastitim zaposlenicima i prirodnom okolišu.

Tvrtke i organizacije koje se odluče pristupiti ICERTIAS - Customers' Friend certifikacijskom programu obvezuju se nastojati svojim potrošačima, kupcima, odnosno klijentima ponuditi proizvode i usluge prema najvišim kvalitativnim standardima uz najkonkurentniju moguću cijenu.

Dodatne informacije o ICERTIAS Customers' Friend programu možete naći na web adresi www.prijateljkupaca.hr

Dodatne informacije o poduzeću De tempore – nositelju medalje ICERTIAS Customers' Friend VRHUNSKA USLUGA možete pronaći na: http://www.customersfriend.org/DETEMPORE-HR-07SH24

Povezani članci
12.05.16 Trgovina na malo
Hrvatski potrošači u trgovinama prednost daju domaćim proizvodima
21.07.15 Vijesti
Rast povjerenja hrvatskih potrošača u trgovinu putem interneta
25.11.14 Tvrtke i tržišta
Ericsson Nikola Tesla - sada i potvrđeni "prijatelj klijenata"
11.07.13 Istraživanja
QUDAL za najveću razinu kvalitete
05.06.13 Vijesti
Viro: najkvalitetniji šećer u Hrvatskoj
08.03.13 Istraživanja
Konzum apsolutni pobjednik „Best Buy“ istraživanja u Hrvatskoj
28.02.13 Istraživanja
Qudal: City Center one je i po drugi put ocijenjen najkvalitetnijim shopping centrom u Hrvatskoj
14.02.13 Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
25.01.13 Istraživanja
Pogodite kojeg proizvođača kućanskih aparata Hrvati najviše vole
22.01.13 Istraživanja
Franckova instant kava potukla Nescaffe
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa