19.05.2008. (Hrvoje Slišković)
Jana u New Yorku: Prava američka priča o uspjehu
U relativno kratkom roku hrvatska je voda Jana pokorila New York. Sada se kreće u osvajanje ostatka američkog tržišta
U Hrvatsku su stigle priče o prisutnosti mineralne vode Jana u svakodnevnom životu New Yorka, ali nešto je sasvim drugo kada to sami primijetite na ulicama i u lokalima grada koji nikada ne spava. Rijetko se koji naš proizvod može pohvaliti takvim rezultatima.
Prva iznenađenja možete doživjeti ako odlučite doručkovati u jednom od brojnih “dejlija” u Petoj aveniji. Dođete prezalogajiti i vidite kako u hladnjacima dominiraju prepoznatljive boce Jane.
Jednako je i u brojnim drugim restoranima, dućanima, a i Madison Square Gardenu. Jana je službena mineralna voda najpoznatije svjetske dvorane, doma hokejaških i košarkaških klubova New York Rangersa i New York Knicksa.
To znači da se jedino ta voda može kupiti tijekom njihovih utakmica, ali i na ostalim događajima u toj legendarnoj dvorani. Veliki boks mečevi, cirkuske predstave i koncerti svi uz reklame Jane na semaforima, uz parket i ispod leda.
A u mjesecima u kojima su navijači košarkaša Knicksa uglavnom bili razočarani porazima hladna im je Jana služila kao dobrodošlo osvježenje.
U današnje vrijeme ljudi sve više konzumiraju mineralnu vodu, a za imidž naše vode iz izvora Svete Jane posebno dobro izgleda kada prepoznatljivu pollitarsku bocu u rukama drže Beyonce, Bruce Willis ili najpoznatija glumačka braća Baldwin, u što smo se i sami uspjeli uvjeriti posjetivši utakmicu NBA lige New York Knicks - Miami Heat.
- Ljudi u Los Angelesu, Chicagu i drugim gradovima vide reklamu za Janu, a oni koji posjete ovu gotovo uvijek rasprodanu dvoranu mogu tu vodu kupiti u dućanima koji su već dva bloka dalje. U Americi je prodaja sokova u padu, a vode u boci u porastu - objasnio nam je viši potpredsjednik za prodaju Ron Easley.
Radi se o osobi koju je predsjednik Jana North America Mo Stojnović sportskim rječnikom predstavio pojačanjem u rangu Ronalda.
Easley je godinama skupljao iskustvo u kompanijama poput Pepsija, Avalona, Monarcha i Fiji Watera - poznatog branda vode u boci unutar premium segmenta... - Kada sam sagledavao tržište voda u boci, tražio sam određene posebnosti, a Jana tu prednjači.
|
Radi se o jedinstvenoj, vrlo specifičnoj vodi koja pruža neslućene mogućnosti - obrazložio je Easley svoj dolazak u Janu.
Ugovor s Madison Square Gardenom koji je u pogonu najmanje 320 dana godišnje odličan je za imidž kompanije, ali to je samo šlag, točka na i ogromnog posla koji je obavljen u najpoznatijem gradu na svijetu s jednim od najzahtjevnijih tržišta.
Janu danas možete pronaći u hladnjacima brojnih trgovačkih i farmaceutskih lanaca poput Walgreen’sa (5,000.000 kupaca dnevno u SAD-u), Whole Foodsa (najrašireniji svjetski lanac prirodne i organske hrane), Food Emporiuma....
- Jana je, u relativno kratkom razdoblju, došla do prvih, zapaženih uspjeha i to nam daje vjeru da ćemo uskoro postati najbolja voda u državi. Njezine jedinstvenost i vrhunska kvaliteta prepoznate su među potrošačima i danas Jana na policama američkih dućana zauzima ravnopravnu poziciju s ostalim premium uvoznim vodama.
Vodeći ljudi Jana North America suglasni su: u New Yorku je napravljen veliki posao, kreće se u napad na ostatak SAD-a.
|
|
|
|