Trgovina
Seniko studio
Promocije
16.03.2011. Jana o nastupajućem tjednu voda
Od 1993. godine rezolucijom UN-a odlučeno je da se 22. ožujak svake godine obilježi kao Svjetski dan voda. Od tada, diljem svijeta taj je dan posvećen vodi i njenoj važnosti za svakog od nas jer bez vode ne bi bilo ni života na Zemlji.

Važnost vode
O važnosti vode za život govori činjenica da voda sudjeluje u gotovo svim procesima našeg organizma. Ona prenosi hranjive tvari do svake stanice u našem tijelu, utječe na fizičke i mentalne sposobnosti, održavanje tjelesne temperature i kardiovaskularne funkcije.

Kako bismo tijekom cijelog dana bili svježi i odmorni, iznimno je važno pripaziti na odgovarajući unos vode koja je neophodna za svakodnevni život.

Dobro je steći naviku pijenja vode i prije nego nastupi žeđ jer osjećaj žeđi nije najbolji pokazatelj da organizmu treba vode. On se javlja tek nakon što se pojavi pomanjkanje tekućine, a tada smo već blago dehidrirani.

Prirodna izvorska voda Jana idealan je odabir za dnevnu hidrataciju i održavanje idealnog balansa vode jer zahvaljujući različitim pakiranjima, doista može biti uz nas u svakoj prilici.

Naš organizam se sastoji od 60% vode i ako se ta ravnoteža naruši i za jedan posto, naše tijelo već osjeća posljedice. Preporučena dnevna količina vode, neophodna za pravilno funkcioniranje organizma je 1,5l tijekom dana za odrasle osobe sjedilačkog načina života.

Ipak, tjelesne potrebe za vodom ovise o nekoliko čimbenika među kojima su: temperatura okoline, stupanj tjelesne aktivnosti, prehrana i dob. Porastom temperature okoline tijelo gubi vodu u svrhu održanja tjelesne temperature te je tada potreban povišen unos vode.

Uz vodu, organizam gubi i minerale neophodne za njegovo pravilno funkcioniranje. S prirodno izbalansiranim mineralnim sastavom, prirodna izvorska voda Jana idealan izbor za svakodnevnu konzumaciju tijekom cijele godine.

Jana kvaliteta
Prirodna izvorska voda Jana stoljećima je bila dobro čuvana tajna u 800 metara dubokom vrelu Sv. Jana skrivenom usred netaknute prirode svetojanskih brežuljaka. Karakterizira je izbalansiran odnos minerala, posebno omjer kalcija i magnezija te okus svježine i lakoće koji proizlazi iz potpuno prirodnog i postepenog procesa filtracije.

Prirodna izvorska voda Jana u boce se puni najsuvremenijom aseptičkom tehnologijom, a njenu kvalitetu potvrđuju brojna priznanja i nagrade. Tako je Jana vlasnica prestižnog priznanja NSF-a i ITQI-a, Kosher certifikata te nagrade Eauscar, a nekoliko godina za redom nosi i titulu Trusted Brand.

Promocija
Svim potrošačima Jana je u razdoblju od 21.3. – 27.3.2011. pripremila prigodno iznenađenje povodom Svjetskog dana vode 22.3.2011. stoga pozivamo sve da posjete Janinu Facebook stranicu i otkrijete pojedinosti o tjednu voda uz izvor života - Jana.

Povezani članci
20.05.14 Vijesti
Agrokor koncern sa svojim članicama dosada donirao preko 6 milijuna kuna, donacije se nastavljaju
14.04.14 Promocije
„Na drugi kraj svijeta s pet Jana etiketa“
07.04.14 Promocije
Pronađi igru za tebe!
17.01.14 DOP
Jana otvorila prijavu za humanitarne donacije
14.10.13 Vijesti
Jana na najvećem političkom skupu
01.10.13 Prehrambeni proizvodi
Jamnica Ice Tea postaje Jana Ice Tea
28.06.13 Izvoz
Jedina hrvatska prirodna negazirana mineralna voda priznata u EU
18.04.13 Vijesti
Nova Jana web stranica
26.07.12 Tvrtke i tržišta
Jamnica: Neto dobit 38,8 milijuna kuna
26.04.12 Tvrtke i tržišta
Jamnica: Veći rast rashoda od prihoda
22.03.12 Financije i gospodarstvo
Hrvatske vode ulažu 3 mlrd. kuna
15.02.12 Tvrtke i tržišta
Jamnica: Neto dobit 100,4 milijuna kuna
26.01.12 Istraživanja
Agrokor osvojio najveći broj pobjeda u QUDAL istraživanjima kvalitete
17.08.11 Prehrambeni proizvodi
Uvoz vode pao za trećinu
01.06.11 Promocije
Nova reklamna kampanja Jane
22.03.11 Ekologija
Zvijezda o važnosti zaštite voda
21.02.11 Promocije
Jana naranča-papaja - novi osvježavajući hit
11.02.11 Tvrtke i tržišta
Agrokoru 20 Best Buy nagrada za proizvode i usluge
29.01.11 Trgovina na malo
Jana na policama bio&bio trgovina
20.01.11 Financije i gospodarstvo
Voda zbog fiksne naknade poskupljuje i do 100 posto
10.01.11 Promocije
Jana na filmskom platnu
04.10.10 Brandovi
Jana osvojila nagradu Trusted Brand
30.09.10 Financije i gospodarstvo
Lučić: Agrokor dogovora mesni biznis u Rusiji
07.09.10 Brandovi
Jani Slovenski oskar za ambalažu
06.09.10 Promocije
Jana junior dočekuje prvašiće u školskim klupama
18.08.09 Promocije
Jana od sada i u pakiranju od 5L
17.07.09 Promocije
Štedljiva perilica rublja
01.07.09 Korisne informacije
Predsjednik Madison Square Garden Sports posjetio Agrokor
04.08.08 Vijesti iz regije
Srbija: Voda unosan posao
19.05.08 Brandovi
Jana u New Yorku: Prava američka priča o uspjehu
07.04.08 Tvrtke i tržišta
Jamnica povećala dobit za 46 posto
03.04.08 Brandovi
Jamnica: Novi čepovi na pakiranjima Jane
06.11.07 Prehrambeni proizvodi
Vodno bogatstvo: Od 30 izdanih koncesija, 16 neiskorišteno
25.10.07 Tvrtke i tržišta
Badel 1862: Ugovor s Atlanticom za Cedevitu u bočicama
18.07.07 Prehrambeni proizvodi
Komisija upozorava na problem nestašice vode
06.07.07 Tvrtke i tržišta
Jamnica: Za dividendu 8,85 milijuna kuna
02.07.07 Tvrtke i tržišta
Jamnica smanjila gubitak
20.06.07 DOP
Coca Cola i UNDP predstavili projekt zaštite hrvatskih voda
04.04.07 Statistika
Neto dobit Jamnice 35,5 milijuna kuna
22.03.07 Ekologija
Svjetski dan voda: s nestašicom vode bit će suočene dvije trećine ljudi
12.12.06 Vijesti
Zagreb: od 1. siječnja voda za domaćinstva skuplja 15,9 posto?
23.11.06 Prehrambeni proizvodi
Projekt EU-a za kvalitetniju pitku vodu u Europi
31.10.06 Prehrambeni proizvodi
Jamnica i Jana ponovno na listi priznatih voda u EU
29.10.06 Brandovi
Jamnica i Jana uključene na listu priznatih prirodnih mineralnih voda u EU
18.09.06 Prehrambeni proizvodi
Hrvatske vode ne sadrže fluor
15.07.06 Prehrambeni proizvodi
Zbog novih troškova pročistača Zagrepčanima skuplja voda
17.05.06 Korisne informacije
Savjetnik Hasslacher tvrdi da je Hrvatska po ukupnom vodnom 'rejtingu' treća u Europi
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa