Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Potrošači
>>
Vijesti
Nedjelja, 28.04.2024
Potrošači
Vijesti
Zakon o zaštiti potrošača
Udruge / portali
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
23.07.2012.
GfK: Hrvatski potrošači ne nadaju se boljem životu
Rezultati istraživanja koje je agencija GfK provela tijekom lipnja ove godine pokazali su kako se kućanstva u Hrvatskoj i dalje ne nadaju boljem životu.
Naime, samo oko 4 posto kućanstava ima nešto bolju financijsku situaciju nego prije godinu dana, dok 41 posto kućanstava smatra da su ostali na istom. No, za oko 54% kućanstava njihovo sadašnje financijsko stanje još je lošije nego prije godinu dana.
U sljedećih godinu dana oko 13 posto kućanstava se nada da će im financijska situacija biti barem malo bolja. S druge strane, oko 50 posto kućanstava procjenjuje da će im financijska situacija ostati približno ista, ali trećina (33%) kućanstava ocjenjuje da će im biti još lošije.
Lošije financije u odnosu na prethodnu godinu najviše ističu građani u sjevernoj Hrvatskoj (58%) te oni s prosječnim mjesečnim primanjima kućanstva do 3500 kuna (65%).
Upravo ta skupina, s mjesečnim primanjima do 3500 kuna, očekuje i lošije financijsko stanje u sljedećih godinu dana, a najoptimističnija skupina za svoje buduće financijsko stanje su kućanstva s mjesečnim prihodima iznad 8000 kuna.
U Hrvatskoj gotovo svi građani očekuju rast cijena, a najviše to ističu stanovnici Dalmacije, njih 94 posto. Ispitanici u Dalmaciji najviše očekuju i veću nezaposlenost (82%), a najmanje to navode građani u Istri s Primorjem (63%).
Istraživanje i dalje pokazuje nizak stupanj spremnosti na kupnju. Tako u idućih 12 mjeseci manje planira trošiti 49 posto ispitanih, otprilike isto kao i prije na trajna dobra trošit će 35 posto kućanstava, a spremnost na veću potrošnju ističe tek 11 posto ispitanih kućanstava u Hrvatskoj.
Gotovo polovina kućanstva navode kako jedva spajaju kraj s krajem, prvenstveno u Slavoniji (62%), a najmanje u Zagrebu. No, u Zagrebu i Istri s Primorjem je najviše onih koji moraju smanjivati postojeću štednju (po oko 14%). Najviše se moraju zaduživati u Slavoniji i sjevernoj Hrvatskoj (po oko 14% kućanstava).
Da u ovoj godini uopće neće moći štedjeti istakli su najviše ispitanici u Slavoniji (oko 72%). Lošije gospodarsko stanje, pak, najviše ističu u Istri s Primorjem (71%) te Zagrebu s okolicom (65%) i Slavoniji (62%).
Povezani članci
21.07.15
Vijesti
Rast povjerenja hrvatskih potrošača u trgovinu putem interneta
03.07.15
Trgovina na malo
Makroekonomija: potrošnja u svibnju porasla 10. mjesec zaredom, za 4,1 posto
13.03.15
Vijesti
Svjetski dan potrošača - 15. ožujka
07.11.14
Vijesti
RBA: Ne iznenađuje visoka razina pesimizma potrošača
23.01.14
Vijesti iz regije
EK: osjetno poboljšano povjerenje potrošača u eurozoni i EU u siječnju
27.11.13
Vijesti
Raspoloženje njemačkih potrošača na najvišoj razini u šest godina - GfK
26.09.13
Vijesti
Štednja među hrvatskim građanima
16.07.13
Vijesti
GfK - Indeks povjerenja potrošača
17.06.13
Vijesti
Najbolje u Hrvatskoj 2013. - izabrali građani
15.05.13
Korisne informacije
GfK ShoppingMonitor 2012/2013
29.11.12
Šira regija
Blago poboljšana gospodarska klima u eurozoni i EU u studenom
29.10.12
Vijesti
Potrošačka klima i dalje bez naznaka oporavka
24.10.12
Vijesti
GfK indeks povjerenja potrošača na najnižoj razini
22.10.12
Statistika
DZS: Izdaci za potrošnju kućanstava lani 0,3 posto manji nego 2010.
04.10.12
Trgovina na malo
Pad potrošnje u kolovozu usporen na 3,2 posto
23.08.12
Trgovina na malo
Hrvatima pri kupovini najbitniji omjer cijene i kvalitete
20.08.12
Vijesti
GfK: Hrvatski građani zabrinuti zbog krize kojoj ne vide kraj
06.08.12
Prehrambeni proizvodi
Premiumizacija u kategoriji instant kava
16.07.12
Vijesti
GfK: Novi pad indeksa povjerenja potrošača
09.07.12
Vijesti
GfK: Za nužne troškove života manjka nam 300 eura
18.06.12
Prehrambeni proizvodi
Kriza smanjila potrošnju organskih proizvoda
09.05.12
Turizam
Predstavljen projekt NAJBOLJE U HRVATSKOJ
23.04.12
Šira regija
Slab rast utječe na europske potrošače
04.04.12
Trgovina na malo
U CEE regiji sve popularniji moderni formati trgovina
27.03.12
Vijesti
Potrošači i dalje u recesijskom raspoloženju
22.03.12
Vijesti
Gotovo polovina hrvatskih kućanstva jedva spaja kraj s krajem
20.03.12
Vijesti
Dobra opremljenost trajnim dobrima
15.03.12
Trgovina na malo
Potrošači najviše troše u Konzumu
08.03.12
Vijesti
A.T. Kearney: Sve veći utjecaj kupaca starijih od 60 godina
27.02.12
Trgovina na malo
Hrvati "preko granice" najviše kupuju odjeću i obuću
21.02.12
Vijesti
Gotovo tri četvrtine kućanstava s nedostatnim prihodima
16.01.12
Vijesti
GfK: Pesimizam kućanstava u vezi financijske situacije
03.01.12
Tvrtke i tržišta
GfK dobio nove ugovore za medijska istraživanja u središnjoj i istočnoj Europi
14.12.11
Vijesti
Kućanstva ne očekuju bolju financijsku situaciju
28.11.11
Vijesti iz svijeta
GfK: SAD i dalje zemlja s najboljim imageom
10.11.11
Vijesti
GfK: Potrošači u Hrvatskoj sve manje optimistični
07.11.11
Trgovina na malo
GfK - Hrvatska po kupovnoj moći na 32. mjestu od 42 europske zemlje
31.10.11
Prehrambeni proizvodi
Potrošnja hrane i pića u 2010.
28.10.11
Trgovina na malo
Izdaci za potrošnju kućanstva lani za 1,3 posto manji nego 2009.
19.10.11
Vijesti iz svijeta
Istraživanje GfK: Eskalirajuća kriza slabi Europu
07.09.11
Neprehrambeni proizvodi
Veliki kućanski aparati: Trend rasta na svjetskom tržištu
25.08.11
Vijesti
Blagi pad povjerenja potrošača u Hrvatskoj
14.07.11
Trgovina na malo
Kućanstva ne očekuju poboljšanje
12.03.11
Vijesti
Kako potrošača vratiti u središte interesa?
11.03.11
Vijesti
U HGK održana Konferencija „Provedba politike zaštite potrošača – edukacija i informiranje potrošača i trgovaca“
17.11.09
Vijesti
GfK: Hrvatska kućanstva ne očekuju poboljšanje životnih uvjeta
03.03.09
Zaposlenost / plaće
Trećina zaposlenih ne osjeća krizu
12.08.08
Vijesti
Nastavlja se pogoršanje potrošačke klime u Hrvatskoj
24.06.08
Korisne informacije
GfK: Najmanje slobodnog vremena za obitelj i prijatelje
30.05.08
Vijesti
Nisko povjerenje britanskih potrošača
20.12.07
Statistika
Tržište kapitala: 2007. godina javnih ponuda i 'masovnog dioničarstva'
19.12.07
Vijesti
GfK o potrošačkoj klimi u Hrvatskoj
22.08.07
Turizam
GfK: Većina hrvatskih građana lani nije putovala izvan zemlje
28.05.07
Karijere
GfK: Građani sve više preferiraju žene na istaknutim položajima
15.03.07
Trgovina na malo
GfK: kretanje maloprodaje u tranzicijskim zemljama
06.02.07
Vijesti
GfKinfo: prihodi i troškovi kućanstava u Hrvatskoj
03.01.07
Seminari, konferencije
GfKinfo: Retail Summit 2007 u Pragu
30.12.06
Šira regija
Pad povjerenja njemačkih potrošača
14.11.06
Statistika
Gfk istraživanje: U Srbiji 28,2 posto korisnika Interneta
12.11.06
Statistika
GfK: Korištenje interneta u BiH
25.10.06
Vijesti
GfK istraživanje: Trajna dobra u kućanstvima Hrvatske
11.10.06
Vijesti
GfK istraživanje: 37 posto građana teško preživljava
03.09.06
Trgovina na malo
Hrvatska e-trgovina narasla 66 posto, na 437 milijuna dolara
28.08.06
Vijesti
GFK: Nema naznaka poboljšanja standarda
23.06.06
Trgovina na malo
BiH će kao i Hrvatsku osvojiti veliki trgovački lanci
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.