Info
Seniko studio
Vijesti iz svijeta
28.11.2011. GfK: SAD i dalje zemlja s najboljim imageom
Rezultati istraživanja „2011 Anholt-GfK Roper Nation Brands Index“ i ove je godine pokazalo da Sjedinjene Američke Države i dalje imaju globalno najbolji image. Ukupno se mjeri image za 50 država, a SAD su već treću godinu za redom na prvom mjestu te su nacija s najboljom ukupnom reputacijom.

Među vodećih deset zemalja ove je godine Velika Britanija preskočila Francusku, a Australija se pomaknula ispred Švicarske. Karakteristike koje osiguravaju prednost SAD-u su „inovacije“, „mogućnosti“ i „živost“, ali zaostaju kada je u pitanju „vladavina demokracije“ i „globalno ponašanje“. Burna politička i ekonomska klima unutar Europe pogodovala je boljoj ocjeni za SAD, navodi istraživanje GfK.

Anholt-GfK Roper Nation Brand Index za vodećih 10 zemalja:
1. SAD
2. Njemačka
3. Velika Britanija
4. Francuska
5. Japan
6. Kanada
7. Italija
8. Australija
9. Švicarska
10. Švedska

Istraživanje je provedeno u srpnju ove godine i to u 20 razvijenih zemalja te u zemljama koje su u razvoju a imaju važnu ali različitu ulogu u međunarodnim odnosima, trgovini, te poslovnim, kulturnim i turističkim aktivnostima.

Ukupno je anketirano 20.337 ispitanika a pitanja su obuhvatila kategorije: izvoz, vladavina, kultura, ljudi, turizam i imigracija te investicije.Rangiranje se bazira na prosjecima za svaku pojedinu kategoriju.

Zemlje s visokim rangom još uvijek uglavnom pripadaju zapadnim tržišnim ekonomijama. Brazil je visoko rangirana nacija od zemalja u razvoju i nalazi se na dvadesetom mjestu.

Predstavnici digitalne generacije sve više utječu na trendove i vidljivo je da „ugled bogatih“ ima sve manju snagu u njihovim očima. Egipat je pao za čak šest mjesta i sada je na 33. mjestu. Južna Koreja pokazuje konstantan rast te je sa 33. mjesta u 2008. godini došla na 27. mjesto. Premda Kuba ima rang 40 ona je pobrala najviše dobrih ocjena i preskočila Saudijsku Arabiju koja je pala na 44 mjesto.

Povezani članci
11.08.15 Financije i gospodarstvo
A.T. Kearney: hrvatski poduzetnici očekuju povećanje pritiska na konkurentnost
27.11.13 Vijesti
Raspoloženje njemačkih potrošača na najvišoj razini u šest godina - GfK
26.09.13 Vijesti
Štednja među hrvatskim građanima
17.06.13 Vijesti
Najbolje u Hrvatskoj 2013. - izabrali građani
15.05.13 Korisne informacije
GfK ShoppingMonitor 2012/2013
13.11.12 Seminari, konferencije
Konferencija: Kako će se hrvatska ekonomija nositi s konkurencijom na tržištu EU-a
25.10.12 Seminari, konferencije
Tribina ISO FORUM CROATICUM: Stres i društvena odgovornost
23.10.12 Financije i gospodarstvo
Doing Business: Hrvatska 84. u svijetu po uvjetima poslovanja
23.08.12 Trgovina na malo
Hrvatima pri kupovini najbitniji omjer cijene i kvalitete
06.08.12 Prehrambeni proizvodi
Premiumizacija u kategoriji instant kava
23.07.12 Vijesti
GfK: Hrvatski potrošači ne nadaju se boljem životu
18.06.12 Prehrambeni proizvodi
Kriza smanjila potrošnju organskih proizvoda
31.05.12 Financije i gospodarstvo
Hrvatska stagnira po globalnoj konkurentnosti
09.05.12 Turizam
Predstavljen projekt NAJBOLJE U HRVATSKOJ
04.04.12 Trgovina na malo
U CEE regiji sve popularniji moderni formati trgovina
15.03.12 Trgovina na malo
Potrošači najviše troše u Konzumu
03.01.12 Tvrtke i tržišta
GfK dobio nove ugovore za medijska istraživanja u središnjoj i istočnoj Europi
27.12.11 Vijesti iz svijeta
Brazilsko gospodarstvo prestiglo britansko
14.12.11 Vijesti iz svijeta
Norveška je najsretnija zemlja svijeta
10.11.11 Vijesti
GfK: Potrošači u Hrvatskoj sve manje optimistični
07.11.11 Trgovina na malo
GfK - Hrvatska po kupovnoj moći na 32. mjestu od 42 europske zemlje
02.11.11 Financije i gospodarstvo
UN: Hrvatska među 50 najugodnijih zemalja za život
19.10.11 Vijesti iz svijeta
Istraživanje GfK: Eskalirajuća kriza slabi Europu
07.09.11 Financije i gospodarstvo
Stagnacija: Hrvatska na 76. mjestu po konkurentnosti u svijetu
07.09.11 Neprehrambeni proizvodi
Veliki kućanski aparati: Trend rasta na svjetskom tržištu
06.09.11 Vijesti
Nacionalni indeks sreće: Zagrepčani nesretniji od drugih
25.08.11 Vijesti
Blagi pad povjerenja potrošača u Hrvatskoj
12.07.11 Zaposlenost / plaće
BDP narastao, a zadovoljstvo životom se smanjilo
02.06.11 Financije i gospodarstvo
Kako je biti građanin u Hrvatskoj
05.04.11 Financije i gospodarstvo
Indeks sreće: Hrvati sretniji od okoline u kojoj žive
03.03.11 Zaposlenost / plaće
Nacionalni indeks sreće u siječnju blago porastao
24.01.11 Korisne informacije
Hrvatska među najsigurnijim zemljama na svijetu
18.08.10 Financije i gospodarstvo
Newsweek: Hrvatska 28. najbolja zemlja za život
24.06.10 Vijesti iz svijeta
Tajna danske sreće
24.06.08 Korisne informacije
GfK: Najmanje slobodnog vremena za obitelj i prijatelje
22.08.07 Turizam
GfK: Većina hrvatskih građana lani nije putovala izvan zemlje
28.05.07 Karijere
GfK: Građani sve više preferiraju žene na istaknutim položajima
15.03.07 Trgovina na malo
GfK: kretanje maloprodaje u tranzicijskim zemljama
06.02.07 Vijesti
GfKinfo: prihodi i troškovi kućanstava u Hrvatskoj
03.01.07 Seminari, konferencije
GfKinfo: Retail Summit 2007 u Pragu
30.12.06 Šira regija
Pad povjerenja njemačkih potrošača
14.11.06 Statistika
Gfk istraživanje: U Srbiji 28,2 posto korisnika Interneta
12.11.06 Statistika
GfK: Korištenje interneta u BiH
25.10.06 Vijesti
GfK istraživanje: Trajna dobra u kućanstvima Hrvatske
11.10.06 Vijesti
GfK istraživanje: 37 posto građana teško preživljava
03.09.06 Trgovina na malo
Hrvatska e-trgovina narasla 66 posto, na 437 milijuna dolara
28.08.06 Vijesti
GFK: Nema naznaka poboljšanja standarda
23.06.06 Trgovina na malo
BiH će kao i Hrvatsku osvojiti veliki trgovački lanci
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa