Trgovina
Seniko studio
Turizam
22.08.2007. GfK: Većina hrvatskih građana lani nije putovala izvan zemlje
Više od dvije trećine (68,2 posto), hrvatskih građana u proteklih godinu dana nije putovala izvan zemlje, pokazalo je istraživanje koje je proveo GfK - Centar za istraživanje tržišta

Više od 90 posto stanovnika Like, Korduna i Banovine nije putovalo izvan Hrvatske, dok su u inozemstvo najviše putovali stanovnici Zagreba, njih oko 57 posto.

Istraživanje je pokazalo da žene manje putuju od muškaraca, 72 posto žena nije u zadnjih godinu dana putovalo u inozemstvo u odnosu prema 64 posto muškaraca.

Također, najmanje u inozemstvo su putovale osobe starije od 55 godina (između 82 i 87 posto), a najviše mladi između 25 i 34 godine (58 posto). Oženjeni su manje putovali (68 posto) od neoženjenih (59 posto).

Istraživanje je pokazalo da su vidljive i razlike u putovanju u druge zemlje s obzirom na obrazovanje, jer 45 posto visokoobrazovanih osoba nije u proteklih godinu dana putovalo u inozemstvo u odnosu na osobe najnižeg stupnja obrazovanja (između 80 i 88 posto).

U inozemstvo ne putuje 30 posto hrvatskih građana koji imaju mjesečna primanja više od sedam tisuća kuna, dok kod onih s primanjima do četiri tisuće kuna u inozemstvo ne putuje njih oko 80 posto.

Na privatno putovanje u druge zemlje, zbog kraćeg ili dužeg odmora ili u posjetu rođacima ili prijateljima u proteklih godinu dana otišla je četvrtina građana. Najviše njih bilo je iz Zagreba (31 posto), te Istre s Primorjem (29 posto).

U tim se slučajevima nije pojavila razlika u spolu već u dobi. Najviše su u druge zemlje putovali mladi između 15 i 24 godine (38 posto), a najmanje osobe preko 55 godina (oko 12 posto).

Više od prosjeka putovali su visokoobrazovani (30 posto), te oni kojima mjesečni osobni prihodi prelaze pet tisuća kuna (oko 36 posto).

Poslovno u inozemstvo je u proteklih godinu dana putovalo sedam posto hrvatskih građana. Najviše iz Zagreba (12 posto), te više muškaraca (11 posto), nego žena (tri posto).

Poslovno su više od prosjeka putovali građani između 25 i 34 godine (14 posto), i oni između 45 i 54 godine (oko 10 posto). Najviše su poslovno putovale visokoobrazovane osobe (23 posto), i visokih osobnih mjesečnih primanja (oko 36 posto), pokazalo je istraživanje GfK.

Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku od tisuću hrvatskih građana starijih od 15 godina u kućanstvima tijekom srpnja ove godine. (H)

Povezani članci
27.11.13 Vijesti
Raspoloženje njemačkih potrošača na najvišoj razini u šest godina - GfK
26.09.13 Vijesti
Štednja među hrvatskim građanima
17.06.13 Vijesti
Najbolje u Hrvatskoj 2013. - izabrali građani
15.05.13 Korisne informacije
GfK ShoppingMonitor 2012/2013
10.10.12 Promocije
Atlas: Tematska vikend ponuda
01.10.12 Promocije
"Atlas putovanja za Konzum i Tisak"
23.08.12 Trgovina na malo
Hrvatima pri kupovini najbitniji omjer cijene i kvalitete
06.08.12 Prehrambeni proizvodi
Premiumizacija u kategoriji instant kava
23.07.12 Vijesti
GfK: Hrvatski potrošači ne nadaju se boljem životu
18.06.12 Prehrambeni proizvodi
Kriza smanjila potrošnju organskih proizvoda
09.05.12 Turizam
Predstavljen projekt NAJBOLJE U HRVATSKOJ
04.04.12 Trgovina na malo
U CEE regiji sve popularniji moderni formati trgovina
15.03.12 Trgovina na malo
Potrošači najviše troše u Konzumu
03.01.12 Tvrtke i tržišta
GfK dobio nove ugovore za medijska istraživanja u središnjoj i istočnoj Europi
28.11.11 Vijesti iz svijeta
GfK: SAD i dalje zemlja s najboljim imageom
10.11.11 Vijesti
GfK: Potrošači u Hrvatskoj sve manje optimistični
07.11.11 Trgovina na malo
GfK - Hrvatska po kupovnoj moći na 32. mjestu od 42 europske zemlje
19.10.11 Vijesti iz svijeta
Istraživanje GfK: Eskalirajuća kriza slabi Europu
07.09.11 Neprehrambeni proizvodi
Veliki kućanski aparati: Trend rasta na svjetskom tržištu
25.08.11 Vijesti
Blagi pad povjerenja potrošača u Hrvatskoj
17.07.09 Zdravlje
Dramina - na put bez mučnine
24.06.08 Korisne informacije
GfK: Najmanje slobodnog vremena za obitelj i prijatelje
28.05.07 Karijere
GfK: Građani sve više preferiraju žene na istaknutim položajima
15.03.07 Trgovina na malo
GfK: kretanje maloprodaje u tranzicijskim zemljama
06.02.07 Vijesti
GfKinfo: prihodi i troškovi kućanstava u Hrvatskoj
03.01.07 Seminari, konferencije
GfKinfo: Retail Summit 2007 u Pragu
30.12.06 Šira regija
Pad povjerenja njemačkih potrošača
14.11.06 Statistika
Gfk istraživanje: U Srbiji 28,2 posto korisnika Interneta
12.11.06 Statistika
GfK: Korištenje interneta u BiH
25.10.06 Vijesti
GfK istraživanje: Trajna dobra u kućanstvima Hrvatske
11.10.06 Vijesti
GfK istraživanje: 37 posto građana teško preživljava
03.09.06 Trgovina na malo
Hrvatska e-trgovina narasla 66 posto, na 437 milijuna dolara
28.08.06 Vijesti
GFK: Nema naznaka poboljšanja standarda
23.06.06 Trgovina na malo
BiH će kao i Hrvatsku osvojiti veliki trgovački lanci
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa