Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
03.01.2012. GfK dobio nove ugovore za medijska istraživanja u središnjoj i istočnoj Europi
Agencija GfK proširila je svoju prisutnost na tržištima zemalja srednje i istočne Europe. Naime, GfK-ov sektor medijskih istraživanja osigurao je šest novih ugovora za medijska praćenja pa će u ovoj godini kontinuirano isporučivati nova mjerenja za razne medije u Rumunjskoj, Ukrajini, Bjelorusiji i Rusiji, izvijestili su iz te agencije.

GfK Rumunjska će za potrebe promotivne industrije u Rumunjskoj standardizirano, kroz tri godine, pratiti čitanje novina i časopisa. Realizirat će se godišnje 13.500 intervjua za oko 150 tiskanih medija. GfK Rumunjska je također izabrana kao službeni monitoring servis i za radio za najmanje dvije sljedeće godine. Registrirat će se praćenje za svaki spot koji se emitira putem glavnih radio postaja. Naručitelj oba ova istraživanja je Romanian circulation auditing office - BRAT.

S početkom 2012. godine GfK Ukrajina mjerit će slušanost radio postaja za sljedeće tri godine. Svake godine obuhvatit će se 47.280 osoba u dobi od 12 do 65 godina i to u gradovima preko 50.000 stanovnika. GfK Ukrajina već ima službeni ugovor za elektroničko mjerenje TV gledatelja (od 2002. g.). TV panel se sastoji od 2.540 reprezentativno izabranih kućanstava, odnosno 6.450 osoba - za redovito dnevno praćenje programa.

Usto, pobjedom na javnom natječaju (Association of Advertising Agencies of Republic Belorussia) GfK sada priprema prvo elektroničko istraživanje TV publike u Bjelorusiji.

GfK Rusija će od ove godine organizirati opsežno istraživanje interneta u devet zemalja za građane koji govore ruski jezik a žive izvan Rusije. Tender je raspisala Mail.ru Group - glavni igrač na ruskom internet tržištu. Cilj je da se istraži potencijal servisa (uključivo email i društvene mreže) u Armeniji, Azerbejdžanu, Gruziji, Njemačkoj, Kazahstanu, Moldaviji, Turskoj i Uzbekistanu, ističu iz GfK.

Povezani članci
27.11.13 Vijesti
Raspoloženje njemačkih potrošača na najvišoj razini u šest godina - GfK
26.09.13 Vijesti
Štednja među hrvatskim građanima
17.06.13 Vijesti
Najbolje u Hrvatskoj 2013. - izabrali građani
15.05.13 Korisne informacije
GfK ShoppingMonitor 2012/2013
29.10.12 Vijesti
Potrošačka klima i dalje bez naznaka oporavka
23.08.12 Trgovina na malo
Hrvatima pri kupovini najbitniji omjer cijene i kvalitete
06.08.12 Prehrambeni proizvodi
Premiumizacija u kategoriji instant kava
23.07.12 Vijesti
GfK: Hrvatski potrošači ne nadaju se boljem životu
18.06.12 Prehrambeni proizvodi
Kriza smanjila potrošnju organskih proizvoda
09.05.12 Turizam
Predstavljen projekt NAJBOLJE U HRVATSKOJ
04.04.12 Trgovina na malo
U CEE regiji sve popularniji moderni formati trgovina
15.03.12 Trgovina na malo
Potrošači najviše troše u Konzumu
14.12.11 Vijesti
Kućanstva ne očekuju bolju financijsku situaciju
28.11.11 Vijesti iz svijeta
GfK: SAD i dalje zemlja s najboljim imageom
10.11.11 Vijesti
GfK: Potrošači u Hrvatskoj sve manje optimistični
07.11.11 Trgovina na malo
GfK - Hrvatska po kupovnoj moći na 32. mjestu od 42 europske zemlje
19.10.11 Vijesti iz svijeta
Istraživanje GfK: Eskalirajuća kriza slabi Europu
07.09.11 Neprehrambeni proizvodi
Veliki kućanski aparati: Trend rasta na svjetskom tržištu
25.08.11 Vijesti
Blagi pad povjerenja potrošača u Hrvatskoj
24.06.08 Korisne informacije
GfK: Najmanje slobodnog vremena za obitelj i prijatelje
22.08.07 Turizam
GfK: Većina hrvatskih građana lani nije putovala izvan zemlje
28.05.07 Karijere
GfK: Građani sve više preferiraju žene na istaknutim položajima
15.03.07 Trgovina na malo
GfK: kretanje maloprodaje u tranzicijskim zemljama
06.02.07 Vijesti
GfKinfo: prihodi i troškovi kućanstava u Hrvatskoj
03.01.07 Seminari, konferencije
GfKinfo: Retail Summit 2007 u Pragu
30.12.06 Šira regija
Pad povjerenja njemačkih potrošača
14.11.06 Statistika
Gfk istraživanje: U Srbiji 28,2 posto korisnika Interneta
12.11.06 Statistika
GfK: Korištenje interneta u BiH
25.10.06 Vijesti
GfK istraživanje: Trajna dobra u kućanstvima Hrvatske
11.10.06 Vijesti
GfK istraživanje: 37 posto građana teško preživljava
03.09.06 Trgovina na malo
Hrvatska e-trgovina narasla 66 posto, na 437 milijuna dolara
28.08.06 Vijesti
GFK: Nema naznaka poboljšanja standarda
23.06.06 Trgovina na malo
BiH će kao i Hrvatsku osvojiti veliki trgovački lanci
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa