Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Potrošači
>>
Vijesti
Ponedjeljak, 29.04.2024
Potrošači
Vijesti
Zakon o zaštiti potrošača
Udruge / portali
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
20.08.2012.
GfK: Hrvatski građani zabrinuti zbog krize kojoj ne vide kraj
Hrvatski građani u velikoj su većini, njih 84 posto, zabrinuti zbog krize za koju smatraju da će trajati još najmanje tri godine ili dulje, a najviše ih pogađa rast nezaposlenosti za koju većina, 80 posto, misli da će i dalje rasti.
Uz nezaposlenost, dvije trećine građana pogađa ekonomska nestabilnost, dok ih 47 posto zabrinjava mogućnost gubitka posla, pokazuje istraživanje koje je u srpnju na uzorku od tisuću ispitanika starijih od 15 godina proveo Centar za istraživanje GfK-a.
Ispitanike također zabrinjava pad životnog standarda (njih 38 posto), rast cijena i inflacija (36 posto), neefikasna vlada (28 posto), ali i sektor zdravstva (17 posto) te kriminal i korupcija (15 posto).
Najmanje su zabrinuti zagađenjem okoliša, kvalitetom i politikom obrazovanja te mogućnošću građanskih nemira, terorizma i sl.
Trenutnom financijskom situacijom zadovoljno je 20 posto građana, ali ih je izrazito nezadovoljnih znatno više, 56 posto, te ih čak 69 posto najavljuje da će se u idućih godinu dana manje zaduživati po bilo kojoj osnovi.
U istraživanju je svega 18 posto ispitanika navelo da ne osjeća posljedice krize, dok je među ostalima najviše onih, 56 posto, koji su zbog toga smanjili troškove za sve oblike razonode i zabave. Slijedi ih 55 posto koji su smanjili troškove odjeće i obuće, a njih 31 posto troškove za hranu i higijenu.
Oko 28 posto kućanstava navelo je da ima negativne posljedice zbog smanjenja i/ili kašnjenja plaće nekog od ukućana, a u 4 posto kućanstava ne mogu više otplaćivati kredite.
Samo 14 posto građana smatra da će Hrvatska u idućih godinu dana izaći iz krize, a među 65 posto ispitanika koji vjeruju da će se kriza u Hrvatskoj nastaviti i nakon tri godine najpesimističniji su u Slavoniji, Lici, Banovini i Kordunu (71 posto), dok je takvih najmanje u Zagrebu (48 posto). (H)
Povezani članci
21.07.15
Vijesti
Rast povjerenja hrvatskih potrošača u trgovinu putem interneta
03.07.15
Trgovina na malo
Makroekonomija: potrošnja u svibnju porasla 10. mjesec zaredom, za 4,1 posto
13.03.15
Vijesti
Svjetski dan potrošača - 15. ožujka
07.11.14
Vijesti
RBA: Ne iznenađuje visoka razina pesimizma potrošača
23.01.14
Vijesti iz regije
EK: osjetno poboljšano povjerenje potrošača u eurozoni i EU u siječnju
16.07.13
Vijesti
GfK - Indeks povjerenja potrošača
29.11.12
Šira regija
Blago poboljšana gospodarska klima u eurozoni i EU u studenom
29.10.12
Vijesti
Potrošačka klima i dalje bez naznaka oporavka
24.10.12
Vijesti
GfK indeks povjerenja potrošača na najnižoj razini
22.10.12
Statistika
DZS: Izdaci za potrošnju kućanstava lani 0,3 posto manji nego 2010.
04.10.12
Trgovina na malo
Pad potrošnje u kolovozu usporen na 3,2 posto
23.07.12
Vijesti
GfK: Hrvatski potrošači ne nadaju se boljem životu
16.07.12
Vijesti
GfK: Novi pad indeksa povjerenja potrošača
09.07.12
Vijesti
GfK: Za nužne troškove života manjka nam 300 eura
23.04.12
Šira regija
Slab rast utječe na europske potrošače
27.03.12
Vijesti
Potrošači i dalje u recesijskom raspoloženju
22.03.12
Vijesti
Gotovo polovina hrvatskih kućanstva jedva spaja kraj s krajem
20.03.12
Vijesti
Dobra opremljenost trajnim dobrima
15.03.12
Trgovina na malo
Potrošači najviše troše u Konzumu
08.03.12
Vijesti
A.T. Kearney: Sve veći utjecaj kupaca starijih od 60 godina
27.02.12
Trgovina na malo
Hrvati "preko granice" najviše kupuju odjeću i obuću
21.02.12
Vijesti
Gotovo tri četvrtine kućanstava s nedostatnim prihodima
16.01.12
Vijesti
GfK: Pesimizam kućanstava u vezi financijske situacije
14.12.11
Vijesti
Kućanstva ne očekuju bolju financijsku situaciju
10.11.11
Vijesti
GfK: Potrošači u Hrvatskoj sve manje optimistični
31.10.11
Prehrambeni proizvodi
Potrošnja hrane i pića u 2010.
28.10.11
Trgovina na malo
Izdaci za potrošnju kućanstva lani za 1,3 posto manji nego 2009.
14.07.11
Trgovina na malo
Kućanstva ne očekuju poboljšanje
12.03.11
Vijesti
Kako potrošača vratiti u središte interesa?
11.03.11
Vijesti
U HGK održana Konferencija „Provedba politike zaštite potrošača – edukacija i informiranje potrošača i trgovaca“
17.11.09
Vijesti
GfK: Hrvatska kućanstva ne očekuju poboljšanje životnih uvjeta
03.03.09
Zaposlenost / plaće
Trećina zaposlenih ne osjeća krizu
12.08.08
Vijesti
Nastavlja se pogoršanje potrošačke klime u Hrvatskoj
30.05.08
Vijesti
Nisko povjerenje britanskih potrošača
20.12.07
Statistika
Tržište kapitala: 2007. godina javnih ponuda i 'masovnog dioničarstva'
19.12.07
Vijesti
GfK o potrošačkoj klimi u Hrvatskoj
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.