O marketingu
Seniko studio
Brandovi
04.07.2007. Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
Vegeta je najjača hrvatska marka u regiji

Prema istraživanju o pozicioniranosti robnih marki tijekom prvih šest mjeseci 2007. godine, u Hrvatskoj su i dalje prva dva mjesta ostala rezervirana za iste domaće robne marke Zvijezdino biljno ulje i Podravkinu Vegetu.

Dorina se našla na trećem mjestu generalnog poretka najjačih robnih marki, s tim da je s prijašnjeg trećeg mjesta istisnula Coca Colu (koja je sad na petom mjestu). Dorina je u odnosu na isto razdoblje prošle godine, zabilježila skok sa osmog na treće mjesto.

Franck (klasična kava), je još jedna od domaćih robnih marki koja bilježi porast, s devetog mjesta na četvrto, čime se našla na prijašnjoj poziciji Cedevite. Cedevita se u ovom poretku našla na šestom mjestu.

Zvijezda majoneza je zadržala prijašnju, sedmu poziciju. Na osmom mjestu se nalazi Ariel, čime je u odnosu na isto razdoblje prošle godine, zabilježio skok sa desetog na osmo mjesto poretka. Na devetom mjestu su britvice Gillete, koje su zabilježile osjetan pad sa prijašnjeg šestog mjesta na sadašnje deveto općeg poretka.

Na desetom mjestu je žvakaća guma Orbit za koju je to pad u ovom razdoblju, s petog na deseto mjesto.

Rezultati su ovo PGM istraživanja (Product Group Manager - strateški tržišni alat za područje robe široke potrošnje), koje je provela tvrtka Valicon na uzorku od 1.000 ispitanika.
Regijska slika odnosno poredak robnih marki široke potrošnje na području: Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije i Makedonije pokazuje da je kao i u prethodnoj godini, u istom razdoblju, i dalje najjača robna marka čokolada Milka, dok je na drugom mjestu i dalje Coca Cola.

Na trećem je mjestu žvakaća guma Orbit, koja je u odnosu na prvu polovicu 2006. dobila na jakosti i s četvrtog mjesta probila se na treće.

Na četvrtom mjestu našao se omekšivač Lenor, a nakon njega na petom mjestu se pozicionirala i prva marka iz regije, hrvatska Vegeta te se Podravka može pohvaliti najmoćnijom i najjačom domaćom markom u regiji.

Hrvatsku robnu marku slijede britvice Gillette. Na sedmom mjestu slijedi Paloma (salvete), kao jedina slovenska robna marka, koja se pojavljuje na ljestvici najjačih u regiji. Nakon nje pozicionirala se Beiersdorfova krema za lice Nivea.

Na devetom mjestu se pojavljuje još jedna hrvatska robna marka, Cedevita, a nakon nje na desetom slijedi Ariel, prašak za pranje. Uzorak za ovo istraživanje je 5.000 ispitanika.

Robne marke su raspoređene s obzirom na BPI. BPI (Brand Performance Index), odražava moć marke s obzirom na pet osnovnih indikatora: poznavanje, iskustvo, razmatranje, odabir i lojalno korištenje).

Izvor: Bankamagazin

Povezani članci
11.08.15 Brandovi
Nova kolekcija personaliziranih Froddo dječjih tenisica
03.07.15 Brandovi
Podravka: ovlašteni laboratoriji potvrdili zdravstvenu ispravnost Vegete
20.04.15 Vijesti
Arena Centar ponovo najbolji shopping centar na domaćem tržištu
30.10.14 Tvrtke i tržišta
Zvijezda: Rast dobiti
04.09.14 Brandovi
Vegeta najjači domaći brand u regiji Adriatic
07.05.13 Brandovi
Podravka predstavila edukativnu kampanju "Okusi za sve jezike"
08.04.13 Vijesti
Pogledajte koje brendove Hrvati najviše preferiraju!
14.02.13 Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
25.01.13 Sajmovi i izložbe
PIK Vrbovec nastupio na Međunarodnom Zelenom tjednu u Berlinu
13.11.12 Izvoz
Podravka tržištu Katara nudi Čokolino i Vegetu
30.10.12 Tvrtke i tržišta
Dobit Zvijezde prije oporezivanja 16,4 milijuna kuna
10.07.12 Promocije
Zvijezda lansirala na tržište novi miješani namaz s maslacem
24.05.12 Brandovi
Zvijezda predstavila novo ulje iz asortimana OL Dalmatia
10.05.12 Brandovi
Qudal: Zvijezda hrvatski lider u kvaliteti ulja, majoneza i margarina
19.03.12 Tvrtke i tržišta
Podravka formira odjel za istraživanje i razvoj
15.02.12 Tvrtke i tržišta
Zvijezda: Rast dobiti za 87,5 posto
07.02.12 Sajmovi i izložbe
Na izložbi "Histria 2012." u Puli 200 izlagača
26.01.12 Trgovina na malo
Zvijezda snižava cijenu suncokretovog ulja
18.11.11 Promocije
Zvijezda nagrađuje: 95.000 kn za 95 godina vjernosti
20.07.11 Promocije
OL Dalmatia - ekstra djevičansko maslinovo ulje dalmatinskih maslinika
08.07.11 Promocije
Vegeta Grill Boss – novo lice roštilja
10.05.11 Prehrambeni proizvodi
Vegeta proizvod godine u Latviji i Litvi
29.03.11 Promocije
Zvijezda francuska salata u novom uskrsnom ruhu
22.03.11 Vijesti
Superbrands za hrvatske potrošače prepoznatljiv znak kvalitete i povjerenja
22.01.11 Brandovi
Dodijeljene nagrade Superbrands Croatia 2010
24.09.10 Promocije
Novi reklamni spot Zvijezdinih margarina
16.09.10 Brandovi
Zvijezda ulje i dalje vodeća robna marka u Hrvatskoj
03.09.10 Promocije
Mediteran i čili – novi okusi Zvijezda majoneze
29.07.10 Tvrtke i tržišta
Pad cijena ulja prepolovila dobit Zvijezde
28.01.10 Brandovi
Status "Superbrands" za 67 hrvatskih robnih marki
01.10.09 Promocije
Margo IQ - novi margarinski namaz iz Zvijezde
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
08.09.09 Prehrambeni proizvodi
Cjenovni rat proizvođača ulja u Hrvatskoj i Srbiji
03.09.09 Promocije
Zvijezda snižava cijene suncokretovog ulja
27.08.09 Prehrambeni proizvodi
Najjeftinije ulje uskoro i u Hrvatskoj
29.06.09 Brandovi
Vegeta proslavila 50. rođendan u Splitu
23.05.09 Promocije
Vegeta slavi svoj 50. rođendan u Rijeci
10.04.09 Brandovi
Vegeta obilježava 50. obljetnicu zlatnim pakiranjem
23.12.08 Promocije
Izvučeni dobitnici nagrada Zvijezdinog programa lojalnosti
16.12.08 Brandovi
Reklama za "Vegetu" na kanadskoj i američkoj televiziji
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
30.09.08 Vijesti
Zvijezda snižava cijene svojih proizvoda
05.09.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o upravljanju markama u Hrvatskoj
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
23.06.08 Vijesti
EU pretresao sjedište proizvođača deterdženata zbog sumnje u dogovaranje cijena
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
07.04.08 Brandovi
Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
31.03.08 Tvrtke i tržišta
Zvijezda ostvarila 19,7 milijuna kuna neto dobiti
27.03.08 Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
19.02.08 Korisne informacije
U prosincu više od 373 milijuna prikaza internet stranica u Hrvatskoj
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
30.11.07 Prehrambeni proizvodi
Od 1. prosinca skuplje mlijeko i mliječni proizvodi
21.11.07 Tvrtke i tržišta
Zvijezda: Neto dobit 11,4 milijuna kuna
30.10.07 Prehrambeni proizvodi
Podravka na Anugi predstavila Vegetu natural
24.10.07 Tvrtke i tržišta
Cijene Kraševih proizvoda od sljedećeg mjeseca veće tri posto
28.08.07 Tvrtke i tržišta
Zvijezda povećala dobit za 24,5 posto
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
22.05.07 Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
15.05.07 Statistika
Grupa Podravka: neto dobiti 15 milijuna kuna
10.04.07 Seminari, konferencije
Superbrands Summit: važnost emocionalnog brandinga
06.03.07 Prehrambeni proizvodi
Vegeta – okus koji se pamti
22.02.07 Brandovi
Hrvatski brand u poklonima zvijezdama nakon dodjele Oscara
07.11.06 Brandovi
Brand Sladorane Županja na europskom tržištu
14.10.06 Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
12.10.06 Brandovi
Hrvatska može izgraditi vlastite brandove hrane i odjeće
03.08.06 Prehrambeni proizvodi
U Vegeti nema domaćeg povrća
13.07.06 Vijesti
Zabranjeni »Ariel kids« i dalje u prodaji
12.07.06 Istraživanja
Za stvaranje drvnog branda 36,1 milijun kuna do 2010.
19.06.06 Istraživanja
Brandirati Hrvatsku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa