O marketingu
Seniko studio
Brandovi
16.12.2008. Reklama za "Vegetu" na kanadskoj i američkoj televiziji
To je prvi puta od međunarodnog priznanja Hrvatske, da se jedan od hrvatskih proizvoda, osim turizma, promovira na američkoj i kanadskoj televiziji

Televizijska reklama za "Vegetu" od početka prosinca se prikazuje na kanadskoj TV postaji Rogers, a od nedavno i na američkoj javnoj TV mreži PBS, kanalu Food Network i još nekoliko kabelskih i satelitskih programa u SAD-u.

Spot u trajanju od 30 sekundi, koji je za koprivničku Podravku snimila jedna marketinška agencija u New Yorku, uskoro će se prikazivati na području saveznih država New York, New Jersey i Connecticut, a preko satelita i na cijelom području SAD-a na poljskoj etničkoj televiziji, kazao je za Hinu Domagoj Kero, direktor predstavništva Podravke u New Yorku, otvorenog 2005.

"Izvoz Vegete raste svake godine, a promocija na televizijskim kanalima će svakako pridonijeti razvoju 'branda', te pokazati američkim i kanadskim građanima kako koristiti popularni hrvatski začin u svakodnevnom pripravljanju jela", rekao je Kero.

U TV spotu, Vegeta se predstavlja kao začinski dodatak od prirodnih sastojaka za "gurmanski okus" koji "svako jelo čini ukusnijim", od juha do Amerikancima i Kanađanima omiljenog roštilja, uz posebnu napomenu da se Vegeta "u Europi koristi desetljećima".

To je prvi puta od međunarodnog priznanja Hrvatske, da se jedan od hrvatskih proizvoda, osim turizma, promovira na američkoj i kanadskoj televiziji.

Zanimljivo je da se Vegetina reklama našla na javnoj televiziji PBS, u čijem je bogatom gastronomskom programu glavna zvijezda američka gastronomska diva, istarskog podrijetla Lidia Bastianich, čija se emisija "Lidia's Italy" prikazuje u udarnom večernjem terminu.

Jedinstveni dodatak jelima - Vegeta, sve više se prodaje u glavnim prehrambenim lancima supermarketa gdje je dostupna američkim i kanadskim potrošačima, a ne samo istočnoeuropskoj populaciji koja je i dalje najvjerniji kupac Podravkinih proizvoda.
Podravka je na američkom i kanadskom tržištu prisutna više desetljeća, a od sredine devedesetih prošlog stoljeća poslovi se sve više razvijaju, pa se danas na ta tržišta plasira više od 100 različitih prehrambenih proizvoda.

Najpopularnija je Vegeta, a potom goveđi gulaš nedavno nagrađen na međunarodnom natjecanju u Bruxellesu. Iako su za prodor na tržište SAD-a, kao najveće svjetsko tržište, potrebna velika ulaganja i svakodnevno lobiranje, Podravka svojim primjerom pokazuje kako se umjerenim sredstvima mogu postići vrlo zapaženi rezultati. (H)

Povezani članci
03.07.15 Brandovi
Podravka: ovlašteni laboratoriji potvrdili zdravstvenu ispravnost Vegete
04.09.14 Brandovi
Vegeta najjači domaći brand u regiji Adriatic
07.05.13 Brandovi
Podravka predstavila edukativnu kampanju "Okusi za sve jezike"
14.02.13 Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
13.11.12 Izvoz
Podravka tržištu Katara nudi Čokolino i Vegetu
19.03.12 Tvrtke i tržišta
Podravka formira odjel za istraživanje i razvoj
08.07.11 Promocije
Vegeta Grill Boss – novo lice roštilja
10.05.11 Prehrambeni proizvodi
Vegeta proizvod godine u Latviji i Litvi
29.06.09 Brandovi
Vegeta proslavila 50. rođendan u Splitu
23.05.09 Promocije
Vegeta slavi svoj 50. rođendan u Rijeci
10.04.09 Brandovi
Vegeta obilježava 50. obljetnicu zlatnim pakiranjem
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
27.03.08 Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
30.10.07 Prehrambeni proizvodi
Podravka na Anugi predstavila Vegetu natural
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07 Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
15.05.07 Statistika
Grupa Podravka: neto dobiti 15 milijuna kuna
06.03.07 Prehrambeni proizvodi
Vegeta – okus koji se pamti
14.10.06 Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
03.08.06 Prehrambeni proizvodi
U Vegeti nema domaćeg povrća
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa