16.12.2008.
Reklama za "Vegetu" na kanadskoj i američkoj televiziji
To je prvi puta od međunarodnog priznanja Hrvatske, da se jedan od hrvatskih proizvoda, osim turizma, promovira na američkoj i kanadskoj televiziji
Televizijska reklama za "Vegetu" od početka prosinca se prikazuje na kanadskoj TV postaji Rogers, a od nedavno i na američkoj javnoj TV mreži PBS, kanalu Food Network i još nekoliko kabelskih i satelitskih programa u SAD-u.
Spot u trajanju od 30 sekundi, koji je za koprivničku Podravku snimila jedna marketinška agencija u New Yorku, uskoro će se prikazivati na području saveznih država New York, New Jersey i Connecticut, a preko satelita i na cijelom području SAD-a na poljskoj etničkoj televiziji, kazao je za Hinu Domagoj Kero, direktor predstavništva Podravke u New Yorku, otvorenog 2005.
"Izvoz Vegete raste svake godine, a promocija na televizijskim kanalima će svakako pridonijeti razvoju 'branda', te pokazati američkim i kanadskim građanima kako koristiti popularni hrvatski začin u svakodnevnom pripravljanju jela", rekao je Kero.
U TV spotu, Vegeta se predstavlja kao začinski dodatak od prirodnih sastojaka za "gurmanski okus" koji "svako jelo čini ukusnijim", od juha do Amerikancima i Kanađanima omiljenog roštilja, uz posebnu napomenu da se Vegeta "u Europi koristi desetljećima".
To je prvi puta od međunarodnog priznanja Hrvatske, da se jedan od hrvatskih proizvoda, osim turizma, promovira na američkoj i kanadskoj televiziji.
Zanimljivo je da se Vegetina reklama našla na javnoj televiziji PBS, u čijem je bogatom gastronomskom programu glavna zvijezda američka gastronomska diva, istarskog podrijetla Lidia Bastianich, čija se emisija "Lidia's Italy" prikazuje u udarnom večernjem terminu.
Jedinstveni dodatak jelima - Vegeta, sve više se prodaje u glavnim prehrambenim lancima supermarketa gdje je dostupna američkim i kanadskim potrošačima, a ne samo istočnoeuropskoj populaciji koja je i dalje najvjerniji kupac Podravkinih proizvoda.
|
Podravka je na američkom i kanadskom tržištu prisutna više desetljeća, a od sredine devedesetih prošlog stoljeća poslovi se sve više razvijaju, pa se danas na ta tržišta plasira više od 100 različitih prehrambenih proizvoda.
Najpopularnija je Vegeta, a potom goveđi gulaš nedavno nagrađen na međunarodnom natjecanju u Bruxellesu. Iako su za prodor na tržište SAD-a, kao najveće svjetsko tržište, potrebna velika ulaganja i svakodnevno lobiranje, Podravka svojim primjerom pokazuje kako se umjerenim sredstvima mogu postići vrlo zapaženi rezultati. (H)
|
|
|
|