O marketingu
Seniko studio
Brandovi
22.01.2011. Dodijeljene nagrade Superbrands Croatia 2010
Međunarodna organizacija Superbrands upriličila je 20. siječnja u Zagrebu svečanu dodjelu istoimenih priznanja. Superbrands se u Hrvatskoj dodjeljuje već četvrtu godinu za redom.

Na događanju je predstavljena najnovija publikacija Superbrands Croatia 2010 te je predstavljeno i 90 najjačih hrvatskih Superbrandova za 2010. godinu koji su odlučili aktivno kapitalizirati svoj status.

Superbrands status garancija je kvalitetnog odabira te predstavlja jake i dugotrajne robne marke koje opravdavaju povjerenje kupaca. Svečana dodjela priznanja zaokružila je izbor hrvatskih Superbrandova koji je započeo okupljanjem stručnog vijeća u travnju 2010.

Kako je naglasio Borut Zemljič, generalni direktor Superbrands Adriatica, čak 1100 domaćih i stranih brandova nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u suradnji s vodećim hrvatskim agencijama za istraživanje tržišta (GfK Croatia, AGB Nielsen, Hendal, Ipsos Puls, Memrb, Nielsen i Prizma).

Za najbolje se glasalo na osnovi prepoznatljivosti, reputacije, kvalitete, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti. Stručno vijeće bilo je sastavljeno od vodećih marketinških, poslovnih, akademskih stručnjaka i predstavnika medija, a vrlo važnu ulogu imali su i sami potrošači. Čak 23.000 njih glasovalo je za svoje najdraže marke te time dali dodatnu vrijednost izabranim brandovima.

Međunarodna organizacija Superbrands je globalni i neovisni autoritet na području brandinga. Prisutna je na četiri kontinenta i u 88 država širom svijeta, gdje ima za cilj identificirati vodeće brandove na svakom pojedinom tržištu te, na taj način, dodatno promovirati disciplinu brandinga.

“Tržišne marke proširile su granice svog djelovanja – izašle su iz, do nedavno, ekskluzivne domene odjela marketinga, te su sada sastavni dio poslovnih pokazatelja i rječnika vlasnika, dioničara, uprave, pa čak i odjela financija. Upravo financijski stručnjaci dat će novi zalet markama u trenutku kada će uključiti mjerenje financijske vrijednosti marke u portfelj svojih analiza, na osnovu kojih se donose strateške i taktičke odluke menadžmenta. Superbrandovi nisu samo imena koja se promoviraju. U početku se može raditi o imenu ili zaštitnome znaku, ali s vremenom stječu jedinstvenu “osobnost” koja ih čini prepoznatljivom na prenatrpanome tržištu. Izvrsnost, sjajan dizajn, autentične osobine i prava komunikacija bit će osnove vodećih robnih marki u budućnosti. Stvaranje intenzivnih i jedinstvenih doživljaja nekog proizvoda, neprestano razvijajući odnose s potrošačima, ključna je strategija za opstanak na tržištu”, zaključuje Borut Zemljič.
AKTIVNI NOSITELJI NAGRADE SUPERBRANDS CROATIA 2010:

1. ABC INTERIJER
2. AGROKOR
3. ANTENA ZAGREB
4. AUTOZUBAK UPRAVLJANJE VOZNIM PARKOM
5. BAMBI
6. BAUHAUS
7. BERNARDA
8. BLANKA VLAŠIĆ
9. BLITZ-CINESTAR
10. B.NET
11. BOL
12. CEKIN
13. CITY CENTAR ONE
14. COMMEL
15. CROATIA AIRLINES
16. CROMARIS
17. DORMEO
18. EDURO
19. EGMONT
20. ERICSSON NIKOLA TESLA
21. ESTARE CULTO
22. EUKANUBA
23. FARINA
24. FIDIFARM
25. FORNETTI PECIVA
26. FRODDO
27. GALERIJA KLOVIĆEVI DVORI
28. GRAWE
29. HERTZ
30. HITA VRIJEDNOSNICE
31. HOK OSIGURANJE
32. HRVATSKA LUTRIJA
33. HYPO ALPE ADRIA BANK
34. IMAGE HADDAD
35. ISKON
36. JADRAN GALENSKI LABORATORIJ
37. JAMNICA
38. KONZUM
39. KOSMODISK
40. KUTJEVO
41. LEDO
42. LIDER
43. LIMES PLUS
44. LURA GRUPA
45. MATAŠ
46. MEDICAL INTERTRADE
47. MEGGLE
48. MLINAR
49. NARODNE NOVINE
50. NARODNI RADIO
51. NATURAL WEALTH
52. NCP
53. NEXE
54. NICOLAS CONCEPT
55. NIKEL
56. ORION PIROTEHNIKA
57. PIK VRBOVEC
58. POLI
59. PORSCHE LEASING
60. POSLOVNI DNEVNIK
61. PRIVREDNI VJESNIK
62. PRO ALARM
63. RALU LOGISTIKA
64. RRIF
65. SALONA
66. SIMBEX
67. SIRANA GLIGORA
68. SONAX
69. ŠKOLSKA KNJIGA
70. TARDI
71. TRIUMPH
72. UNIQA OSIGURANJE
73. VALVOLINE
74. VARTA
75. VERN
76. VIDI
77. VIESSMANN
78. VINA MATOŠEVIĆ
79. VINDIJA
80. VITALIS
81. VIVAT FINA VINA
82. WESTIN HOTEL ZAGREB
83. WORLD CLASS HEALTH ACADEMY
84. YTONG
85. Z'BREGOV
86. ZAGORJE TEHNOBETON
87. ZAGREBAČKA BANKA
88. ZAGREBAČKO GRADSKO KAZALIŠTE KOMEDIJA
89. ZDENKA
90. ZVIJEZDA

Povezani članci
20.04.15 Vijesti
Arena Centar ponovo najbolji shopping centar na domaćem tržištu
07.02.12 Sajmovi i izložbe
Na izložbi "Histria 2012." u Puli 200 izlagača
22.03.11 Vijesti
Superbrands za hrvatske potrošače prepoznatljiv znak kvalitete i povjerenja
28.01.10 Brandovi
Status "Superbrands" za 67 hrvatskih robnih marki
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
07.04.08 Brandovi
Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07 Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
10.04.07 Seminari, konferencije
Superbrands Summit: važnost emocionalnog brandinga
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa