O marketingu
Seniko studio
Brandovi
07.04.2008. Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
Vegeta, Cedevita i Dorina nalaze se među 10 najjačih robnih marki u BiH

Prema istraživanjima kompanije Valicon o pozicioniranosti robnih marki široke potrošnje u regiji i BiH, najjača robna marka u BiH je slovenska Argeta, i upravo su njoj potrošači u BiH ponovo dali i ukazali najveće povjerenje.

Na drugom i trećem mjestu su tradicionalno jake multinacionalne robne marke Coca-Cola i Kraftova čokolada Milka, piše Investitor.ba.

Kao i u prošlom razdoblju mjerenja, dobar uspjeh bilježi i žvakaća guma Orbit, koja se nalazi na četvrtom mjestu, te Floriol ulje na jednom mjestu niže.

Kompanija Violeta i njena istoimena robna marka toaletnog papira zauzela je šestu poziciju. Ova marka, ujedno, zauzima i vodeću poziciju među bh. robnim markama, čime je ponovo najjača domaća robna marka u BiH.

Na sedmom mjestu je krema za lice Nivea, dok je osma Podravkina Vegeta, no vrijedi napomenuti da Vegeta na ostalim tržištima bilježi značajne rezultate i zauzima poziciju najjačeg hrvatskog proizvoda robe široke potrošnje u regiji.

Na devetom i desetom mjestu se nalaze još dvije robne marke iz Hrvatske, Cedevita i Dorina.

Na ljestvici 10 najjačih bh. robni marki, osim robne marke toaletnog papira, kompanija Violeta među ima još tri brenda - na drugom mjestu Violeta maramice, na četvrtom Violeta salvete i na šestom Violeta kuhinjski ručnici.

Između njih su se na trećem i petom mjestu smjestile dvije robne marke kompanije Klas, brašno Zlatni puder i Klas brašno.

Sedmo i osmo mjestu na ljestvici domaćih dijele Bimal ulje i Vispakova kafa. Deveto i deseto mjesto pripalo je pilećim hrenovkama Ovako i Sarajevskom kiseljaku.

PGM (Product Group Manager) mjeri moć robnih marki široke potrošnje u regiji: Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji.

Analizirajući domaće brendove i njihove indexe uspješnosti, primjetna je nerazvijenost bh. robnih marki u usporedbi s ostalim zemljama regije, navodi se u priopćenju.

Povezani članci
20.04.15 Vijesti
Arena Centar ponovo najbolji shopping centar na domaćem tržištu
25.01.13 Sajmovi i izložbe
PIK Vrbovec nastupio na Međunarodnom Zelenom tjednu u Berlinu
07.02.12 Sajmovi i izložbe
Na izložbi "Histria 2012." u Puli 200 izlagača
22.03.11 Vijesti
Superbrands za hrvatske potrošače prepoznatljiv znak kvalitete i povjerenja
22.01.11 Brandovi
Dodijeljene nagrade Superbrands Croatia 2010
16.09.10 Brandovi
Zvijezda ulje i dalje vodeća robna marka u Hrvatskoj
28.01.10 Brandovi
Status "Superbrands" za 67 hrvatskih robnih marki
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
27.03.08 Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07 Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
10.04.07 Seminari, konferencije
Superbrands Summit: važnost emocionalnog brandinga
12.07.06 Istraživanja
Za stvaranje drvnog branda 36,1 milijun kuna do 2010.
19.06.06 Istraživanja
Brandirati Hrvatsku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa