O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
12.07.2006. Za stvaranje drvnog branda 36,1 milijun kuna do 2010.
Prema operativnom planu za drvnu industriju u ovoj godini u pet prioriteta uložit će se 18 milijuna kuna, a do 2010. godine ukupna ulaganja iznosit će 201,4 milijuna kuna

Istra je korak bliže Sveučilištu, Hrvatska je nakon dugog iščekivanja dobila operativni program razvoja industrijske prerade drva za razdoblje od 2006. do 2010. godine, a izvješće o provedbi mjera za suzbijanje sive ekonomije dobilo je odobrenje. Ministar Božidar Kalmeta raspleo je problematiku gradnje državne ceste D404 na pomorskom dobru Lučke uprave Rijeka na zadovoljstvo premijera Sanadera, dok je podpredsjednica Vlade Jadranka Kosor objašnjavajući važnost prijedloga nacionalne strategije stvaranja poticajnog okruženja za razvoj civilnog društva tri puta naglasila da u Hrvatskoj djeluje 29 tisuća registriranih udruga građana.

Ministar Dragan Primorac uz poduže uvode u kojima je zahvaljivao ostalim članovima Vlade i drugim suradnicima na njihovu angažmanu obrazložio je plan obnove Olimpijskog centra Bjelolasica, te iznio podatak da je Hrvatska iz fondova EU namjenjenih znanstvenom sektoru u srijedu povukla dodatnih 6 tisuća eura. U resoru zaštite okoliša ministrica Marina Matulović Dropulić ‘branila’ je promjene u zakonu o otpadu, rekavši kako se one donose zato što u prethodnim odredbama nisu tretirani proizvodi koji se u Hrvatskoj ne proizvode.

Iz EU nam je naime poručeno da bismo možda i mogli početi te proizvode proizvoditi pa da bi ih trebalo uvrstiti u Zakon. Ovako bi se mogla sažeti jednosatna sjednica Vlade održana u srijedu.

Prema operativnom planu za drvnu industriju u ovoj godini u pet prioriteta uložit će se 18 milijuna kuna, a do 2010. godine ukupna ulaganja iznosit će 201,4 milijuna kuna.

Prioriteti u koje će se ulagati su: Poboljšanje postojećih proizvoda, postupaka i usluga, racionalno korištenje drvne sirovine, stvaranje branda drvnog sektora, te tehnološki razvoj. U stvaranje branda drvnog sektora kreatori operativnog plana ubrojili su razvoj novih proizvoda te razvoj i primjenu novih materijala u koje će država ove godine uložiti 4 milijuna kuna, a do 2010. godine na stvaranje drvnog branda utrošit će se 36,1 milijun kuna.

Bitka za dvojezičnost
Istarsko Sveučilište, službenog naziva Sveučilište u Puli dobilo je zeleno svjetlo Vlade, ali je Sanader napomenuo da ono neće biti dvojezično. Iz vrha istarskih vlasti dobili smo informaciju da će ako ne sada, onda u budućnosti to sveučilište ipak izboriti dvojezičnost. Igra mačke i miša i dalje traje jer o sedmom hrvatskom Sveučilištu Sabor neće odlučivati prije rujna. Od istarskog župana Ivana Jakovčića očekuje se da sada i službeno pozove Vladu da održi sjednicu u Puli, no kako doznajemo to se možda i neće dogoditi jer Istra ima za Sanaderovu Vladu još jedan bitan zahtjev - sređivanje stanja u pulskoj Općoj bolnici.
Hoće li Bakar tražiti odštetu?
Pitanje državne ceste i Luke Rijeka, prema odluci Vlade rješit će se tako da će se Luka Rijeka d.d. odreći prava na naknadu štete za gradnju ceste D404, koja mora proći pomorskim dobrom Lučke uprave Rijeka čiji je Luka Rijeka koncesionar. Umjesto obeštećenja od 83,7 milijuna kuna Luka Rijeka će dobiti natrag vlasništvo nad kompleksom Škrljeva čija procjena iznosi 207,1 milijun kuna, a koje će se isključiti iz pomorskog dobra. Kako se bazen Škrljevo isključuje iz pomorskog dobra, da bi stvari ostale ‘na mjestu’ u lučko područje uključuje se plato bivše Koksare u Bakru. Nije jasno čime će se obeštetiti Bakar. (D. R.)

Izvor: liderpress.hr

Povezani članci
25.01.13 Sajmovi i izložbe
PIK Vrbovec nastupio na Međunarodnom Zelenom tjednu u Berlinu
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
07.04.08 Brandovi
Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07 Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
19.06.06 Istraživanja
Brandirati Hrvatsku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa