O marketingu
Seniko studio
Brandovi
17.04.2008. Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
Samo pet posto novih robnih marki uspije opstati na tržištu, rečeno je na konferenciji

U suradnji sa Sinergie d.o.o. i Večernjim listom tvrtka Infoarena digitalni sadržaji organizirala je u četvrtak u Zagrebu Brandstorm konferenciju: "Globalna snaga lokalnih brandova", gdje su marketinški stručnjaci pokušali dati prognoze kretanja lokalnih hrvatskih brendova u svjetlu približavanja Europskoj uniji.

Istaknuto je da su lokalna tradicija i naslijeđe brendova resurs, iako poprilično zanemaren i još neosviješten, s kojim se može ući u arenu tržišnog nadmetanja čak i s najjačim globalnim igračima.

S približavanjem Hrvatske EU ova tema postaje posebno važna jer otvaranjem tržišta pravila tržišne igre postaju bitno drugačija. 'Novi nadređeni identitet u velikoj će mjeri uvjetovati daljnje pravce razvoja lokalnih vrijednosti pa tako i hrvatskih brandova', rečeno je.

Uz predavanja vrhunskih hrvatskih stručnjaka iz područja brandinga, prezentaciju je održao i prof. dr. Jürgen Häusler, izvršni direktor tvrtke Interbrand Zintzmeyer & Lux AG, jedan od najmeritornijih eksperata današnjice koji je pomagao brojnim renomiranim tvrtkama u strategijskom brand managementu poput Deutsche Telekoma kako bi razvio i upravljao njihovim brandovima preko 10 godina.

U svojem je predavanju Häusler ukazao na dvije osnovne teze kad je u pitanju kreiranje jakih marki na tržištu. Prvo, rekao je, stvaranje jakih brendova je izuzetno bitno za kompanije i države kako bi se uspješno nosile s globalnom konkurencijom čemu, kao drugo ali ne i manje važno, prethodi izgradnja profesionalnih brendova kroz investiranje u proces njihova kreiranja koji nije lagan niti kratkoročan.

«Pozicija Deutche Telekoma, kao jednog od tri najveća pružatelja telekomunikacijskih usluga u svijetu, svakako je pomogla razvoju T-Hrvatskog telekoma među ostalim i kroz brending i prepoznatljivost proizvoda koji su plasirani na hrvatsko tržište», rekao je Häusler.

Povezani članci
11.08.15 Brandovi
Nova kolekcija personaliziranih Froddo dječjih tenisica
20.04.15 Vijesti
Arena Centar ponovo najbolji shopping centar na domaćem tržištu
08.04.13 Vijesti
Pogledajte koje brendove Hrvati najviše preferiraju!
25.01.13 Sajmovi i izložbe
PIK Vrbovec nastupio na Međunarodnom Zelenom tjednu u Berlinu
03.10.12 Brandovi
Interbrand: Coca-Cola i dalje najvrjednija robna marka
07.02.12 Sajmovi i izložbe
Na izložbi "Histria 2012." u Puli 200 izlagača
17.01.12 Brandovi
Coca-Cola je i dalje svjetski brend koji najviše vrijedi
05.10.11 Vijesti iz svijeta
Apple po prvi put među 10 najvrjednijih brandova svijeta
22.03.11 Vijesti
Superbrands za hrvatske potrošače prepoznatljiv znak kvalitete i povjerenja
22.01.11 Brandovi
Dodijeljene nagrade Superbrands Croatia 2010
17.09.10 Brandovi
Interbrand: Brend BP propada, Coca-Cola prvi na svijetu
10.04.10 Turizam
Povjerenstvo Vlade za turizam: za promidžbu 30 milijuna eura
12.03.10 Seminari, konferencije
Klaus Kobjoll – turistički poduzetnik uskoro u Zagrebu
28.01.10 Brandovi
Status "Superbrands" za 67 hrvatskih robnih marki
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
15.06.09 Trgovina na malo
Hrvatski maloprodajni lanci nezanimljivi velikim igračima
12.01.09 Trgovina na malo
Diskontni lanci jačaju zahvaljujući ekonomskoj krizi
02.01.09 Trgovina na malo
U 2009. se očekuje kolaps više od 1.600 trgovaca na malo
12.12.08 Financije i gospodarstvo
Erste Bank: Međubankovno tržište ostat će zamrznuto do kraja 2009.
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
05.09.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o upravljanju markama u Hrvatskoj
25.08.08 Financije i gospodarstvo
Top 20 banaka na svijetu
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
28.05.08 Izravna strana ulaganja
EI: Izravna strana ulaganja u turizam samo 320 milijuna eura
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
11.04.08 Brandovi
H&M najvrjedniji maloprodajni brand u Europi
07.04.08 Brandovi
Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
27.03.08 Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
05.03.08 Brandovi
GfK: Građani spontano prepoznaju šest banaka
04.03.08 Turizam
Hrvatska 34. zemalja u svijetu po konkurentnosti turizma i putovanja
04.02.08 Turizam
Bajs: Turističko zemljište može biti problem, ali i razvojna šansa
25.01.08 Turizam
Hrvatskom turizmu potrebno 10 tisuća novoobrazovanih kadrova
21.01.08 Turizam
Ministar turizma Bajs: Turizam je strateška odrednica hrvatskog gospodarstva
09.01.08 Korisne informacije
Hrvatska po korištenju Interneta u sredini među 13 zemalja regije
31.12.07 Turizam
U 11 mjeseci 10,99 milijuna turista
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
12.12.07 Turizam
Bulić: Prihodi od turizma 10 posto veći nego lani
10.12.07 Tvrtke i tržišta
Gotovo polovina kompanija u EU prepušta poslove u IT sektoru vanjskim dobavljačima
30.11.07 Tvrtke i tržišta
Vipnet uložio 465,9 milijuna kuna u razvoj mobilnog broadbanda
28.11.07 Turizam
DZS: Turista u deset mjeseci ove godine 7,4 posto više
26.11.07 Korisne informacije
Web oglašavanje pod pojačanim nadzorom EU
16.11.07 Brandovi
Microsoft želi biti među vodećima u internet oglašavanju
13.11.07 Istraživanja
Zagreb: Konferencija o internet marketingu
30.10.07 Korisne informacije
Financijski proizvodi i usluge na Internetu
29.10.07 Turizam
DZS: U rujnu tri posto više turista
12.10.07 Brandovi
Slovački Etarget širi poslovanje oglašavanja na internetu u zemljama Balkana
24.09.07 Turizam
Bol: Počelo 11. okupljanje hrvatski turističkih djelatnika
19.09.07 Statistika
Vrijednost hrvatskog telekom tržišta do 2009. godine 15 mlrd kuna
14.09.07 Turizam
Brendiranje destinacija i autohtonih hrvatskih proizvoda
21.08.07 Brandovi
Google i Yahoo najomiljeniji Internet brandovi
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07 Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
10.04.07 Seminari, konferencije
Superbrands Summit: važnost emocionalnog brandinga
22.02.07 Brandovi
Hrvatski brand u poklonima zvijezdama nakon dodjele Oscara
07.11.06 Brandovi
Brand Sladorane Županja na europskom tržištu
12.10.06 Brandovi
Hrvatska može izgraditi vlastite brandove hrane i odjeće
12.07.06 Istraživanja
Za stvaranje drvnog branda 36,1 milijun kuna do 2010.
19.06.06 Istraživanja
Brandirati Hrvatsku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa