Potrošači
Seniko studio
Vijesti
22.03.2011. Superbrands za hrvatske potrošače prepoznatljiv znak kvalitete i povjerenja
100% hrvatskih potrošača upoznatih sa Superbrands oznakom, odabralo bi proizvod, koji na sebi ima istoimeni znak - rezultati su nedavnog istraživanja agencije GfK Hrvatska

Na upit bi li radije kupili proizvod, koji je dobitnik nagrade Superbrands, odnosno koji nosi Superbrands oznaku na ambalaži, ili proizvod bez takve oznake, a da se radi o proizvodima iste cijene, svi ispitanici upoznati sa Superbrands oznakom odabrali bi tako označen proizvod.

GfK Hrvatska, agencija za istraživanje tržišta, provela je istraživanje u veljači 2011. godine na reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 15 godina primjenom metode osobnog anketiranja u kućanstvu.

Prema rezultatima istraživanja sa Superbrands znakom otisnutim na određenim proizvodima, odnosno reklamama, upoznato je 57% građana Hrvatske, što je 8% više nego u 2009. godini.

Od toga se 75% odnosi na građane Zagreba i okolice, 71% otpada na građane, koji žive u gradovima s više od 100 tisuća stanovnika, 70% ih je visokoobrazovanih, od 62 do 68% su osobe iz kućanstava s višim primanjima, 75% ispitanika spada u dobnu skupinu od 25 do 34 godine starosti, a 71% ima između 18 i 24 godine.

Za 22% ispitanih, oznaka nema neko značenje, a oko 21% ne može se opredijeliti.

Proizvode s oznakom Superbrands najviše bi kupovali građani Zagreba s okolicom (70%), zatim žene (62%), oni s višim i visokim obrazovanjem (62 do 69%), te dobne skupine od 18 do 44 godine (raspon od 62 do 67%).

«Rezultati neovisnog istraživanja agencije GfK Hrvatska dodatno su potvrdili rastuću popularnost Superbrands programa, a samim time i proizvoda ili usluga označenih Superbrands znakom među potrošačima. Vjerujem da će tvrtke, koje posluju u Hrvatskoj, ako već dosad nisu, ubrzo prepoznati sve prednosti članstva u Superbrands programu te da će ga sagledati kao odličnu referencu u poslovanju na domaćem terenu, ali i u pregovorima prilikom ulaska na strana tržišta, s obzirom da je Superbrands institucija trenutno prisutna u 88 zemalja svijeta i smatra se autoritetom na području brandinga», izjavio je Borut Zemljič, direktor Superbrandsa za regiju Adriatik.

Povezani članci
20.04.15 Vijesti
Arena Centar ponovo najbolji shopping centar na domaćem tržištu
07.02.12 Sajmovi i izložbe
Na izložbi "Histria 2012." u Puli 200 izlagača
22.01.11 Brandovi
Dodijeljene nagrade Superbrands Croatia 2010
28.01.10 Brandovi
Status "Superbrands" za 67 hrvatskih robnih marki
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
07.04.08 Brandovi
Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07 Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
10.04.07 Seminari, konferencije
Superbrands Summit: važnost emocionalnog brandinga
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa