Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Utorak, 23.04.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
10.04.2007.
Superbrands Summit: važnost emocionalnog brandinga
U središtu modernog brandinga je potrošač kojemu se robne marke prilagođavaju, za razliku od klasičnog pristupa u kojem su se potrošačke navike nastojale oblikovati u skladu s tipiziranim proizvodima.
Istaknuto je to na današnjoj konferenciji Superbrands Summit, koju su organizirali Institucionalni centar za profesionalnu edukaciju i međunarodno udruženje Superbrands.
Glavni govornik na konferenciji je Francuz Marc Gobe, autor koncepta emocionalnog brandinga i autor bestsellera 'Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People.
Njegova glavna ideja je da poslovni svijet u kojem dominira logika dobiti i svijet potrošača, u kojem dominiraju emocije, treba povezati, a najbolji put ka tome je, prema njegovom mišljenju, u otkrivanju emocionalnih kodova prema kojima potrošači oblikuju izbor.
Stoga je, kaže Gobe, glavno oruđe uspješnog modernog brandinga emocionalna naracija o proizvodu putem koje se potrošačima šalju poruke o prednostima proizvoda i njegovoj sukladnosti sa karakteristikama potrošačeve osobnosti.
Ta naracija ne mora biti samo verbalna, već se poruke koje oblikuju neku robnu marku, mogu plasirati oblikom pakovanja, upotrebom posebnih boja i drugim dizajnerskim zahvatima.
Takav pristup, kaže Gobe, rezultira većom humanošću proizvoda, koja proizlazi iz poštovanja individualnosti potrošača, nasuprot uniformnosti ponude koja je bila glavna karakteristika klasičnog brandinga.
Na konferenciji Superbrands Summit, uz emocionalni branding teme su još stvaranje i upravljanje najvrjednijim svjetskim brandovima, izazovi globalnog brand managementa te razvoj lokalnih brandova.
Međunarodna organizacija Superbrands osnovana je u Velikoj Britaniji 1994. godine. Prisutna je u 60 zemalja, a u Hrvatskoj djeluje od prošle godine. Bavi se identifikacijom i imenovanjem iznimnih robnih marki, pruža usluge savjetovanja te analizira rezultate robnih marki na svjetskim tržištima. (H)
Povezani članci
20.04.15
Vijesti
Arena Centar ponovo najbolji shopping centar na domaćem tržištu
07.02.12
Sajmovi i izložbe
Na izložbi "Histria 2012." u Puli 200 izlagača
22.03.11
Vijesti
Superbrands za hrvatske potrošače prepoznatljiv znak kvalitete i povjerenja
22.01.11
Brandovi
Dodijeljene nagrade Superbrands Croatia 2010
28.01.10
Brandovi
Status "Superbrands" za 67 hrvatskih robnih marki
18.09.09
Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
14.07.08
Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08
Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
21.05.08
Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08
Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08
Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
07.04.08
Brandovi
Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
30.07.07
Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07
Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07
Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.