O marketingu
Seniko studio
Brandovi
22.05.2007. U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
U Hrvatskoj je 98 robnih marki dobilo status i znak Superbrands kojeg kao počast najjačim i prepoznatljivim robnim markama dodjeljuje Međunarodna organizacija Superbrands, a 41 takav proizvod opisan je u prvoj hrvatskoj Superbrands knjizi 2006/07 predstavljenoj danas u Zagrebu

Knjigu je izdala tvrtka Superbrands Adriatic, hrvatska podružnica Međunarodne organizacije Superbrands. Ta organizacija postoji od 1994., a trenutno djeluje u 60 zemalja svijeta i surađuje s proizvođačima 2.400 robnih marki.

Direktor tvrtke Superbrands Adriatic Borut Zemljić istaknuo je da znak i status Superbrands dobivaju proizvodi koji su visoko cijenjeni i odlikuje ih izvrsnost u svakom pogledu, od kvalitete preko dizajna do omiljenosti kod potrošača.

Govoreći o nastanku hrvatske knjige Superbrands te brendiranju pojedinih proizvoda, Zemljić naglašava da nije bilo lako doći do 'brandova-odlikaša' budući na hrvatskom tržištu aktivno djeluje oko 15 tisuća robnih marki.

Uz pomoć brojnih agencija za istraživanje tržišta i njihovih podataka multidisciplinarno vijeće izdvojilo je 700 finalista-robnih marki, od kojih su status i znak Superbrands dobili njih 98, a u knjizi predstavljeno 41.

Osim hrvatskih robnih marki poput Vegete, Aspirina, Čokolina, Gavrilovića, Dukata, otoka Hvara, ali i Janice Kostelić te drugih, u knjizi su u statusu Suprebrandsa u Hrvatskoj predstavljeni i brojni inozemni proizvodi poput American Expressa, Ballantine'sa, Domestosa, Knorra, Kindera i drugih.

Od svih hrvatskih robnih marki sa znakom Superbrands posebno je istaknuta Vegeta, koja je, čulo se, zapravo jedina hrvatska robna marka koja s pravom nosi status svjetskog superbranda, uspješno se prodajući na 40-ak inozemnih tržišta.

Okupljene na predstavljanju knjige pozdravio je i ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Branko Vukelić naglasivši da je to izniman događaj za Hrvatsku jer pokazuje osnaživanje i konkurentnost njenog gospodarstvo. Što više kvalitetnih i konkurentnih hrvatskih robnih marki i brendova znači i više uspjeha na tržištu, naglasio je Vukelić. (H)

Povezani članci
11.08.15 Brandovi
Nova kolekcija personaliziranih Froddo dječjih tenisica
03.07.15 Brandovi
Podravka: ovlašteni laboratoriji potvrdili zdravstvenu ispravnost Vegete
20.04.15 Vijesti
Arena Centar ponovo najbolji shopping centar na domaćem tržištu
04.09.14 Brandovi
Vegeta najjači domaći brand u regiji Adriatic
07.05.13 Brandovi
Podravka predstavila edukativnu kampanju "Okusi za sve jezike"
14.02.13 Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
25.01.13 Sajmovi i izložbe
PIK Vrbovec nastupio na Međunarodnom Zelenom tjednu u Berlinu
13.11.12 Izvoz
Podravka tržištu Katara nudi Čokolino i Vegetu
19.03.12 Tvrtke i tržišta
Podravka formira odjel za istraživanje i razvoj
07.02.12 Sajmovi i izložbe
Na izložbi "Histria 2012." u Puli 200 izlagača
08.07.11 Promocije
Vegeta Grill Boss – novo lice roštilja
10.05.11 Prehrambeni proizvodi
Vegeta proizvod godine u Latviji i Litvi
22.03.11 Vijesti
Superbrands za hrvatske potrošače prepoznatljiv znak kvalitete i povjerenja
22.01.11 Brandovi
Dodijeljene nagrade Superbrands Croatia 2010
28.01.10 Brandovi
Status "Superbrands" za 67 hrvatskih robnih marki
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
29.06.09 Brandovi
Vegeta proslavila 50. rođendan u Splitu
23.05.09 Promocije
Vegeta slavi svoj 50. rođendan u Rijeci
10.04.09 Brandovi
Vegeta obilježava 50. obljetnicu zlatnim pakiranjem
16.12.08 Brandovi
Reklama za "Vegetu" na kanadskoj i američkoj televiziji
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
05.09.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o upravljanju markama u Hrvatskoj
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
07.04.08 Brandovi
Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
27.03.08 Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
30.10.07 Prehrambeni proizvodi
Podravka na Anugi predstavila Vegetu natural
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
15.05.07 Statistika
Grupa Podravka: neto dobiti 15 milijuna kuna
10.04.07 Seminari, konferencije
Superbrands Summit: važnost emocionalnog brandinga
06.03.07 Prehrambeni proizvodi
Vegeta – okus koji se pamti
22.02.07 Brandovi
Hrvatski brand u poklonima zvijezdama nakon dodjele Oscara
07.11.06 Brandovi
Brand Sladorane Županja na europskom tržištu
14.10.06 Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
12.10.06 Brandovi
Hrvatska može izgraditi vlastite brandove hrane i odjeće
03.08.06 Prehrambeni proizvodi
U Vegeti nema domaćeg povrća
12.07.06 Istraživanja
Za stvaranje drvnog branda 36,1 milijun kuna do 2010.
19.06.06 Istraživanja
Brandirati Hrvatsku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa