O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
19.06.2006. (Petra Škaberna) Brandirati Hrvatsku
Dvadesetak vrhunskih hrvatskih stručnjaka danas se okupilo u prostorijama muzeja Mimare na okruglom stolu "Promocija Hrvatske u svijetu - mogućnosti i šanse".

Posvetili su se trenutačnom stanju hrvatskog imidža, njegovoj percepciji u krugovima europske i svjetske javnosti te ključnim problemima i daljnjim koracima vezanim uz stvaranje Hrvatske kao novog europskog branda.

Stručnjak za europske integracije Damir Grubiša smatra da Hrvatska mora poraditi na komunikacijskoj komponenti, kako unutarnjoj tako i vanjskoj. "Potrebno je razraditi kampanju dizanja svijesti unutar granica Hrvatske i za to iskoristiti sredstva Europske unije", istaknuo je Grubiša te kao primjer naveo sustave kulturno-promidžbenih centara pojedinih zemalja kao što su British Council ili Goethe institut. Drugim riječima, mi sami moramo početi vjerovati u afirmativne kvalitete našeg identiteta kako bismo ih što bolje znali plasirati i izvan granica.

S njime se složio i Petar Turčinović iz MVPEI-ja koji tvrdi kako je ključno prepoznati vezu između samog branda i vizije tog branda. "Brand treba biti motivator da postanemo ono što želimo biti, treba se uskladiti vanjska i unutarnja strana branda", zaključio je Turčinović.

Bivši ministar vanjskih poslova Miomir Žužul kao najjači negativni brand istaknuo je brand Balkana od kojeg se, smatra on, moramo što prije udaljiti, a oštru kritiku brandiranju Hrvatske uputio je i Ivan Tanta, profesor na Hrvatskim studijima. On ističe kako se hrvatski brand ne smije graditi samo na sportskim uspjesima, jer "u perspektivi biti prepoznat znači biti prihvaćen, a nas se još uvijek u prvom redu veže uz negativan pojam balkanizacije".

Izvor: business.hr

Povezani članci
25.01.13 Sajmovi i izložbe
PIK Vrbovec nastupio na Međunarodnom Zelenom tjednu u Berlinu
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
07.04.08 Brandovi
Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07 Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
12.07.06 Istraživanja
Za stvaranje drvnog branda 36,1 milijun kuna do 2010.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa