O marketingu
Seniko studio
Brandovi
30.07.2007. Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
Među pet najvrjednijih brandova ove je godine, umjesto Intela, stigla Nokia

Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje su najvrjedniji svjetski brandovi pokazala je prošlog tjedna objavljena godišnja lista najvrjednijih svjetskih brandova koju izrađuje Interbrand.

Poredak među prva četiri najvrjednija branda, kojeg nakon navedena tri još nadopunjuje General Electric, nije se mijenjao od prošle godine, dok je s petog mjesta nestao Intel, proizvođač računalnih mikroprocesora, koji se ove godine nalazi na sedmom mjestu, a na njegovu poziciju stigao je najveći svjetski proizvođač mobilnih telefona, finska Nokia.

Najvrjedniji svjetski automobilski brand je japanska Toyota koja se nalazi na šestom mjestu ukupnog poretka, a nakon Intela na sedmom slijede McDonald's, Disney te Mercedes koji zaključuje listu deset najvrednijih brandova.

Izraženo u konkretnim brojkama Interbrand procjenjuje vrijednost Coca-Colinog branda na 65,3 mlrd dolara, Microsoftovog na 58,7 mlrd, a IBM-ovog na 57,1 mlrd.

Najsnažniji porast vrijednosti branda u posljednjih godinu dana, od 44%, zabilježio je Google čiji se brand sada procjenjuje na 17,8 mlrd dolara te je time ova Internet kompanija s 24. mjesta u 2006. stigla na 20. mjesto ove godine.

Među brandovima koji su također zabilježili snažan rast vrijednosti nalaze se i Zara, Apple, Nintendo, Starbucks, Nokia, McDonald's, Audi, BMW te Burberry.

S druge strane najveći pad vrijednosti zabilježio je Ford čiji brand ove godine vrijedi tek nešto manje od 9 mlrd dolara, gotovo petinu manje nego lani. Uz Ford najsnažniji pad vrijednosti branda zabilježili su i GAP, Kodak, Pizza Hut te Motorola.

Izvor: Bankamagazin


Povezani članci
11.08.15 Brandovi
Nova kolekcija personaliziranih Froddo dječjih tenisica
20.04.15 Vijesti
Arena Centar ponovo najbolji shopping centar na domaćem tržištu
08.04.13 Vijesti
Pogledajte koje brendove Hrvati najviše preferiraju!
25.01.13 Sajmovi i izložbe
PIK Vrbovec nastupio na Međunarodnom Zelenom tjednu u Berlinu
03.10.12 Brandovi
Interbrand: Coca-Cola i dalje najvrjednija robna marka
07.02.12 Sajmovi i izložbe
Na izložbi "Histria 2012." u Puli 200 izlagača
17.01.12 Brandovi
Coca-Cola je i dalje svjetski brend koji najviše vrijedi
05.10.11 Vijesti iz svijeta
Apple po prvi put među 10 najvrjednijih brandova svijeta
22.03.11 Vijesti
Superbrands za hrvatske potrošače prepoznatljiv znak kvalitete i povjerenja
22.01.11 Brandovi
Dodijeljene nagrade Superbrands Croatia 2010
17.09.10 Brandovi
Interbrand: Brend BP propada, Coca-Cola prvi na svijetu
28.01.10 Brandovi
Status "Superbrands" za 67 hrvatskih robnih marki
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
05.09.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o upravljanju markama u Hrvatskoj
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
07.04.08 Brandovi
Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07 Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
10.04.07 Seminari, konferencije
Superbrands Summit: važnost emocionalnog brandinga
22.02.07 Brandovi
Hrvatski brand u poklonima zvijezdama nakon dodjele Oscara
07.11.06 Brandovi
Brand Sladorane Županja na europskom tržištu
12.10.06 Brandovi
Hrvatska može izgraditi vlastite brandove hrane i odjeće
12.07.06 Istraživanja
Za stvaranje drvnog branda 36,1 milijun kuna do 2010.
19.06.06 Istraživanja
Brandirati Hrvatsku
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa