O marketingu
Seniko studio
Brandovi
28.01.2010. Status "Superbrands" za 67 hrvatskih robnih marki
U Hrvatskoj je 200 robnih marki zaslužilo status i znak "Superbrand" za 2009. godinu, a njih 67 koje su taj status prihvatile, nagrađene su na večerašnjoj završnoj svečanosti izbora za najjače i najuglednije robne marke, koji je organizirala tvrtka Superbrands Adriatic.

Među 67 robnim marki čiji su vlasnici odlučili sudjelovati u projektu, su: 24sata, Abc interijer, Agrokor, Antena Zagreb, Badel 1862, Bambi, Bang & Olufsen, Becutan, Croatia Records, Diners Club International, Dukat, Mavrović Osobno Iskustvo, Zagrebačko gradsko kazalište Komedija, Konzum, Ledo, Privredni vjesnik, Radio 101, SEGWAY i drugi.

Statusom Superbrand statusom odlikovani su i glazbenici Josipa Lisac i Zlatan Stipišić Gibonni.

Na dodjeli priznanja predstavljeno je i treće izdanje hrvatske Superbrands publikacije, koja opisuje studije brandinga svih superbrandova koji su odlučili aktivno se uključiti u projekt.

Najavljeno je da za 2010. godinu Superbrands uvodi "b2b glasovanje", odnosno glasovanje za "business superbrandove", robne marke koje primarno plasiraju svoje proizvode i usluge drugim kompanijama.

Međunarodna organizacija Superbrands, u čijem okrilju djeluje Superbrands Adriatic, prisutna je u više od 80 država. Glavni joj je cilj identificirati vodeće brandove na pojedinim tržištima te promovirati disciplinu brandinga.

Organizacija trenutno u cijelom svijetu surađuje s više od 3.000 robnih marki iz različitih područja, a do sada je organizirala više od 100 globalnih događaja, takozvanih "branding Oskara", na kojima je sudjelovalo više od 30.000 predstavnika.

Renomirani svjetski brandovi kao što su Coca-Cola, DHL, Gillette, IBM, McDonald"s, Microsoft, Wrigley i drugi, koristili su status i znak u svojim promotivnim aktivnostima. (H)

Povezani članci
20.04.15 Vijesti
Arena Centar ponovo najbolji shopping centar na domaćem tržištu
07.02.12 Sajmovi i izložbe
Na izložbi "Histria 2012." u Puli 200 izlagača
22.03.11 Vijesti
Superbrands za hrvatske potrošače prepoznatljiv znak kvalitete i povjerenja
22.01.11 Brandovi
Dodijeljene nagrade Superbrands Croatia 2010
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08 Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
07.04.08 Brandovi
Argeta i Violeta i dalje dvije najjače robne marke u BiH
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07 Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
10.04.07 Seminari, konferencije
Superbrands Summit: važnost emocionalnog brandinga
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa