28.01.2010.
Status "Superbrands" za 67 hrvatskih robnih marki
U Hrvatskoj je 200 robnih marki zaslužilo status i znak "Superbrand" za 2009. godinu, a njih 67 koje su taj status prihvatile, nagrađene su na večerašnjoj završnoj svečanosti izbora za najjače i najuglednije robne marke, koji je organizirala tvrtka Superbrands Adriatic.
Među 67 robnim marki čiji su vlasnici odlučili sudjelovati u projektu, su: 24sata, Abc interijer, Agrokor, Antena Zagreb, Badel 1862, Bambi, Bang & Olufsen, Becutan, Croatia Records, Diners Club International, Dukat, Mavrović Osobno Iskustvo, Zagrebačko gradsko kazalište Komedija, Konzum, Ledo, Privredni vjesnik, Radio 101, SEGWAY i drugi.
Statusom Superbrand statusom odlikovani su i glazbenici Josipa Lisac i Zlatan Stipišić Gibonni.
Na dodjeli priznanja predstavljeno je i treće izdanje hrvatske Superbrands publikacije, koja opisuje studije brandinga svih superbrandova koji su odlučili aktivno se uključiti u projekt.
Najavljeno je da za 2010. godinu Superbrands uvodi "b2b glasovanje", odnosno glasovanje za "business superbrandove", robne marke koje primarno plasiraju svoje proizvode i usluge drugim kompanijama.
Međunarodna organizacija Superbrands, u čijem okrilju djeluje Superbrands Adriatic, prisutna je u više od 80 država. Glavni joj je cilj identificirati vodeće brandove na pojedinim tržištima te promovirati disciplinu brandinga.
Organizacija trenutno u cijelom svijetu surađuje s više od 3.000 robnih marki iz različitih područja, a do sada je organizirala više od 100 globalnih događaja, takozvanih "branding Oskara", na kojima je sudjelovalo više od 30.000 predstavnika.
Renomirani svjetski brandovi kao što su Coca-Cola, DHL, Gillette, IBM, McDonald"s, Microsoft, Wrigley i drugi, koristili su status i znak u svojim promotivnim aktivnostima. (H)
|
|
|
|