Potrošači
Seniko studio
Vijesti
08.04.2013. Pogledajte koje brendove Hrvati najviše preferiraju!
Ljestvica se temelji na statističkim podacima 20.000 jedinstvenih web preglednika koji su tražili točno određeni trgovački lanac i/ili njegove proizvode.

DM – drogerie markt je na prvom mjestu Ljestvice preferencije brandova koju je sastavio portal Popustolovac.hr. Podaci o preferencijama 25 brendova u Hrvatskoj odnose na razdoblje od siječnja do ožujka 2013.

Ljestvica se temelji na statističkim podacima 20.000 jedinstvenih web preglednika koji su tražili točno određeni trgovački lanac i/ili njegove proizvode preko Google tražilice ili na Popustolovcu preko liste trgovačkih lanaca.

Analizom statističkih podataka utvrđeno je pritom jesu li posjetitelji gledali i još koji drugi trgovački lanac. U desnom stupcu dolje priložene tablice prikazana su top tri alternativna izbora posjetitelja, ovisno o trgovačkom lancu.

Na primjeru DM-a tako je vidljivo da je 92,6 posto posjetitelja gledalo isključivo DM i njegove proizvode, a ostalih 7,4 posto navedene alternativne trgovačke lance (Bipa, Konzum i Lidl). Po podacima, DM-ovi posjetitelji su gledali druge trgovačke lance manje nego posjetitelji drugih trgovačkih lanaca.
Nakon DM-a na ljestvici slijede Bauhaus s 91 posto i Konzum s 90,6 posto. Alternativni izbori trgovačkih lanaci u njihovom slučaju su Baumax, Pevec i Lesnina, odnosno Lidl, Interspar i Plodine.

Među prvih deset na Ljestvici preferencije brandova nalaze redom još i Deichmann (89,8 posto), Lesnina (89,4 posto), Intersport (88,4 posto), Hervis (88,2 posto), Lidl (86,9 posto), Muller (85,7 posto) te Baumax (85,6 posto).

Ovo je prva takva ljestvica koju je izradio Popustolovac.hr, pa se može nazvati i pilotom, s portala najavljuju kako u idućoj planiraju prikazati i preferenciju brandova po kategorijama.

Popustolovac.hr je portal koji prezentira proizvode svih većih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Informacije o proizvodima izvlače iz objavljenih kataloga i unose ih u svoju bazu podataka te omogućuju korisnicima da ih pretražuju po kategorijama, brandovima proizvoda, trgovinama i naravno, preko tražilice.

Svaki mjesec izrađuju i statistička izvješća za trgovačke lance na našem portalu gdje mogu vidjeti najpopularnije proizvode i kataloge, kako svoje tako i one konkurentskih trgovačkih lanaca. (poslovni.hr)

Povezani članci
07.10.16 Vijesti
Vjerni partner Hervis najavljuje jubilarno 25. izdanje Zagrebačkog maratona
09.09.16 DOP
Donacija dm-a malim pacijentima Specijalne bolnice Goljak
03.06.16 DOP
Inicijativa dm-a "Jer sve smo to MI!"
31.05.16 Promocije
U Zagrebu otvorena prva prodavaonica dm-a s ugostiteljskom ponudom
21.01.16 Promocije
Proizvodi najboljeg mladog hrvatskog poljoprivrednika u dm-u
22.10.15 Tvrtke i tržišta
dm potvrdio vodeću poziciju
01.09.15 Tvrtke i tržišta
dm poziva kupce: Birajte proizvode koji će biti povoljniji sljedeća četiri mjeseca!
26.07.15 Promocije
U Zadru održan deveti dm millennium jump
16.07.15 Trgovina na malo
Pevec: dobit iz 2014. većim dijelom u zadržanu dobit
16.07.15 Trgovina na malo
Müller sve bliže DM-u
10.07.15 Trgovina na malo
AZTN: Odobrena koncentracija kojom Konzum stječe Kozmo
25.04.15 DOP
dm obilježio Dan planeta Zemlje
14.04.15 DOP
Najavljen početak dm green city projecta 2015.
06.10.14 Trgovina na malo
Hervis otvorio petnaestu trgovinu u Hrvatskoj
18.03.14 Trgovina na malo
DEICHMANN trgovina obućom povećala prodaju za gotovo devet posto
24.10.13 Zaposlenost / plaće
Njihovi zaposlenici imaju prosječnu plaću od 8.304 kn, dnevno im stiže 120 molbi
05.11.12 Osiguranja
Otvoreni jubilarni 10. Dani hrvatskog osiguranja 2012.
18.10.12 Trgovina na malo
Dobit dm-a na razini prošle poslovne godine
27.06.12 Trgovina na malo
Pevecov direktor pregovara o ulasku dm-a u centre
31.05.12 Trgovina na malo
dm drži tri četvrtine drogerijskog tržišta
15.03.12 Trgovina na malo
Potrošači najviše troše u Konzumu
09.03.12 Promocije
Hrvatski električni automobil predstavljen na sajmu u Genevi
05.03.12 Vijesti iz svijeta
Dramatična sanacija drogerije "Schlecker"
23.02.12 DOP
U Dubrovniku svečano ispraćena dm zelena turneja
23.01.12 Zaposlenost / plaće
MojPosao: dm i dalje najpoželjniji poslodavac
21.01.12 Trgovina na malo
Schlecker, najveći konkurent DM-a, proglasio stečaj
20.10.11 Trgovina na malo
Promet dm-a premašio 1,85 milijardi kuna
03.05.11 Trgovina na malo
DM za 15. godišnjicu u borbu protiv plastičnih vrećica
16.03.11 Zaposlenost / plaće
Hrvati još uvijek najviše vole raditi u dm-u
02.12.10 Trgovina na malo
Supernova Zadar s 300 tisuća posjetitelja u prva tri tjedna
22.10.10 Vijesti iz regije
dm otvara logistički centar kraj Budimpešte
21.10.10 Trgovina na malo
dm ostvario više od 1,8 milijardi kuna prometa
17.08.10 Vijesti iz svijeta
Vlasnik DM-a svoje bogatstvo darovao u dobrotvorne svrhe
19.11.09 Trgovina na malo
DM isplaćuje i četrnaestu plaću
22.10.09 Trgovina na malo
Kozmo još nije prodan, DM nikada nije bio kupac
18.09.09 Brandovi
Najvredniji svjetski brandovi i dalje Coca-Cola i IBM
27.10.08 Trgovina na malo
dm ostvario rekordan rast prometa od 20,2 posto
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
07.04.08 Trgovina na malo
dm otvorio prvi specijalizirani odjel za prodaju lijekova i medicinskih proizvoda
20.03.08 Trgovina na malo
dm počinje prodaju bezreceptnih lijekova
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
18.10.07 Trgovina na malo
dm najavio dvostruko brži tempo širenja u istočnoj Europi
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
06.10.06 Trgovina na malo
City Center one za cjeloviti shopping doživljaj
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa