Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Subota, 20.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
22.02.2007.
Hrvatski brand u poklonima zvijezdama nakon dodjele Oscara
Prva specijalizirana branding agencija u Hrvatskoj "Brandoctor" izvijestila je danas kako je kreirala prvi put brand za američko tržište, a riječ je o kozmetičkom proizvodu Bold For Men koji je nakon samo par mjeseci postojanja izazvao znatan interes i dospio u ekskluzivne poklon pakete na zabavi povodom dodjele Oscara
Tako će se s Bold For Men ove nedjelje pojaviti u više od 200 prestižnih poklon paketa za slavne osobe na 8. godišnjoj Children Uniting Nations Oscar Awards večeri i zabavi koja će se održati u Hollywoodu. Zabavu će voditi muzička zvijezda Lil' Kim, a među onima kojima će pripasti paket naći će se muzičke i filmske zvijezde kao što su Prince, Missy Elliott, Paula Abdul, Chaka Kahn, Wesley Snipes, Paris Hilton, Chris Tucker i drugi.
Ranije ove godine američki pratitelj svjetskih trendova časopis Springwise proglasio je američki brand kozmetike Bold For Men Dry Shave gel jednom od 10 najboljih ideja mode i ljepote u 2006. godini, doznaje se u Brandoctoru.
Bold For Men je inovativni proizvod čiji sastav štiti od porezotina, iscjeljuje i njeguje kožu te omogućuje brijanje bez vode. Ime branda je igra riječima koje se slično izgovaraju, a znače ćelav (bald) i hrabar (bold).
Dizajn pakiranja i marketinška strategija isključivo je rezultat rada naših ljudi, doznaje se u Brandoctoru, prvoj specijaliziranoj branding agenciji u Hrvatskoj, sestrinskoj tvrtki marketinške agencije Bruketa & Žinić. (H)
Povezani članci
11.08.15
Brandovi
Nova kolekcija personaliziranih Froddo dječjih tenisica
21.05.08
Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08
Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08
Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
30.07.07
Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
04.07.07
Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07
Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.