Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Subota, 20.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
10.04.2009.
Vegeta obilježava 50. obljetnicu zlatnim pakiranjem
"Zlatna Vegeta" u pakiranju od 250 g i 500 g moći će se uskoro naći na prodajnim mjestima na hrvatskom tržištu
Najpoznatija Podravkina marka Vegeta obilježava ove godine svoju 50. obljetnicu postojanja na tržištu. U skladu sa zlatnom brojkom, prva proizvodnja jubilarne, "zlatne Vegete" započela je u četvrtak 9. travnja, a liniju za proizvodnju svečano je u rad pustio predsjednik Uprave Podravke Zdravko Šestak, navodi se u priopćenju.
„Podravka konstantno ulaže u nove tehnologije i unapređenje Vegeta proizvoda i njezinih pakiranja, a godina u kojoj smo trenutno za Vegetu je zlatna, jer 16. svibnja 1959. godine ključan je datum u povijesti Vegete. Tada je prof. Zlata Bartl zajedno sa svojim stručnim timom ljudi zabilježila recepturu Vegete onakvu kakvu je i danas koristimo. Kreirana je jedna potpuno nova kategorija na tržištu, a Vegeta je tijekom godina postala sinonim za cijelu kategoriju univerzalnih dodataka“, rekao je Šestak.
"Zlatna Vegeta" u pakiranju od 250 g i 500 g moći će se uskoro naći na prodajnim mjestima na hrvatskom tržištu. Vegeta se prodaje u četrdesetak zemalja svijeta, a svoj uspjeh temelji na prepoznatljivosti, tradiciji i kvaliteti samog proizvoda.
Budući da je Vegeta bila inovacija u prehrambenoj industriji, korištenje plave boje na ambalaži odavao je hrabrost marketinškog tima '50-ih godina, jer u to vrijeme plava boja nije bila percipirana kao prehrambena boja. No, upravo plava boja tijekom godina postala je zaštitni znak marke Vegeta, kao i neizostavni dio kulinarske tradicije, zaključuju iz Podravke.
Povezani članci
03.07.15
Brandovi
Podravka: ovlašteni laboratoriji potvrdili zdravstvenu ispravnost Vegete
04.09.14
Brandovi
Vegeta najjači domaći brand u regiji Adriatic
07.05.13
Brandovi
Podravka predstavila edukativnu kampanju "Okusi za sve jezike"
14.02.13
Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
13.11.12
Izvoz
Podravka tržištu Katara nudi Čokolino i Vegetu
19.03.12
Tvrtke i tržišta
Podravka formira odjel za istraživanje i razvoj
08.07.11
Promocije
Vegeta Grill Boss – novo lice roštilja
10.05.11
Prehrambeni proizvodi
Vegeta proizvod godine u Latviji i Litvi
29.06.09
Brandovi
Vegeta proslavila 50. rođendan u Splitu
23.05.09
Promocije
Vegeta slavi svoj 50. rođendan u Rijeci
16.12.08
Brandovi
Reklama za "Vegetu" na kanadskoj i američkoj televiziji
14.07.08
Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08
Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
27.03.08
Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
30.10.07
Prehrambeni proizvodi
Podravka na Anugi predstavila Vegetu natural
04.07.07
Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07
Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
15.05.07
Statistika
Grupa Podravka: neto dobiti 15 milijuna kuna
06.03.07
Prehrambeni proizvodi
Vegeta – okus koji se pamti
14.10.06
Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
03.08.06
Prehrambeni proizvodi
U Vegeti nema domaćeg povrća
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.