Potrošači
Seniko studio
Vijesti
13.07.2006. (Katarina Dimitrijević Hrnjkaš ) Zabranjeni »Ariel kids« i dalje u prodaji
Korištenje lika djeteta sa sladoledom na ambalaži deterdženta može zavarati djecu

Zbog isticanja slike djeteta sa sladoledom u ruci na ambalaži praška za rublje »Ariel kids« Državni inspektorat zabranio je ovaj proizvod tvrtke Procter & Gamble na tržištu i to zbog zavaravajućeg oglašavanja.

Kako Vjesnik doznaje od dječje pravobraniteljice Mile Jelavić, Državni inspektorat je nakon nadzora još u lipnju slučaj ustupio Ministarstvu zdravstva i socijalne skrbi, a odluka o zabrani uslijedila je jer zbog slike djeteta kojom nije jasno »je li riječ o specijalnom sastavu deterdženta za pranje tvrdokornih mrlja koje djeca naprave prilikom uzimanja hrane, igranja i slično, ili mu je sastav takav da je posebno pogodan s obzirom na osjetljivost dječje kože«.

Ured pravobraniteljice za djecu je i u srpnju primio obavijest Sanitarne inspekcije zagrebačkoga gradskog ureda za zdravstvo, rad i socijalnu zaštitu i branitelje upućenu Upravi za sanitarnu inspekciju Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi iz koje proizlazi da je tijekom uzorkovanja u prometu zatečen deterdžent pod imenom »Ariel kids« koji na ambalaži sadržava sliku djeteta sa sladoledom i da će temeljem ove činjenice biti pokrenut prekršajni postupak. Također doznajemo kako je Ministarstvo gospodarstva svratilo pozornost proizvođaču na to da je poruka ambalaže nejasna te kako bi trebala biti prilagođena tako da je svi potrošači u Hrvatskoj mogu jasno protumačiti.

No dječja pravobraniteljica Mila Jelavić istaknula je da je, zbog moguće opasnosti za zdravlje djece, nužno hitno ukloniti spornu sliku djeteta s ambalaže proizvoda.

Dodala je i da se i roditelje, odnosno potrošače, također mora upozoriti na opasnost vezanu uz vrećice deterdženta koji se već prodaju.

Izvor: vjesnik.hr

Povezani članci
23.06.08 Vijesti
EU pretresao sjedište proizvođača deterdženata zbog sumnje u dogovaranje cijena
04.07.07 Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa