Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Četvrtak, 25.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
04.09.2014.
Vegeta najjači domaći brand u regiji Adriatic
Vegeta je brand u čiju kvalitetu potrošači najviše vjeruju, kojega prepoznaju na polici i kojeg najviše koriste.
Naime, Podravka je još jednom potvrdila svoj status kompanije s najjačim domaćim brandovima u regiji Adriatic koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije. Rezultat je to istraživanja agencije Ipsos Puls koja je do ovih rezultata došla uz pomoć takozvanog „brand score“ indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda i pokazatelj je snage branda na tržištu. Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. U ispitivanje je uključeno minimalno 1000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina u svakoj zemlji različite dobi, obrazovanja i spola.
Istraživanje je pokazalo da je Vegeta najjači domaći brand u regiji, a uz Vegetu, visoku 3. poziciju po snazi domaćih brandova zabilježile su Podravka juhe. Na hrvatskom tržištu Vegeta je ostala vodeći brand po snazi, ispred svih jakih domaćih i internacionalnih marki. Njezin je uspjeh tim veći, jer je jedini hrvatski brand koji se našao na pojedinačnoj nacionalnoj listi vodećih na svim tržištima regije.
Među prvih pedeset najpoznatijih brandova u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, nalaze se još proizvodi pod markom Podravka – ukiseljeno i konzervirano povrće, voćni namazi, bujoni te Dolcela pudinzi i pripomoći/mješavine za kolače i Čokolino u kategoriji dječje hrane.
Ovo priznanje Podravka s ponosom može istaknuti kao rezultat vrhunske kvalitete proizvoda, kontinuiranih ulaganja u proizvodnju i tehnologiju, stalnih inovacija u asortimanu kao i kreativnih aktivnosti na tržištima.
Povezani članci
03.07.15
Brandovi
Podravka: ovlašteni laboratoriji potvrdili zdravstvenu ispravnost Vegete
07.05.13
Brandovi
Podravka predstavila edukativnu kampanju "Okusi za sve jezike"
14.02.13
Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
13.11.12
Izvoz
Podravka tržištu Katara nudi Čokolino i Vegetu
19.03.12
Tvrtke i tržišta
Podravka formira odjel za istraživanje i razvoj
08.07.11
Promocije
Vegeta Grill Boss – novo lice roštilja
10.05.11
Prehrambeni proizvodi
Vegeta proizvod godine u Latviji i Litvi
29.06.09
Brandovi
Vegeta proslavila 50. rođendan u Splitu
23.05.09
Promocije
Vegeta slavi svoj 50. rođendan u Rijeci
10.04.09
Brandovi
Vegeta obilježava 50. obljetnicu zlatnim pakiranjem
16.12.08
Brandovi
Reklama za "Vegetu" na kanadskoj i američkoj televiziji
14.07.08
Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
03.06.08
Brandovi
Podravka, Čokolino i Vegeta - Superbrandovi u BiH
27.03.08
Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
30.10.07
Prehrambeni proizvodi
Podravka na Anugi predstavila Vegetu natural
04.07.07
Brandovi
Istraživanje: Zvijezda biljno ulje najjača robna marka u Hrvatskoj
22.05.07
Brandovi
U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda
15.05.07
Statistika
Grupa Podravka: neto dobiti 15 milijuna kuna
06.03.07
Prehrambeni proizvodi
Vegeta – okus koji se pamti
14.10.06
Brandovi
Zvijezda ulje i Vegeta najjače robne marke u Hrvatskoj
03.08.06
Prehrambeni proizvodi
U Vegeti nema domaćeg povrća
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.