13.07.2010.
Hrvati opet biraju Egipat, Tursku i Tunis
Ljetni je odmor sve aktivniji,sve je popularniji last minute, a internet ima definitivno najveći rast u informiranju turista, komentiraju stručnjaci trendove u turizmu
Prema podacima putničke agencija Atlas, Hrvati koji si ove godine mogu priuštiti ljetovanje u agencijskom aranžmanu od hrvatskih odredišta tradicionalno biraju Vis, Mljet, Mali Lošinj, Umag, srednjodalmatinske otoke i Makarsku rivijeru, o čemu pišemo u srpanjskom broju Banke.
Potražnju generiraju dobri uvjeti nabave, velik broj koncentriranog zakupa, akcijske ponude i tradicionalna pozicija našeg proizvoda na navedenim odredištima, kaže Mislav Veselica, izvršni direktor Atlasa, člana Adriatica.net grupe.
Za inozemno ljetovanje u prvom su planu odredišta u Egiptu (Sharm el Sheikh, Hurgada), u Turskoj Antalya i Alanya te različite zone u Tunisu (Hammamet, Sousse, Skanes/Monastir, Port El Kantaui i Djerba).
Razlog tome su odlični omjeri cijene i kvalitete, hotelski proizvod prilagođen obiteljima i obiteljskom odmoru, atraktivni popusti za djecu, all inclusive usluga, različiti atraktivni fakultativni sadržaji, kao i povoljne izvanpansionske cijene usluga, objašnjava Veselica.
Analiza potražnje govori da je ljetni odmor sve aktivniji i da turisti, uz zabavu i uživanje u sportskim aktivnostima, žele što bolje upoznati kulturu i običaje. Drugi važan trend je informiranje putem interneta te sve zastupljeniji last minute. (Bankamagazin)
|
|
|
|