30.04.2008.
HUP: Forum o razvoju turističke industrije u svibnju
Dugoročna strategija razvoja hrvatskog turizma, turistička ponuda, obrazovanje, smanjenje nameta koji opterećuju turističku djelatnost..., neke su od tema turističkog foruma
U Zagrebu se 7. svibnja 2008. godine održava prvi hrvatski turistički forum pod nazivom 'Ključni izazovi razvoja hrvatske turističke industrije' u organizaciji Udruge ugostiteljstva i turizma Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) i Zagrebačkog velesajma u sklopu 20. Međunarodnog sajma turizma, stoji u najavi HUP-a.
Organiziranje ovakvog skupa je od izuzetnog značaja za područje turizma i ugostiteljstva, osobito obzirom na izazove koji predstoje razvoju hrvatske turističke industrije.
Stvaranje poželjnog turističkog okvira za našu zemlju znači maksimalizirati pozitivne ekonomske, socijalne i kulturološke učinke turizma te istodobno osigurati visoke ekološke standarde.
U interesu je poslodavaca potaknuti ovakve razgovore kako bi se identificirali ključni čimbenici koji utječu na profitabilnost i razvoj sektora. Jednako tako, njihova je svrha pridonijeti izradi dugoročne strategije hrvatskog turizma.
Najvažnije smjernice turističke industrije, jednog od najvažnijih generatora hrvatskog gospodarstva, a time i zapošljavanja, poslodavci vide u pozicioniranju turizma i ugostiteljstva kao jedne od strateških grana gospodarstva naše zemlje.
Stvaranje okvira za razvoj kvalitetne, suvremene i inovativne turističke ponude povećat će konkurentnost hrvatskog turizma u uvjetima globalnog svjetskog tržišta.
S kvalitetnom turističkom ponudom nužno je povezano i osiguranje adekvatnih uvjeta poslovanja i obrazovanja zaposlenih u ovom sektoru.
Partnerskim odnosom s Ministarstvom turizma ova djelatnost može postati jedan od osnovnih pokretača razvoja i u područjima u kojima je do sada bio marginaliziran obzirom na neiskorišteni turistički potencijal naše zemlje (ekoturizam, kulturni turizam, tematski turizam, avanturistički turizam, kružna putovanja i nautički turizam).
Poslodavci suradnju s Ministarstvom vide i kao priliku da se smanje nameti koji opterećuju turističku djelatnost.
Pozicioniranje turizma kao strateške gospodarske grane podrazumijeva odgovornost, dosljednost, suradnju i predanost svih čimbenika koji imaju priliku doprinijeti povećanju konkurentnosti hrvatske turističke industrije.
Hrvatska je trenutno 34. od 130 zemalja u kojima je najpoželjnije poslovati u turističkoj industriji.
|
Upravo je namjera ovog skupa naglasiti važnost mjerenja čimbenika koji utječu na privlačnost poslovanja u turističkoj industriji pojedinih država, suprotno općeprihvaćenom obrascu mjerenja atraktivnosti države kao turističke destinacije.
Sukladno europskoj politici turizma glavna društvena vrijednost i našeg turizma treba se očitovati u gospodarskom rastu te postizanju pune zaposlenosti.
Hrvatskoj je potreban regulatorni okvir kako bi se stvorili stimulativni poslovni uvjeti u ovoj gospodarskoj grani.
Poslodavci upozoravaju i na imperativ razvijanja infrastrukture koja bi omogućila bolju prometnu povezanost.
U skladu sa svojom misijom u gospodarskom i društvenom životu, poslodavci i ovom prilikom naglašavaju poguban utjecaj negativnih demografskih trendova, utjecaj radnog zakonodavstva te važnost educiranja zaposlenika kako bi omogućili potpuni užitak gostima u kulturnim i prirodnim resursima naše zemlje.
Na forumu će sudjelovati Jako Andabak, predsjednik Udruge ugostiteljstva i turizma HUP-a, Gordana Tomičić, dopredsjednica Udruge ugostiteljstva i turizma HUP-a, Georg Eltz Vukovarski, dopredsjednik Udruge ugostiteljstva i turizma HUP-a, Damir Bajs, ministar turizma te drugi predstavnici Ministarstva turizma.
Očekuje se posjeta velikog broja domaćih uglednika i poslodavaca iz ove industrijske grane, zaključuje se u najavi HUP-a.
|
|
|
|