11.03.2010.
Bajs: Njemačka ključno emitivno tržište za hrvatski turizam
Vrijednost ovogodišnjeg hrvatskog udruženog oglašavanja i udruženih poticaja na njemačkom tržištu iznosit će gotovo 2,08 milijuna eura, odnosno gotovo trostruko više u usporedbi s prošlom godinom
Njemačka je i u 2010. godini ključno emitivno tržište za hrvatski turizam, a međunarodni sajam ITB u Berlinu zasigurno je najvažniji turistički sajam kada je u pitanju hrvatski turizam, rekao je ministar turizma Damir Bajs na konferenciji za novinare na berlinskoj međunarodnoj turističkoj burzi na kojoj sudjeluje rekordnih 11.272 izlagača iz 128 zemalja.
Podsjetio je kako su se i u 2009. godini, unatoč svjetskoj gospodarskoj krizi, njemački turisti pokazali najbrojnijima među stranim gostima u Hrvatskoj. Prošle se godine u Hrvatskoj odmaralo 1,6 milijuna gostiju iz Njemačke ili 2,2 posto nego u godini prije, a ostvarili su 11,5 milijuna noćenja, što je porast za 4,3 posto.
Govoreći o aktivnostima na ovom ključnom sajmu za hrvatski turizam ministar je istaknuo sutrašnje potpisivanje ugovora za udružene tržišne aktivnosti s njemačkim organizatorima putovanja.
Vrijednost ovogodišnjeg udruženog oglašavanja i udruženih poticaja na tom će tržištu iznositi gotovo 2,08 milijuna eura, odnosno gotovo trostruko više u usporedbi s prošlom godinom, što dovoljno govori o povećanom interesu njemačkih turoperatora za hrvatsko tržište, ali i o vjernosti koju mu iskazuju, kazao je Bajs.
Ministar smatra kako su njemački turisti zahvalni i vjerni gosti koji traže vrijednost za novac, a kvalitetu boravka ističu kao najvažniju pri odabiru odredišta.
Hrvatsku percipiraju kao malu, ali izuzetno lijepu zemlju i poželjno turističko odredište, čemu svjedoči i velik interes na hrvatskom štandu u Berlinu. Njemačkim gostima, istaknuo je, Hrvatska pruža tri iznimno bitna čimbenika, od kojih je na prvom mjestu kvaliteta, koju redovito prati i porast broja hotela s četiri i pet zvjezdica.
Pritom je naveo da ih u Hrvatskoj trenutno 144 s četiri i 23 s pet zvjezdica, a samo godinu dana prije bilo ih je 125 s četiri i 16 s pet zvjezdica. Isti trend slijede i marine i kampovi.
Drugi važan čimbenik za njemačke goste su blizina te kvaliteta autocesta, što nas ujedno svrstava i u red najsigurnijih odredišta, rekao je napominjući da je vrijednost za novac treća hrvatska kvaliteta.
|
Iako svjesna konkurencije i teške borbe koja će se ove godine voditi za svakog gosta, Hrvatska će se svojom kvalitetom hrabro boriti na tržištu i svoje goste neće razočarati, poručio je ministar Bajs na kraju svog obraćanja predstavnicima medija.
Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić predstavio je veliku promidžbenu aktivnost koju HTZ ove godine provodi na njemačkom tržištu i nove slogane kojima će se u toj zemlji promovirati hrvatski turizam. Neke od poruka su o Hrvatskoj kao zemlja s više od dvije tisuće sunčanih sati, više od 1200 otoka i zemlje s desetak UNESCO-vih spomenika. (Bankamagazin, Hina)
|
|
|
|