Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Istraživanja
Petak, 26.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Istraživanja
29.10.2008.
Etarget rješenja za učinkovitije oglašavanje
Marek Vidovič
Korištenjem kontekstualnih oglasa, koji posjetitelje s portala i sličnih vrsti stranica upućuju na internetsko odredište tvrtke, mogu se postići bolji marketinški rezultati
Na ovogodišnjoj prvoj hrvatskoj konferenciji posvećenoj marketingu i oglašavanju – WAZZAP? 2008, tvrtka Etarget, vodeća tvrtka za ciljano oglašavanje u regiji, predstavila je vlastita rješenja za suvremeno i učinkovitije oglašavanje.
Predavanje pod nazivom „Kako postići najbolji omjer SEO-a i kontekstualne reklame?" u panelu „Internet marketing“, održao je Marek Vidovič, direktor Etargeta za Hrvatsku.
Sudionici predavanja mogli su saznati nešto više o učinkovitim modelima prezentiranja vlastitih proizvoda korištenjem ciljanog oglašavanja na Internetu te načinima privlačenja posjetitelja na internetske stranice organizacije i tvrtki.
Etarget prepoznata je kao jedan od novijih regionalnih sudionika u segmentu kontekstualnog oglašavanja.
Iako je u početku nudio usluge samo za tvrtke s područja Slovačke, Češke i Mađarske i Rumunjske, Etarget se ubrzo proširio na tržište Bugarske, Hrvatske i Srbije, a ove će se godine usredotočiti na poljsko tržište.
Ciljano online oglašavanje sve više dobiva na značaju, u prilog tome govori i činjenica kao kako usluge tvrtke u sedam zemalja danas koristi više od 13 tisuća poduzeća, uglavnom malih i srednje velikih tvrtki iz segmenata turizma, poljodjelstva, poslovnih i IT usluga te proizvodnje hrane i pića.
Vidovič je naveo kako je razlog za takav pristup očit obzirom da su tisuće manjih i srednje velikih tvrtki iz regije svjesni činjenice kako ljudi više vjeruju informacijama s njihovih vlastitih korporacijskih stranica te dodao: „Korištenjem kontekstualnih oglasa, koji posjetitelje s portala i sličnih vrsti stranica upućuju na internetsko odredište tvrtke, mogu polučiti znatno bolje marketinške rezultate.“
Tijekom predavanja Vidovič je istaknuo kako se sve više internacionalnih poduzeća i marki odlučuje za lokalnu podršku u internetskom oglašavanju, među koje se ubrajaju i njihovi poslovni partneri poput Microsofta i T-Mobilea.
Povezani članci
14.01.11
Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10
Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10
Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10
Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10
Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
11.02.10
Seminari, konferencije
Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD
04.12.09
Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
02.10.09
Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
11.02.09
Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09
Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09
Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09
Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08
Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
08.11.08
Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o internetskom marketingu
03.11.08
Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08
Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
16.10.08
Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08
Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08
Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08
Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
23.09.08
Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08
Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08
Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08
Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08
Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
19.06.08
Vijesti iz svijeta
Medijski prihodi dosegnut će 2.200 milijardi dolara do 2012.
11.03.08
O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
05.03.08
Tvrtke i tržišta
Facebook pregovara s izdavačkim kućama o usluzi besplatne glazbe
29.02.08
Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
21.02.08
Istraživanja
U 2008. na online oglašavanje 40 milijardi dolara
12.02.08
O marketingu
Američko tržište internetskog oglašavanja vrijedi 25,5 milijardi dolara
09.01.08
Korisne informacije
Hrvatska po korištenju Interneta u sredini među 13 zemalja regije
28.12.07
Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
10.12.07
Tvrtke i tržišta
Gotovo polovina kompanija u EU prepušta poslove u IT sektoru vanjskim dobavljačima
06.12.07
Trgovina na malo
Klikanje mišem zamijenit će peglanje kartica
05.12.07
Trgovina na malo
EU postigao dogovor oko reforme PDV-a u elektroničkoj trgovini
26.11.07
Korisne informacije
Web oglašavanje pod pojačanim nadzorom EU
16.11.07
Brandovi
Microsoft želi biti među vodećima u internet oglašavanju
13.11.07
Istraživanja
Zagreb: Konferencija o internet marketingu
12.11.07
Brandovi
BBDO osvojio prestižni Gunn Report za 2007.
30.10.07
Korisne informacije
Financijski proizvodi i usluge na Internetu
25.10.07
Vijesti
Seminar: Informiranje potrošača značajan je zadatak regulatora
24.10.07
Tvrtke i tržišta
Neto dobit Amazona porasla za 313 posto
22.10.07
Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
12.10.07
Brandovi
Slovački Etarget širi poslovanje oglašavanja na internetu u zemljama Balkana
19.09.07
Statistika
Vrijednost hrvatskog telekom tržišta do 2009. godine 15 mlrd kuna
21.08.07
Brandovi
Google i Yahoo najomiljeniji Internet brandovi
26.07.07
Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07
O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
05.07.07
Vijesti
GfK: Na Internetu 38 posto hrvatskih građana
19.06.07
Korisne informacije
Besplatan bežični pristup internetu u središtu Rijeke
15.06.07
Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
11.06.07
Istraživanja
Potrošači vladaju Internetom
17.05.07
Korisne informacije
Iskon ponudio najbrži ADSL u Hrvatskoj
18.04.07
Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
02.02.07
Tvrtke i tržišta
Styria će u Sloveniji jačati poziciju na internet tržištu
27.01.07
Šira regija
Zarada na internetu u EU do 2010. 8,3 milijardi eura
21.01.07
Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.