Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
22.08.2008. Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
Kevin Lane Keller na gostovanju u Indiji
Kevin Lane Keller na gostovanju u Indiji
Koji su razlozi za porastom upravljanja markama tijekom zadnjeg desetljeća? Zašto su marke tako važne?

Veliki interes za upravljanjem markama rezultirao je razlogom što je velikom broju tvrtki najvažnija imovina postala ona neopipljiva imovina, a prema brojnim tehnikama procjene, najvažniji dio cjelokupne neopipljive imovine tvrtki jesu upravo njihove marke. Izračuni cijena (vrijednosti) brojnih tvrtki pri udruživanju ili akvizicijama to i dokazuje.

Marke grade svoju snagu proizvodeći konstantno dosljedan proizvod ili uslugu potrošačevim potrebama. Jaka marka je obećanje ili poveznica s potrošačima. Za uzvrat svojoj lojalnosti potrošači očekuju od tvrtke da zadovolji njihove potrebe bolje od konkurencije. Vrhunsko ispunjavanje traženih prednosti je ključ – učiniti sve što je u njihovoj moći da upoznaju potrebe i želje kupaca bolje od ostalih.

Marke će uvijek biti važne s obzirom na njihovu osnovnu namjenu – da prepoznaju i diferenciraju proizvode i usluge. Dobra marka stvara život čovjeka malo lakšim i boljim. Ljudi su lojalni markama koje zadovoljavaju njihova očekivanja i ispunjavaju obećanja. U veoma složenom i zaposlenom svijetu, sposobnost marke da olakša potrošačevu odluku – je od presudne važnosti.

Predvidljivo dobro vođenje jake marke je ono što potrošač uvijek cijeni. Što će primijetiti, trebalo bi biti rezultat izgradnje i održavanja odnosno upravljanja markom. Osobe koje se bave marketingom uvijek moraju primjenjivati suvremene postupke upravljanja markama kako bi osigurali da njihovi marketinški programi i aktivnosti budu uspješni usprkos različitih ekonomskih, kulturnih, tehnoloških, društvenih i zakonskih promjena.

Reputaciju marke je teško postići, a lako izgubiti. Kako marka održava svoje vodstvo?

Svaka marka se moraju inovirati i unaprjeđivati u pravom smjeru. Proizvodi i usluge moraju biti poboljšani i moraju se uvoditi novi proizvodi i usluge. Osim toga, marketinški program koji podržava marku s takvim proizvodima i uslugama mora ostati svjež i živahan.

Tvrtke upadaju u nevolje sa svojim markama kad se ne mijenjaju dovoljno kroz vrijeme ili kad se pokušavaju previše promijeniti. Stalne evolucijske promjene su često i najbolje. Na kraju svakog mjeseca ili kvartala važno je pitati se: „Što sam učinio da inoviram svoju marku?“.

Najveći problem nekadašnjeg globalnog lidera Kodaka je možda bio u tome što je bio prespor u privikavanju na promjene u digitalnoj okolini, s druge strane The Gap, je izgubio mnogo potrošača kada se promijenio previše i prebrzo.
Što brend menadžeri moraju shvatiti da bi bili uspješni? Što čini uspješnim jednog brend menadžera? Je su li po vašem mišljenju neki ljudi prirodno bolji menadžeri od drugih?

Uspješan brend menadžer mora pronalaziti kreativna rješenja u marketinškom upravljanju a koja ponekad mogu biti i suprotstavljena, npr. razvijati marketinške aktivnosti koje vode prodaju kratkoročno uz istovremeno stvaranje vrijednost brenda dugoročno. Najbolji brend menadžeri pronalaze kompromise u postizanju „win-win“ situacija za tvrtku, potrošače, posrednike i ostale sudionike na tržištu.

Najbolji osigurava da je njihov marketing inovativan i važan – pomiču svoje marke naprijed, ali uvijek u pravom smjeru – kontinuirano čineći prave stvari na tržištu. Neki menadžeri su kreativniji i povezaniji sa svojim potrošačima i tržištem nego drugi, a to je velika prednost.

Mislite li da je stvaranje slike jake marke dovoljno da se proizvod proda?

U srcu velike marke je veliki proizvod ili usluga. Istovremeno, to nije nedovoljno jer taj proizvod ili usluga mora biti tržena na odgovarajući način – mora imati odgovarajući imidž stvoren dobro osmišljenom i provedenom komunikacijskom i cjenovnom strategijom.

Više informacija o seminaru profesora Kevin Lane Kellera u Zagrebu moguće je pronaći na http://keller.trigger.hr

Povezani članci
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
11.02.10 Seminari, konferencije
Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
19.03.09 Seminari, konferencije
Kako kupac doživljava brend ključno je za afirmaciju proizvoda
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
08.11.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o internetskom marketingu
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
29.10.08 Istraživanja
Etarget rješenja za učinkovitije oglašavanje
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08 Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
30.09.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
05.09.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o upravljanju markama u Hrvatskoj
30.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – II dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08 Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
19.06.08 Vijesti iz svijeta
Medijski prihodi dosegnut će 2.200 milijardi dolara do 2012.
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
05.03.08 Tvrtke i tržišta
Facebook pregovara s izdavačkim kućama o usluzi besplatne glazbe
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
21.02.08 Istraživanja
U 2008. na online oglašavanje 40 milijardi dolara
12.02.08 O marketingu
Američko tržište internetskog oglašavanja vrijedi 25,5 milijardi dolara
09.01.08 Korisne informacije
Hrvatska po korištenju Interneta u sredini među 13 zemalja regije
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
10.12.07 Tvrtke i tržišta
Gotovo polovina kompanija u EU prepušta poslove u IT sektoru vanjskim dobavljačima
06.12.07 Trgovina na malo
Klikanje mišem zamijenit će peglanje kartica
05.12.07 Trgovina na malo
EU postigao dogovor oko reforme PDV-a u elektroničkoj trgovini
26.11.07 Korisne informacije
Web oglašavanje pod pojačanim nadzorom EU
16.11.07 Brandovi
Microsoft želi biti među vodećima u internet oglašavanju
13.11.07 Istraživanja
Zagreb: Konferencija o internet marketingu
12.11.07 Brandovi
BBDO osvojio prestižni Gunn Report za 2007.
02.11.07 Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07 Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
30.10.07 Korisne informacije
Financijski proizvodi i usluge na Internetu
26.10.07 Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
25.10.07 Vijesti
Seminar: Informiranje potrošača značajan je zadatak regulatora
24.10.07 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Amazona porasla za 313 posto
22.10.07 Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07 Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
12.10.07 Brandovi
Slovački Etarget širi poslovanje oglašavanja na internetu u zemljama Balkana
19.09.07 Statistika
Vrijednost hrvatskog telekom tržišta do 2009. godine 15 mlrd kuna
03.09.07 Prikazi knjiga
Prikaz/sažeci pojedinih knjiga u biblioteci "Marketing za poduzetnike"
21.08.07 Brandovi
Google i Yahoo najomiljeniji Internet brandovi
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07 O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
05.07.07 Vijesti
GfK: Na Internetu 38 posto hrvatskih građana
19.06.07 Korisne informacije
Besplatan bežični pristup internetu u središtu Rijeke
15.06.07 Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
11.06.07 Istraživanja
Potrošači vladaju Internetom
17.05.07 Korisne informacije
Iskon ponudio najbrži ADSL u Hrvatskoj
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
02.02.07 Tvrtke i tržišta
Styria će u Sloveniji jačati poziciju na internet tržištu
27.01.07 Šira regija
Zarada na internetu u EU do 2010. 8,3 milijardi eura
21.01.07 Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
29.10.06 Osnove marketinga
Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
15.02.06 Istraživanja
Istraživanja za potrebe definiranja specifičnih kriterija za kreiranje i izbor imena
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa