Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
29.02.2008. (Goran Pavlović) Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
Personalizirana promidžba na ciljane skupine potrošača učinkovitija je od tehnika masovnog pristupa

Primjetno je da se u suvremenom marketingu potrošači u sve većoj mjeri odmiču od klasičnih masovnih medija – televizije, radija i tiska – te svoj interes poklanjaju novim personaliziranim sadržajima interneta i mobilne telefonije.

Rekao je to Nick Wreden, stručnjak za područje internacionalnog brendinga, na seminaru 'Nove tehnologije, mediji i marketing 21. stoljeća' koji se, u organizaciji Internacionalnog centra za profesionalnu edukaciju (ICPE) i Večernjeg lista, održao u petak u Zagrebu.

Prosječna neuspješnost današnjih brendova je čak 60 posto, a razloge za takva kretanja Wreden vidi prije svega u neprilagođenosti strategija aktualnim zahtjevima tržišta. 'Brendovi propadaju zbog strategija koje su bile dobre prije 20 godina, dok danas jednostavno ne mogu proći', rekao je.

Brend je, prema njegovoj definiciji, određen kao dugoročan odnos između ponuđača i potrošača zasnovan na ekonomskoj, emocionalnoj i iskustvenoj vrijednosti proizvoda u percepciji krajnjeg korisnika.

To podrazumijeva da se vrijednost proizvoda treba smisliti, definirati, ostvariti i, konačno, održati kako bi se određeni brend mogao integrirati u živote ljudi.

Tehnike masovnog tržišta kroz obraćanje bezimenom potrošaču ne funkcioniraju u vrijeme sveprisutne personalizacije javnog komuniciranja, kaže dalje Wreden i dodaje kako je prilagođeniji pristup potrošaču nužnost i put uspjeha.

Potrebno je ostvariti gotovo partnerski odnos razmjene i suradnje između kupca i prodavača, ali nikako na štetu ostvarivanja dobiti.

'Jasno da brending nema nikakvog smisla ako proizvod nije profitabilan', zaključuje.

Najveća se promjena u marketinškim pristupima očituje na internetu usvajanjem web 2.0 tehnologije kojom se omogućuje prikazivanje ciljanog video sadržaja, dok socijalne mreže, poput MySpacea i Facebooka, kao i blogovi, nameću sasvim nove i prilagođene načine promidžbe.

Statične bannere zamjenjuje kontekstualno oglašavanje čime se ostvaruje osobna komunikacija i višestruko učinkovitije ciljano oglašavanje od onog klasičnog putem masovnih medija.

Wreden navodi da čak 65 posto kompanija upravo praćenjem društvenih mreža identificira nove poslovne prilike, dok se podaci, prikupljeni u tom procesu, smatraju najvažnijim brending alatom.

Povezani članci
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
12.05.11 Seminari, konferencije
Zagreb: 6. maloprodajni forum u duhu inovacije
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
11.02.10 Seminari, konferencije
Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
19.03.09 Seminari, konferencije
Kako kupac doživljava brend ključno je za afirmaciju proizvoda
04.03.09 Seminari, konferencije
Shaun Smith u Zagrebu!
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
08.11.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o internetskom marketingu
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
29.10.08 Istraživanja
Etarget rješenja za učinkovitije oglašavanje
16.10.08 Seminari, konferencije
Dawson: Inovacija je srž uspjeha maloprodaje
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08 Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
30.09.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08 Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
19.06.08 Vijesti iz svijeta
Medijski prihodi dosegnut će 2.200 milijardi dolara do 2012.
05.06.08 Seminari, konferencije
Tom Peters na Adria Business Forumu
14.05.08 Seminari, konferencije
Fitz-Enz: Ljudski resursi su kratkoročni trošak, ali dugoročni profit
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
05.03.08 Tvrtke i tržišta
Facebook pregovara s izdavačkim kućama o usluzi besplatne glazbe
21.02.08 Istraživanja
U 2008. na online oglašavanje 40 milijardi dolara
12.02.08 O marketingu
Američko tržište internetskog oglašavanja vrijedi 25,5 milijardi dolara
09.01.08 Korisne informacije
Hrvatska po korištenju Interneta u sredini među 13 zemalja regije
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
10.12.07 Tvrtke i tržišta
Gotovo polovina kompanija u EU prepušta poslove u IT sektoru vanjskim dobavljačima
06.12.07 Trgovina na malo
Klikanje mišem zamijenit će peglanje kartica
05.12.07 Trgovina na malo
EU postigao dogovor oko reforme PDV-a u elektroničkoj trgovini
26.11.07 Korisne informacije
Web oglašavanje pod pojačanim nadzorom EU
16.11.07 Brandovi
Microsoft želi biti među vodećima u internet oglašavanju
13.11.07 Istraživanja
Zagreb: Konferencija o internet marketingu
02.11.07 Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07 Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
30.10.07 Korisne informacije
Financijski proizvodi i usluge na Internetu
26.10.07 Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
25.10.07 Vijesti
Seminar: Informiranje potrošača značajan je zadatak regulatora
24.10.07 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Amazona porasla za 313 posto
22.10.07 Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07 Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
12.10.07 Brandovi
Slovački Etarget širi poslovanje oglašavanja na internetu u zemljama Balkana
19.09.07 Statistika
Vrijednost hrvatskog telekom tržišta do 2009. godine 15 mlrd kuna
21.08.07 Brandovi
Google i Yahoo najomiljeniji Internet brandovi
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07 O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
05.07.07 Vijesti
GfK: Na Internetu 38 posto hrvatskih građana
19.06.07 Korisne informacije
Besplatan bežični pristup internetu u središtu Rijeke
15.06.07 Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
11.06.07 Istraživanja
Potrošači vladaju Internetom
17.05.07 Seminari, konferencije
Jack Welch na Adris Business Forumu
17.05.07 Korisne informacije
Iskon ponudio najbrži ADSL u Hrvatskoj
15.05.07 Seminari, konferencije
Adris Business Forum u Zagreb dovodi legendarnog Jacka Welcha
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
27.03.07 Seminari, konferencije
Javne usluge u konkurentskom polju
02.03.07 Seminari, konferencije
Jack Welch u Zagrebu 17. svibnja
02.02.07 Tvrtke i tržišta
Styria će u Sloveniji jačati poziciju na internet tržištu
27.01.07 Šira regija
Zarada na internetu u EU do 2010. 8,3 milijardi eura
21.01.07 Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
14.01.07 Seminari, konferencije
Prva hrvatska konferencija o Internet oglašavanju
29.10.06 Osnove marketinga
Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa