O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
18.04.2007. Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
U organizaciji Infoarena kongresnih aktivnosti danas je u hotelu Antunović održan prvi dan konferencije o upravljanju odnosima s korisnicima (CRM), Customer Relationship Management Arena

Nakon uvodnih riječi organizatora Tomislava Gavazzija, predavanje je održala Shari Swan, osnivačiva Streative Brandinga, koja je sudionike upoznala sa trendovima marketinga koje provodi njezina tvrtka koja radi marketing za O2, Estee Lauder, Nike, Bacardi, Coca-Colu.

Streative se koristi mrežom tajnih "krtica" (molezines), kreativaca koji po cijelom svijetu osluškuju mišljenja konzumenata o određenim brandovima. "Sirove" informacije koje primaju od krtica se oblikuju se u inovativne brainstorming seanse, vodiče kroz trendove i izutetno važne specijalizirane izvještaje.

Swan je istaknula kako će najjača marketinška taktika uskoro postati ona usmena – od usta do usta, a argument joj je 75.000 blogova koje ljudi svakodnevno otvaraju po cijelom svijetu kako bi se prema svojim interesima udruživali u virtualna društva i razmjenjivali mišljenja. "To je nešto što tvrtke ne smiju zanemariti i vjerujem da će za pet godina svaka veća kompanija imati čovjeka koji će se baviti samo iščitavanjem blogova kako bi vidio što o tvrtci pišu njezini korisnici", kazala je Swan.

Nina Oberiter Gluhak naglasila je na primjeru PBZ Grupe kako je kvalitetna baza podataka, začetnik svakog CRM-a zlata vrijedna, a koliko je CRM važan u PBZ-u dovoljno govori i činjenica da ima i svoje ime – Popaj.

Prvi dan konferencije obrađene su teme CRM kao strategija diferencijacije i poznavanje korisnika, dok će sutra biti više riječi o targetiranom marketingu i kolaborativnom CRM-u.

Danas je o temi "Motivacijski čimbenik – neprimjetni ubojica CRM-a" govorio Alen Gojčeta iz IBM Hrvatske, a o odnosima Business Intelligencea i CRM-a govorila je Ana Štefanić Radoš iz Metroneta te brojni drugi predavači.

Zbog velikog interesa za CRM područje Tomislav Gavazzi iz Infoarena kongesnih aktivnosti najavio je i osnivanje CRM Communityja. "CRM Community bit će virtualna i stvarna zajednica. Virtualna putem weba koji će svakodnevno donositi novosti iz ovog područja, a realan zbog druženje CRM stručnjaka na radionicama, business brunchevima i godišnjim CRM konferencijama", kazao je Gavazzi.

Povezani članci
14.11.14 Seminari, konferencije
EBRD organizira konferenciju o agribusinessu u Dubrovniku
26.09.13 Vijesti iz regije
Na policama trgovina sve je više privatnih robnih marki
04.07.13 Seminari, konferencije
Hrvatska želi postati izvoznica prirodnog plina
14.03.13 Seminari, konferencije
Unatoč svim negativnim očekivanjima, rast je glavna tema svjetskih i lokalnih trgovaca i prehrambene industrije
13.03.13 Seminari, konferencije
Opskrbni lanac važan za konkurentnost
21.11.12 Seminari, konferencije
Kamo lete nacionalni avioprijevoznici jugoistočne Europe?
15.11.12 Seminari, konferencije
Konferencija o civilnoj zrakoplovnoj industriji
17.10.12 Seminari, konferencije
Održana 3. Međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji
16.10.12 Seminari, konferencije
Otvorena 3. Međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji
09.10.12 Seminari, konferencije
Treća FMCG&Retail Arena idući tjedan u Beogradu
19.09.12 Seminari, konferencije
HR Arena: Talentiranih ljudi na tržištu sve je manje
18.09.12 Seminari, konferencije
Zagreb: Započela regionalna konferencija o ljudskim potencijalima
10.09.12 Tvrtke i tržišta
King ICT-iju Microsoftov certifikat za implementaciju rješenja CRM-a
25.05.12 Seminari, konferencije
Informatizacijom zdravstva do ušteda i bolje usluge
24.05.12 Seminari, konferencije
Zagreb: Otvorena Konferencija o poslovanju u zdravstvu
03.05.12 Seminari, konferencije
Health Care Business Arena koncem svibnja u Zagrebu
04.04.12 Seminari, konferencije
Energetska učinkovitost: Nužnost i obveza
03.04.12 Seminari, konferencije
Zagreb: Otvorena Konferencija o energetskoj učinkovitosti
22.03.12 Seminari, konferencije
Konferencija o energetskoj učinkovitosti početkom travnja u Zagrebu
12.03.12 Seminari, konferencije
Započela konferencija Telekom Arena 2012.
22.11.11 Sajmovi i izložbe
Uspjeh municipalnog razvoja u projektnom vođenju gradova
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
10.10.11 Seminari, konferencije
Najjači igrači prehrambene industrije na 2. FMCG&Retail Areni
31.05.11 Seminari, konferencije
"Imamo li 'energije' za rast?"
13.05.11 Seminari, konferencije
ePay Arena 2011.: Budućnost je u elektroničkom plaćanju
04.05.11 Seminari, konferencije
Završena 8. regionalna CRM Arena
03.05.11 Seminari, konferencije
Upravljanje odnosima s korisnicima sve važnije u poslovanju
26.04.11 Seminari, konferencije
Svemogući CRM: Legenda, mit, ili…?
18.04.11 Seminari, konferencije
CRM Arena početkom svibnja u Zagrebu
09.03.11 Seminari, konferencije
Regionalna infrastruktura, logistika i transport u fokusu konferencije u Zagrebu
28.02.11 Seminari, konferencije
7. SEE Telekom Arena idući tjedan u Zagrebu
17.02.11 Seminari, konferencije
Konferencija o elektroničkim komunikacijama 8. ožujka u Zagrebu
07.02.11 Seminari, konferencije
Quo vadis IT?
01.02.11 Seminari, konferencije
Regionalna konferencija IT industrije – IT Arena 2011.
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
27.10.10 Seminari, konferencije
CEE regija s najvećim potencijalom za rast poljoprivredne proizvodnje
15.10.10 Seminari, konferencije
EBRD i Infoarena Grupa okupljaju regionalne lidere industrije hrane, pića i maloprodaje
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
13.05.10 Seminari, konferencije
2. SEE Energetska Arena 25. svibnja u Zagrebu
11.02.10 Seminari, konferencije
Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
08.11.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o internetskom marketingu
06.11.08 Seminari, konferencije
Dubrovnik: 2. međunarodna konferencija portfolio managementa i tržišta novca
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
29.10.08 Istraživanja
Etarget rješenja za učinkovitije oglašavanje
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08 Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
30.09.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08 Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
19.06.08 Vijesti iz svijeta
Medijski prihodi dosegnut će 2.200 milijardi dolara do 2012.
24.04.08 Seminari, konferencije
U Zagrebu održana Tourism Management Arena
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
05.03.08 Tvrtke i tržišta
Facebook pregovara s izdavačkim kućama o usluzi besplatne glazbe
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
21.02.08 Istraživanja
U 2008. na online oglašavanje 40 milijardi dolara
12.02.08 O marketingu
Američko tržište internetskog oglašavanja vrijedi 25,5 milijardi dolara
09.01.08 Korisne informacije
Hrvatska po korištenju Interneta u sredini među 13 zemalja regije
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
10.12.07 Tvrtke i tržišta
Gotovo polovina kompanija u EU prepušta poslove u IT sektoru vanjskim dobavljačima
06.12.07 Trgovina na malo
Klikanje mišem zamijenit će peglanje kartica
05.12.07 Trgovina na malo
EU postigao dogovor oko reforme PDV-a u elektroničkoj trgovini
26.11.07 Korisne informacije
Web oglašavanje pod pojačanim nadzorom EU
16.11.07 Seminari, konferencije
Call Centri: Informacija u pravo vrijeme i na pravom mjestu
16.11.07 Brandovi
Microsoft želi biti među vodećima u internet oglašavanju
13.11.07 Istraživanja
Zagreb: Konferencija o internet marketingu
02.11.07 Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07 Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
30.10.07 Korisne informacije
Financijski proizvodi i usluge na Internetu
26.10.07 Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
25.10.07 Vijesti
Seminar: Informiranje potrošača značajan je zadatak regulatora
25.10.07 Seminari, konferencije
Konferencija o zaštiti okoliša
24.10.07 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Amazona porasla za 313 posto
22.10.07 Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07 Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
12.10.07 Brandovi
Slovački Etarget širi poslovanje oglašavanja na internetu u zemljama Balkana
11.10.07 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o ljudskim resursima
19.09.07 Statistika
Vrijednost hrvatskog telekom tržišta do 2009. godine 15 mlrd kuna
21.08.07 Brandovi
Google i Yahoo najomiljeniji Internet brandovi
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07 O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
05.07.07 Vijesti
GfK: Na Internetu 38 posto hrvatskih građana
19.06.07 Korisne informacije
Besplatan bežični pristup internetu u središtu Rijeke
15.06.07 Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
11.06.07 Istraživanja
Potrošači vladaju Internetom
17.05.07 Korisne informacije
Iskon ponudio najbrži ADSL u Hrvatskoj
02.02.07 Tvrtke i tržišta
Styria će u Sloveniji jačati poziciju na internet tržištu
27.01.07 Šira regija
Zarada na internetu u EU do 2010. 8,3 milijardi eura
21.01.07 Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
29.10.06 Osnove marketinga
Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa