15.10.2008.
Knjiga koja će vas oduševiti!
Zaista je Zvonimir Pavlek, kao rijetko tko u nas, permanentno u tijeku svih zbivanja u marketingu i ima s njima najdirektniji priključak.
Pored toga jedan je od rijetkih autora koji pišu o brandingu sa zaista impresivnom empirijskom podlogom nastalom kroz vlastiti stvaralački rad na kreiranju uspješnih marki. Zato će ova knjiga biti čitatelju bliska, osjetit će se njezina privlačnost i korist.
|
Prof.dr.sc. Josip Senečić Recenzija knjige "Branding - kako izgraditi najbolju marku"
Evo nam i četvrte knjige u nizu prof. i dr. Zvonimira Pavleka! Iako je svoju uspješnu dugogodišnju karijeru gospodarstvenika i menadžera zamijenio karijerom profesora na Visokoj školi Agora, Zvonimir Pavlek je ostao dosljedan i to na najbolji mogući način.
On je jedan od rijetkih autora o marketingu koji uspijeva održati visoku razinu stručnosti, analitičnosti i znanstvene utemeljenosti, a da se pritom u njegovim tekstovima osjeti "treća dimenzija", što je u ovom slučaju metafora za životno stanje, osiećaj za stvarnost i praksu uz njegovu već poslovičnu poticajnost u traženju novih rješenja i kreativnosti, bez čega je marketing tek pusta skolastika.
Knjiga je temeljena na tekstu autorove disertacije koja je morala zadovoljiti propisane norme za takove radove, ali je autor taj suhi akademski jezik i stil "preveo" na za njega već prepoznatljiv, tečan, pitak i živahan tekst, pristupačan i zanimljiv zasigurno svakom čitatelju.
U svim njegovim radovima, prisutna je neizmjerna sklonost inovativnosti, što nije ni čudo jer je u tijeku svih suvremenih zbivanja na području marketinga i njegove evolucije u svijetu, odraza na zbivanja u vezi s tim, dajući pri tome i svoj osobni "štih".
Zaista je Zvonimir Pavlek kao rijetko tko u nas, permanentno u tijeku svih tih zbivanja i ima s njima najdirektniji priključak. Pored toga je jedan od rijetkih autora koji pišu o brandingu sa zaista impresivnom empirijskom podlogom nastalom kroz vlastiti stvaralački rad na kreiranju uspješnih marki. Zato će ova knjiga biti bliska, osjetit će se njena privlačnost i korist.
U Hrvatskoj je odnos prema marketingu ispod razine suvremenih tržišnih kretanja, kao i potreba za razvitkom društva i gospodarstva, pa će ova knjiga zaista biti veliki poticaj za one koji žele promijeniti takvo stanje i unaprijediti gospodarstvo.
Autor upozorava i postavlja svoju tezu da je za izgradnju najbolje marke potrebna snažna orijentacija na potrošača, te da se strategija u tom smislu mora koncepcijski postaviti kao pro-aktivni proces kojim se poduzeće usmjerava na budućnost.
Ova knjiga je u tom smislu uistinu koristan i pregledan vodič za stvaranje najbolje marke. Autor ne nudi univerzalno pravilo, već daje prikaz nekoliko koncepcijskih modela uspješnih i verificiranih u praksi, pa će izbor zavisiti od specifičnih prilika u kojima se nalaze oni koji žele stvarati uspješne marke. Pri tome će čitatelji naići na brojne primjere iz autorovog iskustava i rada kao i poznate primjere drugih.
|
Imajući u vidu spomenutu prijemčivost autora za inovacije i nove trendove, valja posebno istaći značaj koji se u knjizi daje emocionalnom brandingu koji dobiva sve više na važnosti u suvremenom svijetu, ali se u akademskim krugovima pomalo zanemaruje, iako taj aspekt po mišljenju autora postaje najizrazitijim elementom vrijednosti marke.
I ovaj puta nam je autor ponudio tekst koji je zanimljiv, sistematičan u prezentiranju materije, a prije svega poticajan u smislu traženja novih putova tako potrebnih svima onima kojima je marketing sudbina.
Više o tome saznajte na: http://www.manager.hr/
|
|
|
|