Edukacija
Seniko studio
Prikazi knjiga
15.10.2008. Knjiga koja će vas oduševiti!
Zaista je Zvonimir Pavlek, kao rijetko tko u nas, permanentno u tijeku svih zbivanja u marketingu i ima s njima najdirektniji priključak.

Pored toga jedan je od rijetkih autora koji pišu o brandingu sa zaista impresivnom empirijskom podlogom nastalom kroz vlastiti stvaralački rad na kreiranju uspješnih marki. Zato će ova knjiga biti čitatelju bliska, osjetit će se njezina privlačnost i korist.
Prof.dr.sc. Josip Senečić Recenzija knjige "Branding - kako izgraditi najbolju marku"

Evo nam i četvrte knjige u nizu prof. i dr. Zvonimira Pavleka! Iako je svoju uspješnu dugogodišnju karijeru gospodarstvenika i menadžera zamijenio karijerom profesora na Visokoj školi Agora, Zvonimir Pavlek je ostao dosljedan i to na najbolji mogući način.

On je jedan od rijetkih autora o marketingu koji uspijeva održati visoku razinu stručnosti, analitičnosti i znanstvene utemeljenosti, a da se pritom u njegovim tekstovima osjeti "treća dimenzija", što je u ovom slučaju metafora za životno stanje, osiećaj za stvarnost i praksu uz njegovu već poslovičnu poticajnost u traženju novih rješenja i kreativnosti, bez čega je marketing tek pusta skolastika.

Knjiga je temeljena na tekstu autorove disertacije koja je morala zadovoljiti propisane norme za takove radove, ali je autor taj suhi akademski jezik i stil "preveo" na za njega već prepoznatljiv, tečan, pitak i živahan tekst, pristupačan i zanimljiv zasigurno svakom čitatelju.

U svim njegovim radovima, prisutna je neizmjerna sklonost inovativnosti, što nije ni čudo jer je u tijeku svih suvremenih zbivanja na području marketinga i njegove evolucije u svijetu, odraza na zbivanja u vezi s tim, dajući pri tome i svoj osobni "štih".

Zaista je Zvonimir Pavlek kao rijetko tko u nas, permanentno u tijeku svih tih zbivanja i ima s njima najdirektniji priključak. Pored toga je jedan od rijetkih autora koji pišu o brandingu sa zaista impresivnom empirijskom podlogom nastalom kroz vlastiti stvaralački rad na kreiranju uspješnih marki. Zato će ova knjiga biti bliska, osjetit će se njena privlačnost i korist.

U Hrvatskoj je odnos prema marketingu ispod razine suvremenih tržišnih kretanja, kao i potreba za razvitkom društva i gospodarstva, pa će ova knjiga zaista biti veliki poticaj za one koji žele promijeniti takvo stanje i unaprijediti gospodarstvo.

Autor upozorava i postavlja svoju tezu da je za izgradnju najbolje marke potrebna snažna orijentacija na potrošača, te da se strategija u tom smislu mora koncepcijski postaviti kao pro-aktivni proces kojim se poduzeće usmjerava na budućnost.

Ova knjiga je u tom smislu uistinu koristan i pregledan vodič za stvaranje najbolje marke. Autor ne nudi univerzalno pravilo, već daje prikaz nekoliko koncepcijskih modela uspješnih i verificiranih u praksi, pa će izbor zavisiti od specifičnih prilika u kojima se nalaze oni koji žele stvarati uspješne marke. Pri tome će čitatelji naići na brojne primjere iz autorovog iskustava i rada kao i poznate primjere drugih.
Imajući u vidu spomenutu prijemčivost autora za inovacije i nove trendove, valja posebno istaći značaj koji se u knjizi daje emocionalnom brandingu koji dobiva sve više na važnosti u suvremenom svijetu, ali se u akademskim krugovima pomalo zanemaruje, iako taj aspekt po mišljenju autora postaje najizrazitijim elementom vrijednosti marke.

I ovaj puta nam je autor ponudio tekst koji je zanimljiv, sistematičan u prezentiranju materije, a prije svega poticajan u smislu traženja novih putova tako potrebnih svima onima kojima je marketing sudbina.

Više o tome saznajte na: http://www.manager.hr/

Povezani članci
20.03.15 Alternativne (privatne)
Ključevi koji otvaraju vrata uspjeha na tržitu
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
11.02.10 Seminari, konferencije
Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
19.03.09 Seminari, konferencije
Kako kupac doživljava brend ključno je za afirmaciju proizvoda
06.03.09 Seminari, konferencije
Kako pretvoriti klijente u besplatne promotore Vaših proizvoda i usluga?
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
08.11.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o internetskom marketingu
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
29.10.08 Istraživanja
Etarget rješenja za učinkovitije oglašavanje
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
30.09.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08 Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
19.06.08 Vijesti iz svijeta
Medijski prihodi dosegnut će 2.200 milijardi dolara do 2012.
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
06.03.08 Vijesti iz regije
Telefonica kupila Telemarketing Prague
05.03.08 Tvrtke i tržišta
Facebook pregovara s izdavačkim kućama o usluzi besplatne glazbe
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
21.02.08 Istraživanja
U 2008. na online oglašavanje 40 milijardi dolara
12.02.08 O marketingu
Američko tržište internetskog oglašavanja vrijedi 25,5 milijardi dolara
09.01.08 Korisne informacije
Hrvatska po korištenju Interneta u sredini među 13 zemalja regije
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
10.12.07 Tvrtke i tržišta
Gotovo polovina kompanija u EU prepušta poslove u IT sektoru vanjskim dobavljačima
06.12.07 Trgovina na malo
Klikanje mišem zamijenit će peglanje kartica
05.12.07 Trgovina na malo
EU postigao dogovor oko reforme PDV-a u elektroničkoj trgovini
26.11.07 Korisne informacije
Web oglašavanje pod pojačanim nadzorom EU
16.11.07 Brandovi
Microsoft želi biti među vodećima u internet oglašavanju
13.11.07 Istraživanja
Zagreb: Konferencija o internet marketingu
02.11.07 Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07 Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
30.10.07 Korisne informacije
Financijski proizvodi i usluge na Internetu
26.10.07 Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
25.10.07 Vijesti
Seminar: Informiranje potrošača značajan je zadatak regulatora
24.10.07 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Amazona porasla za 313 posto
22.10.07 Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07 Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
12.10.07 Brandovi
Slovački Etarget širi poslovanje oglašavanja na internetu u zemljama Balkana
19.09.07 Statistika
Vrijednost hrvatskog telekom tržišta do 2009. godine 15 mlrd kuna
21.08.07 Brandovi
Google i Yahoo najomiljeniji Internet brandovi
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07 O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
05.07.07 Vijesti
GfK: Na Internetu 38 posto hrvatskih građana
19.06.07 Korisne informacije
Besplatan bežični pristup internetu u središtu Rijeke
15.06.07 Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
11.06.07 Istraživanja
Potrošači vladaju Internetom
17.05.07 Korisne informacije
Iskon ponudio najbrži ADSL u Hrvatskoj
15.05.07 Trgovina na malo
Male trgovine moraju pronaći svoj identitet žele li opstati na tržištu
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
02.02.07 Tvrtke i tržišta
Styria će u Sloveniji jačati poziciju na internet tržištu
27.01.07 Šira regija
Zarada na internetu u EU do 2010. 8,3 milijardi eura
21.01.07 Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
29.10.06 Osnove marketinga
Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa