Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
09.08.2008. Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
Možete li nam reći nešto više o sebi i kako ste započeli rad u području marketinga i upravljanja markama? Imate li neku specijalnu filozofiju vezanu uz upravljanje markama?

Diplomirao sam matematiku i ekonomiju, kasnije sam pohađao poslovnu školu na Carnegie-Mellon Sveučilištu očekujući da će mi glavni predmet biti financije. Uzeo sam prvi kolegij iz marketinga i sve se promijenilo!

Nakon dvogodišnjeg rada u marketingu elektroničkog bankarstva za Bank of America odlučio sam doktorirati na Sveučilištu Duke. Veoma brzo sam se zainteresirao za marke i počeo ih istraživati sredinom 80-ih i od tada radim na tom području.

Mislim da je najvažnija stvar koja je utjecala na moj profesionalni rad duboko vjerovanje u značenje potrošača - koji se nalazi u središtu svih marketinških aktivnosti. Uvijek sam smatrao da je jedan od najočaravajućih aspekata marketinga onaj međuljudski i psihološki.

Nisam siguran tko je najviše utjecao na moje takvo mišljenje ali koliko se sjećam u svojoj skoro 30 godišnjoj marketinškoj karijeri, gotovo uvijek sam pokušao biti usmjeren na kupca.

Bili ste konzultant i savjetnik nekih najvećih svjetskih marki poput Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Procter & Gamble, i SAB Miller. Što bi istaknuli kao najveći izazov u vašem poslu kao konzultanta?

Kada radim s klijentima, nudim drugačiji, nezavisan pogled na sve, godine iskustva s različitim tvrtkama i veliko istraživačko znanje. Mislim da je najveći izazov osigurati da znam dovoljno o klijentima i njihovim markama tako da im mogu stvoriti uvid i dati im preporuke.

Srećom, godinama pratim brojne tvrtke, tako da mi je to dobar temelj u poslu, ali se uvijek mora naporno raditi kada se radi o savjetovanju, kako bi bio siguran da sam na pravom putu što se tiče ishoda i razvoja za tvrtku.
The Church
The Church
Bili ste izvršni direktor jednog od najvećih blaga australskog rock and rolla, The Churcha, kao i američkih pop legendi Dwighta Twilleya i Tommya Keenea. Otkud vam motivacije za to?

Uvijek sam bio strastven kad se radilo o mojim hobijima. Samo posao, bez imalo zabave stvorio bi od Kevina vrlo dosadnog dječaka! Veliki sam obožavatelj rock and rolla još od sredine 60-ih. Tijekom nesvakidašnjeg događaja upoznao sam The Church i počeo raditi s njima.

Oni su mi bili motivacija da pronađem neke od svojih drugih omiljenih izvođača. Doista sam uživao raditi s The Churchom, Dwightom Twilleyem i Tommyem Keeneom, nekima od mojih glazbenih ikona. Sa The Churchom sam bio na snimanjima u studiju i na turneji, ali sam bio i uključen u njihov marketing kao i u njihove poslovne odluke. Naučio sam puno i pritom zaista i uživao.

U pravilu, je li marketing učen pravilno? Smatrate li da menadžeri upotrebljavaju u praksi marketinške model koje su naučili u poslovnim školama? Da bi postao uspješan marketinški stručnjak koliko je važno imati pravi instinkt?

Postoji i logička, znanstvena i racionalna strana marketinga, ali postoji i druga strana – ona više maštovita, kreativna strana pojedinaca. Smatram da su najdjelotvorniji marketinški stručnjaci oni koji su disciplinirani u pristupanju problemima, ali pronalaze originalna, pronicava i pravodobna vlastita rješenja. Mislim da poslovne škole mogu pomoći u oba područje na različite načine.

Učenje marketinga postaje sve bolje kada su profesori zahtjevni te vode računa o obje strane marketinga: onoj racionalnoj, znanstvenoj, ali i onoj koju predstavlja kreativnost studenata. U takvim slučajevima marketing se izučava na pravilan način.

Više informacija o seminaru profesora Kevin Lane Kellera u Zagrebu moguće je pronaći na http://keller.trigger.hr

Povezani članci
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
11.02.10 Seminari, konferencije
Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
19.03.09 Seminari, konferencije
Kako kupac doživljava brend ključno je za afirmaciju proizvoda
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
08.11.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o internetskom marketingu
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
29.10.08 Istraživanja
Etarget rješenja za učinkovitije oglašavanje
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08 Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
30.09.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
05.09.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o upravljanju markama u Hrvatskoj
22.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
19.06.08 Vijesti iz svijeta
Medijski prihodi dosegnut će 2.200 milijardi dolara do 2012.
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
05.03.08 Tvrtke i tržišta
Facebook pregovara s izdavačkim kućama o usluzi besplatne glazbe
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
21.02.08 Istraživanja
U 2008. na online oglašavanje 40 milijardi dolara
12.02.08 O marketingu
Američko tržište internetskog oglašavanja vrijedi 25,5 milijardi dolara
09.01.08 Korisne informacije
Hrvatska po korištenju Interneta u sredini među 13 zemalja regije
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
10.12.07 Tvrtke i tržišta
Gotovo polovina kompanija u EU prepušta poslove u IT sektoru vanjskim dobavljačima
06.12.07 Trgovina na malo
Klikanje mišem zamijenit će peglanje kartica
05.12.07 Trgovina na malo
EU postigao dogovor oko reforme PDV-a u elektroničkoj trgovini
26.11.07 Korisne informacije
Web oglašavanje pod pojačanim nadzorom EU
16.11.07 Brandovi
Microsoft želi biti među vodećima u internet oglašavanju
13.11.07 Istraživanja
Zagreb: Konferencija o internet marketingu
12.11.07 Brandovi
BBDO osvojio prestižni Gunn Report za 2007.
02.11.07 Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07 Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
30.10.07 Korisne informacije
Financijski proizvodi i usluge na Internetu
26.10.07 Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
25.10.07 Vijesti
Seminar: Informiranje potrošača značajan je zadatak regulatora
24.10.07 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Amazona porasla za 313 posto
22.10.07 Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07 Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
12.10.07 Brandovi
Slovački Etarget širi poslovanje oglašavanja na internetu u zemljama Balkana
19.09.07 Statistika
Vrijednost hrvatskog telekom tržišta do 2009. godine 15 mlrd kuna
03.09.07 Prikazi knjiga
Prikaz/sažeci pojedinih knjiga u biblioteci "Marketing za poduzetnike"
21.08.07 Brandovi
Google i Yahoo najomiljeniji Internet brandovi
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07 O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
05.07.07 Vijesti
GfK: Na Internetu 38 posto hrvatskih građana
19.06.07 Korisne informacije
Besplatan bežični pristup internetu u središtu Rijeke
15.06.07 Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
11.06.07 Istraživanja
Potrošači vladaju Internetom
17.05.07 Korisne informacije
Iskon ponudio najbrži ADSL u Hrvatskoj
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
02.02.07 Tvrtke i tržišta
Styria će u Sloveniji jačati poziciju na internet tržištu
27.01.07 Šira regija
Zarada na internetu u EU do 2010. 8,3 milijardi eura
21.01.07 Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
29.10.06 Osnove marketinga
Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa