Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
15.10.2008. Forum: Novi trendovi u prodaji
Gordana Šijan
Gordana Šijan
Globalizacija poslovanja uvjetuje pristup tržištu isključivo kroz razvoj jakih brandova koji su dovoljno različiti od konkurencije

U organizaciji tvrtke Poslovna izvrsnost d.o.o. danas je u hotelu Antunović u Zagrebu održan prvi Sales excellence forum s radnom temom 'Novi trendovi u prodaji', koji je okupio znatan broj predstavnika hrvatskih tvrtki koje se bave trgovinom na veliko, marketingom, medijima i srodnim djelatnostima.

Direktorica prodaje Tekstilprometa, Gordana Šijan, u svojoj je prezentaciji podvukla važnost afirmacije jakih brandova te fokusiranja na ponudu proizvoda drugačijih od onih koje nudi globalna konkurencija.

„Od primarne je važnosti profiliranje branda nakon čega je moguće razviti uspješnu marketinšku strategiju. Danas nije više dovoljno imati kvalitetan proizvod, nego isti treba znati prezentirati“, rekla je Šijan.

Nadalje je za uspješan nastup na tržištu potrebno ostvariti prisan odnos prema kupcu koji je u fokusu cijeloga prodajnog procesa, s jedne strane približavanjem proizvoda na emocionalnoj razini – kvalitetom, izgledom, dizajnom – te na fizičkoj razini s druge strane, što znači da lokacija prodajnog objekta mora biti od primarne važnosti u planiranju prodaje.

Ona dodaje kako u uvjetima globalizacije tržište postaje sve više konkurentno što na tvrtke stavlja dodatni teret upravljanja troškovima. To uvjetuje snižavnje cijena finalnog proizvoda te nužnu potrebu za racionalizacijom poslovanja u vidu uvođenja novih tehnologija proizvodnje, informatizacije i sl.

Također je neophodno biti u stalnom procesu analize tržišta. To pak uključuje segmentaciju kupaca, poznavanje konkurencije i postojanje jasno definiranih ciljeva.

„Nije isto plasira li se proizvod u velike trgovačke sisteme, specijalizirani prodajni objekat ili mješovitu trgovinu. Svaki od tih subjekata ima vlastitu politiku prodaje uvjetovanu pozicijom na tržištu, lokacijom, ekskluzivnošću asortimana pa je nužno provesti i prilagođenu kategorizaciju proizvoda u veleprodajnim kanalima distribucije“, pojašnjava Šijan.
Dragan Munjiza
Dragan Munjiza
Prodajni proces u stopu moraju pratiti promotivne aktivnosti u vidu otvorene komunikacije i prilagođenog pristupa ciljnim skupinama.

Šijan posebno ističe neophodnost konstantnog podizanja motivacije djelatnika putem različitih tipova individualnih stimulacija, no nikako na štetu timskog rada. Stimulacije, prema njenim riječima, trebaju ovisiti o uspješnosti pojedinca, ali se pritom ne smije zanemariti krajnji cilj odnosno da bez uspješnog sustava nema niti uspješnog pojedinca.

Dragan Munjiza, direktor poduzeća Jakov Viktor, specijalizirane konzultantske kuće za visoki menadžment, ukazao je na nelogičnosti u poslovanju brojnih tvrtki u kojima su prodaja i marketing u cijelosti odvojeni segmenti poslovanja s vrlo rigidnom razinom komunikacije. „Prodaja i marketing su dvije polovice mozga“, slikovito je rekao Munjiza.

Također, on je istaknuo važnost povjerenja koje je nužno kako na razini proizvoda koji se plasira na tržište, tako i prema zaposlenicima i dobavljačima.

„Iznimno je važno od djelatnika ne stvarati puke izvršioce, već u njima gledati partnere čije su ideje i kreativnost uvijek dobro došli“, istaknuo je.

Organizator foruma, tvrtka Poslovna izvrsnost, u svojim redovima mahom zapošljava dugogodišnje stručnjake s područja poslovnih edukacija. Osnovna djelatnost tvrtke je organizacija i izvođenje seminara, treninga i radionica na području menadžmenta, prodaje, marketinga i poslovnih komunikacija.

Povezani članci
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
14.01.11 Vijesti iz svijeta
Mediji: Rast internet oglašavanja, a pad u printu
27.12.10 Istraživanja
SAD: Internetsko oglašavanje prestiglo tiskano
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
14.05.10 Istraživanja
Oglašavanje na internetu u SAD-u poraslo 7 posto
11.02.10 Seminari, konferencije
Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
04.12.09 Istraživanja
Istraživanje: U 2010. budžeti za e-oglašavanje 93% veći
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
19.03.09 Seminari, konferencije
Kako kupac doživljava brend ključno je za afirmaciju proizvoda
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
08.11.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o internetskom marketingu
03.11.08 Korisne informacije
Internet sustiže televiziju
30.10.08 Istraživanja
Može li novina na webu biti profitabilna
29.10.08 Istraživanja
Etarget rješenja za učinkovitije oglašavanje
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
30.09.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08 Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
19.06.08 Vijesti iz svijeta
Medijski prihodi dosegnut će 2.200 milijardi dolara do 2012.
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
05.03.08 Tvrtke i tržišta
Facebook pregovara s izdavačkim kućama o usluzi besplatne glazbe
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
21.02.08 Istraživanja
U 2008. na online oglašavanje 40 milijardi dolara
12.02.08 O marketingu
Američko tržište internetskog oglašavanja vrijedi 25,5 milijardi dolara
09.01.08 Korisne informacije
Hrvatska po korištenju Interneta u sredini među 13 zemalja regije
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
10.12.07 Tvrtke i tržišta
Gotovo polovina kompanija u EU prepušta poslove u IT sektoru vanjskim dobavljačima
06.12.07 Trgovina na malo
Klikanje mišem zamijenit će peglanje kartica
05.12.07 Trgovina na malo
EU postigao dogovor oko reforme PDV-a u elektroničkoj trgovini
26.11.07 Korisne informacije
Web oglašavanje pod pojačanim nadzorom EU
16.11.07 Brandovi
Microsoft želi biti među vodećima u internet oglašavanju
13.11.07 Istraživanja
Zagreb: Konferencija o internet marketingu
02.11.07 Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07 Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
30.10.07 Korisne informacije
Financijski proizvodi i usluge na Internetu
26.10.07 Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
25.10.07 Vijesti
Seminar: Informiranje potrošača značajan je zadatak regulatora
24.10.07 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Amazona porasla za 313 posto
22.10.07 Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07 Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
12.10.07 Brandovi
Slovački Etarget širi poslovanje oglašavanja na internetu u zemljama Balkana
19.09.07 Statistika
Vrijednost hrvatskog telekom tržišta do 2009. godine 15 mlrd kuna
21.08.07 Brandovi
Google i Yahoo najomiljeniji Internet brandovi
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07 O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
05.07.07 Vijesti
GfK: Na Internetu 38 posto hrvatskih građana
19.06.07 Korisne informacije
Besplatan bežični pristup internetu u središtu Rijeke
15.06.07 Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
11.06.07 Istraživanja
Potrošači vladaju Internetom
17.05.07 Korisne informacije
Iskon ponudio najbrži ADSL u Hrvatskoj
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
02.02.07 Tvrtke i tržišta
Styria će u Sloveniji jačati poziciju na internet tržištu
27.01.07 Šira regija
Zarada na internetu u EU do 2010. 8,3 milijardi eura
21.01.07 Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
29.10.06 Osnove marketinga
Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa