06.10.2008.
Rast prodaje novih automobila
Opel je na prvom mjestu s 9.746 vozila odnosno 13,9 posto tržišta, slijede Renault, Volkswagen, Peugeot i Škoda
U Hrvatskoj je tijekom prvih devet mjeseci ove godine registrirano 70.014 novih automobila, što je za 10,2 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, a rast od 20,4 posto bilježi se i u usporedbi prodaje u rujnu s istim prošlogodišnjim mjesecom, pokazuje analiza agencije Promocija Plus.
Tijekom ovogodišnjeg rujna u Hrvatskoj je prodana su 6.522 nova automobila, dok ih je lani prodano 5.414.
Istodobno je u prvih devet mjeseci zabilježen pad broja registracija rabljenih vozila. Tako ih je u prva tri tromjesečja ove godine registrirano 8.848, dok ih je u isto vrijeme prošle godine bilo 22.118.
U padu od 7,9 posto je i ukupni broj prvih registracija (novih i rabljenih vozila), koji je u prvih devet mjeseci iznosio 78.862, dok ih je lani bilo 85.638.
Na vrhu ljestvice registracija marki novih osobnih vozila raspored na prvih pet mjesta od početka godine je nepromijenjen. Opel je na prvom mjestu s 9.746 vozila odnosno 13,9 posto tržišta.
Na drugom mjestu je Renault sa 6.593 vozila ili 9,4 posto tržišta. Volkswagen drži treće mjesto sa 6.211 vozila ili 8,9 posto tržišta, četvrti je Peugeot koji sa 5.270 vozila drži 7,5 posto tržišta, a peta Škoda sa 5.028 vozila ima tržišni udjel od 7,2 posto.
I rujan je pripao Opelu s prodanih 826 vozila, a slijede Volkswagen (620), Renault (468), Peugeot (460 vozila) i Škoda (437).
Na vrhu najprodavanijih modela u ovoj godini je Opel Astra (nova i classic) s 5.599 komada. Drugi je Renault Clio (2.985), a slijede Škoda Octavia (2.629), Opel Corsa (2.516) i Škoda Fabia (2.129).
U prvih devet mjeseci registrirano je 47.716 vozila s benzinskim motorom, što je 68,2 posto od ukupnog broja registracija, dok je s dizel motorom registrirano 22.298 vozila ili 31,8 posto. (H)
|
|
|
|