18.01.2008. (Goran Pavlović)
Opelova 24 sata: U prva dva sata prodano 700 vozila
Do kraja akcije prodaja bi trebala premašiti 1.400 vozila
U promotivnoj prodajnoj akciji vozila marke Opel, koja traje neprekidno od danas u podne pa sve do sutra u podne, u prva dva sata u Hrvatskoj je prodano oko 700 vozila, doznajemo iz tvrtke PSC Zagreb, ovlaštenog zastupnika vozila marke Opel i Chevrolet.
Iz PSC-a ističu da se akcija bazira na najpovoljnijim cijenama Opelovih modela kroz godinu, pri čemu se uštede za akcijsku kupnju kreću od najmanjih 12.000 pa sve do 28.000 kuna ovisno vrsti i klasi automobila.
«Na razini Hrvatske u prvome danu očekujemo prodaju oko 1.000 modela, a do sutra ta bi brojka trebala premašiti 1.400 vozila. Istovremeno, u PSC Zagreb planiramo današnju prodaju do 120, a ukupno bismo mogli prodati od 170 do 200 vozila,», izjavio je Mario Zagorec, voditelj prodaje u PSC Zagreb.
Usporedbe radi, dodao je, tijekom prošlogodišnje 24-satne akcije PSC je prodao 190 vozila, dok je u Hrvatskoj ukupno prodano njih 1.400.
Iz Opela ističu kako je u ponudu je uključena i mogućnost zamjene starih vozila, čija se procjenjena vrijednost oduzima od cijene vozila u akcijskoj ponudi.
«U današnja prva dva sata trajanja akcije, znači do 14 sati, PSC je prodao oko 80 vozila, a u Hrvatskoj ih je ukupno prodano blizu 700», kazao je Zagorec.
PSC Zagreb posluje u tri prodajna objekta, jedan u Velikoj gorici te dva u Zagrebu, a tijekom 2007. godine ostvario je prodaju od 2.150 automobila marke Opel te oko 250 marke Chevrolet, uz oko tisuću prodanih rabljenih vozila.
Zapošljava oko 80 djelatnika u sektorima prodaje te postprodaje koja obuhvaća servis, rezervne dijelove, limariju i lakirnicu.
Na razini Hrvatske Opel zauzima prvu poziciju s nešto manje od 14 posto tržišta, što predstavlja najveći tržišni udio ovog proizvođača na nekom od nacionalnih tržišta. Slijedi Velika Britanija s nešto preko 11 posto, a na matičnom njemačkom tržištu udio se kreće oko devet posto.
Za 2008. godinu Opelov je cilj stvariti 15-postotni udio na hrvatskom tržištu, ističu iz PSC Zagreb.
|
|
|
|