04.04.2008.
U Hrvatskoj u prva tri mjeseca ove godine prodano 21.805 automobila
Prva tri proizvođača po broju prodanih primjeraka drže ukupno 30,94 posto tržišta, dok na deset najprodavanijih modela otpada 36,56 posto
U Hrvatskoj je, prema podacima agencije Promocija Plus, u prva tri mjeseca ove godine prodano 21.805 automobila. Najviše automobila prodano je u ožujku, 35,89 posto.
Najveći tržišni udio među proizvođačima ima Opel, 13,52 posto ili 2.948 prodanih automobila u ovoj godini.
Slijedi Renault s udjelom od 9,76 posto i 2.129 prodanih automobila, a na trećem mjestu je Volkswagem sa 7,66 posto i 1.670 prodanih automobila.
U prvih deset proizvođača po broju prodanih automobila su još Peugeot (7,45 %), Škoda (6,54 %), Ford (6,40 %), Citroen (6,12 %), Toyota (4,94 %), Suzuki (4,46 %) i Mazda (3,89 %). Prva tri proizvođača drže ukupno 30,94 posto tržišta po broju prodanih primjeraka, dok prvih deset drži 70,74 posto tržišta.
Najprodavaniji model u ovoj godini je Opel Astra, s 1717 prodanih primjeraka, što predstavlja 7,87 posto prodanih automobila u ovoj godini.
Drugi najprodavaniji model je Renault Clio, s 1128 prodanih primjeraka i udjelom od 5,17 posto, a treći Škoda Fabia sa 739 prodanih primjeraka i udjelom od 3,39 posto.
U deset najpopularnijih modela među kupcima su još Opel Corsa, Ford Focus, Peugeot 207, Citroen C3, Škoda Octavia, Volkswagen Golf i Renault Megan.
Ukupno na deset najprodavanijih modela otpada 36,56 posto ukupnog broja prodanih primjeraka.
Oko dvije trećine (65,1%) u ovoj godini prodanih automobila je s benzinskim motorom, dok trećina (34,9 %) kao pogonsko gorivo koristi diesel.
Gledano po regijama, najviše je automobila prodano u zagrebačkoj regiji (Grad Zagreb i Zagrebačka županija), više od trećine (36,23 %), odnosno 7.899 primjeraka.
Slijede Primorska-goranska županija s 1.943 prodana automobila (8,91 %) te Splitsko-dalmatinska s 1.896 (8,70 %).
U Ličko-senjskoj županiji prodano je samo 147 novih osobnih vozila (0,67%), a u Virovitičko-podravskoj 196 automobila (0,90 %). (Bankamagazin)
|
|
|
|