Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Edukacija
>>
Seminari, usavršavanja
Petak, 26.04.2024
Edukacija
Alternativne (privatne)
Seminari, usavršavanja
O srednjim školama - vijesti
Više i visoke škole (državne)
Prikazi knjiga
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Seminari, konferencije
30.09.2008.
Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
Na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu okupila se znanstvena krema iz područja marketinga srednje i istočne Europe
Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (EFZG) bila je domaćin 2. međunarodne znanstvene konferencije "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" koja se u prostorima fakulteta održala 26. i 27. rujna 2008. godine.
Riječ je o međunarodnoj znanstvenoj konferenciji gdje su svoj doprinos dali mnogi uvaženi domaći i inozemni profesori, a potporu za njeno održavanje, uz EFZG, pružilo je i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa.
Svrha konferencije, navodi se u priopćenju organizatora, bila je pružiti sudionicima uvid u brojna pitanja iz područja marketinga, u novom i dinamičnom okruženju kojega karakteriziraju dramatične i često nepredviđene promjene, a koje kao takve uvelike utječu na poslovanje i ekonomiju.
Tijekom dva dana održavanja konferencije u sedam je sesija prezentirano 37 radova koji su sadržavali rezultate trenutnih znanstvenih istraživanja u marketingu, prvenstveno na području središnje i istočne Europe. Svoj doprinos konferenciji dalo je ukupno 90 autora iz 13 zemalja.
Glavni cilj konferencije bila je obnova i jačanje suradnje među znanstvenicima u pomenutim regijama te stvaranje mreže među njima kako bi se isti motivirali za pokretanje zajedničkih znanstveno-istraživačkih i obrazovnih projekata.
Također, cilj je konferencije bio je i povećanje baze budućih članova krovnog europskog udruženja za marketing – EMAC-a (European Marketing Academy).
Organizatori su uvjerenja da je, ako se Marketing Theory Challenges (MTC) inicijativa nastavi i u budućnosti, realno očekivati smanjenje sadašnjeg jaza između marketinške teorije i prakse prisutnog u zemljama središnje i istočne Europe
Povezani članci
12.10.11
Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
24.08.10
Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10
Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
21.12.09
Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
02.10.09
Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
14.04.09
Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
11.02.09
Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09
Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09
Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09
Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08
Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
16.10.08
Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08
Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08
Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08
Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
07.10.08
Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
23.09.08
Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08
Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08
Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08
Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08
Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
11.03.08
O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
29.02.08
Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
28.12.07
Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
02.11.07
Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07
Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
26.10.07
Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
22.10.07
Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07
Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
26.07.07
Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07
O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
15.06.07
Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
18.04.07
Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
21.01.07
Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
29.10.06
Osnove marketinga
Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.