Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
30.09.2008. Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
Na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu okupila se znanstvena krema iz područja marketinga srednje i istočne Europe

Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (EFZG) bila je domaćin 2. međunarodne znanstvene konferencije "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" koja se u prostorima fakulteta održala 26. i 27. rujna 2008. godine.

Riječ je o međunarodnoj znanstvenoj konferenciji gdje su svoj doprinos dali mnogi uvaženi domaći i inozemni profesori, a potporu za njeno održavanje, uz EFZG, pružilo je i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa.

Svrha konferencije, navodi se u priopćenju organizatora, bila je pružiti sudionicima uvid u brojna pitanja iz područja marketinga, u novom i dinamičnom okruženju kojega karakteriziraju dramatične i često nepredviđene promjene, a koje kao takve uvelike utječu na poslovanje i ekonomiju.

Tijekom dva dana održavanja konferencije u sedam je sesija prezentirano 37 radova koji su sadržavali rezultate trenutnih znanstvenih istraživanja u marketingu, prvenstveno na području središnje i istočne Europe. Svoj doprinos konferenciji dalo je ukupno 90 autora iz 13 zemalja.

Glavni cilj konferencije bila je obnova i jačanje suradnje među znanstvenicima u pomenutim regijama te stvaranje mreže među njima kako bi se isti motivirali za pokretanje zajedničkih znanstveno-istraživačkih i obrazovnih projekata.

Također, cilj je konferencije bio je i povećanje baze budućih članova krovnog europskog udruženja za marketing – EMAC-a (European Marketing Academy).

Organizatori su uvjerenja da je, ako se Marketing Theory Challenges (MTC) inicijativa nastavi i u budućnosti, realno očekivati smanjenje sadašnjeg jaza između marketinške teorije i prakse prisutnog u zemljama središnje i istočne Europe

Povezani članci
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08 Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08 Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
02.11.07 Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07 Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
26.10.07 Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
22.10.07 Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07 Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07 O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
15.06.07 Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
21.01.07 Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
29.10.06 Osnove marketinga
Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa