O marketingu
Seniko studio
Osnove marketinga
29.10.2006. Kotler o marketingu: Kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima
Poslovni dnevnik i Masmedia svima koji naruče knjigu do 15. listopada 2006 daruju 20% popusta

Philip Kotler - Koledži se natječu za pridobivanje studenata; muzeji nastoje privući posjetitelje; umjetničke organizacije žele pridobiti svoju publiku; crkve traže župljane; i svi oni trebaju financijska sredstva. Pojedinci također provode marketinške aktivnosti: političari žele glasove, doktori traže pacijente, a umjetnici žele postati slavni. Ono što im je svima zajedničko jest želja da privuku odgovor ili financijski izvor od nekog drugog: pažnju, interes, želju, kupnju, usmenu predaju. Ali da bismo došli do tih odgovora, moramo ponuditi nešto što netko drugi percipira kao vrijedno, tako da druga strana dobrovoljno ponudi odgovor ili financijska sredstva u zamjenu. Na taj način se razmjena pojavljuje kao glavni koncept marketinga.

"Kotler je marketing. Svatko tko je nešto u marketingu treba čitati ovu knjigu." - Al Ries, predsjednik Ries & Ries i autor knjige Positioning

"Obvezna knjiga za svakog tko se bavi izgradnjom, primjenom i provjerom posebnih marketinških programa, koju je napisao jedan od najvećih umova suvremenog marketinga. Naručio sam primjerak za svakog zaposlenika u tvrtki." - Kevin J. Clancy, predsjednik i glavni direktor Copernicus Marketing Consulting i autor knjige Counterintuitive Marketing

Philip Kotler je profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management pri Northwestern University u Evanstonu, konzultant vodećih svjetskih kompanija (IBM, General Electric, Bank of America, Michelin, Shell, Merck) te autor utjecajnih udžbenika i knjiga: Marketing Management; Principles of Marketing; Strategic Marketing for Non-Profit Organizations; Social Marketing i dr.

Izvor: Poslovni.hr

Povezani članci
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
24.08.10 Odnosi s javnošću
Effie Awards 2010. - prijavljeno 40 oglašivačkih kampanja
11.06.10 Istraživanja
HURA: Pad oglašavanja u medijima 17 posto
21.12.09 Istraživanja
Oglašavačka industrija: 2010. godina okrupnjavanja
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
14.04.09 Istraživanja
Potrošnja na oglašavanje u 2009. past će 7 posto
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
13.01.09 Seminari, konferencije
Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08 Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
07.10.08 Istraživanja
Snižena projekcija troškova oglašavanja u 2008.
07.10.08 Odnosi s javnošću
Najava konferencije sport i marketing - «Jačanje branda ulaganjem u sport»
30.09.08 Seminari, konferencije
Zagreb: Međunarodni skup akademske zajednice na temu marketinga
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08 Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
02.11.07 Prikazi knjiga
Marketinški vodić
02.11.07 Seminari, konferencije
Održan XX. Kongres CROMAR-a
26.10.07 Istraživanja
Rijeka: Otvoren kongres CROMAR
22.10.07 Istraživanja
Najavljen 20. Kongres CROMAR-a
19.10.07 Seminari, konferencije
Najava: XX. međunarodni kongres CROMAR
26.07.07 Istraživanja
Po troškovima oglašavanja Hrvatska je srednje razvijena zemlja
24.07.07 O marketingu
AZTN: Javni poziv o koncentraciji Agrokora na tržištu nakon preuzimanja UNEX MPG-a
15.06.07 Prehrambeni proizvodi
Kellog mijenja nutricionističke i marketinške standarde
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
21.01.07 Istraživanja
Novinska web izdanja rastu geometrijskom progresijom
12.10.06 Brandovi
Hrvatska može izgraditi vlastite brandove hrane i odjeće
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa