27.09.2007.
Predstavljen servis "FINA kompenzacija"
Obveze je u 'FINA kompenzaciju' moguće prijaviti na internetskoj stranici FINA-e, telefaksom, poštom ili u svim FINA-inim poslovnicama
Financijska agencija (FINA) predstavila je danas novi servis pod nazivom "FINA kompenzacija", pomoću kojeg će hrvatski poduzetnici moći 'zatvoriti' međusobna dugovanja i potraživanja te na taj način povećati vlastitu likvidnost i poboljšati uvjete poslovanja, objavili su iz FINA-e.
'FINA kompenzacija' je sustav multilateralnih kompenzacija namijenjen svim pravnim i fizičkim osobama koje obavljaju samostalnu djelatnost, registrirane su u Hrvatskoj, a imaju obveze prema drugima poslovnim subjektima.
Iz FINA-e pritom navode kako je uvođenje novog servisa rezultat niza različitih istraživanja tržišta, koja su pokazala da postoji vrlo velika potreba tržišta za takvim servisom.
Obveze je u 'FINA kompenzaciju' moguće prijaviti na internetskoj stranici FINA-e, telefaksom, poštom ili u svim FINA-inim poslovnicama. Učlanjenje u servis je besplatno, visina prijavljenih obveza nije ograničena, a sustav je putem interneta dostupan 24 sata na dan sedam dana u tjednu.
Cijena usluge ovisi o načinu prijavljivanja obveza. Za elektroničke prijave putem interneta naknada iznosi 0,8 posto od kompenziranog iznosa, a minimalni iznos naknade je 90 kuna plus pripadajući PDV.
Za ostale oblike prijave u papirnatom obliku (poslovnica, telefaks, pošta) naknada iznosi 1 posto od kompenziranog iznosa, a minimalni iznos naknade je također 90 kuna uvećan za iznos PDV-a.
Iz FINA-e ističu i kako će prva dva ciklusa 'FINA kompenzacije', od 10. i 23. listopada, biti potpuno besplatna, jer je u tijeku akcija zbog čega se neće naplaćivati naknada za iskompenzirana dugovanja.
Usluga je predstavljena na poslovnom skupu «Savjetovanje managera i poduzetnika – 100 zlatnih savjeta i odgovora za uspješno poslovanje» koji se danas, u organizaciji časopisa Poslovni savjetnik i Hrvatske udruge za poslovnu edukaciju, održao u hotelu Westin u Zagrebu.
Savjetovanje je imalo za cilj informirati i educirati managere i poduzetnike o trendovima u poslovanju, prezentirati novija poslovna istraživanja i dati konkretne odgovore na pitanja s područja financija, managementa, marketinga, poslovne komunikacije, poreza, edukacije, radnih odnosa i prava. (Hina, Suvremena.hr)
|
|
|
|