Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
15.10.2009. Adizes savjetovao menadžere vodećih hrvatskih kompanija
Metoda Adizes temelji se na shvaćanju organizacije kao živog organizma koji prolazi kroz deset faza životnog ciklusa, od rađanja pa do smrti, pri čemu je ključno pronaći optimalan put kojim bi organizacije trebale ići kako bi izbjegle probleme karakteristične za rast i starenje

Profesor Ichak Adizes, jedan od najvećih svjetskih autoriteta iz područja menadžmenta i organizacijske terapije kompanija, održao je danas u zagrebačkom HYPO EXPO XXI centru predavanje o izazovima razvoja kompanija u doba financijske krize.

Predavanje je održano u sklopu istoimene konferencije, u organizaciji Adizes Southeast Europe, a okupilo je velik broj menadžera i profesionalaca iz brojnih hrvatskih kompanija.

Profesor Adizes govorio je o preduvjetima i načinima nastanka uspješne organizacije te kako pristupiti rješavanju problema s kojima se kompanije susreću u ovo krizno doba.

Na današnjoj konferenciji konkretne preporuke kako primijeniti promjene u organizaciji te poboljšati cjelokupno poslovanje imao je priliku dobiti top menadžment vodećih kompanija u Hrvatskoj, poput Agrokora, Atlantic grupe, Splitske i Erste banke kao i predstavnici Hrvatske narodne banke.

Metoda Adizes temelji se na shvaćanju organizacije kao živog organizma koji prolazi kroz deset faza životnog ciklusa, od rađanja pa do smrti, pri čemu je ključno pronaći optimalan put kojim bi organizacije trebale ići kako bi izbjegle probleme karakteristične za rast i starenje.

Tijekom proteklih 35 godina dr. Adizes pomagao je kompanijama diljem svijeta da zauzmu vodeće pozicije u različitim gospodarskim granama, od bankarskog sektora (Bank of Amerika) preko automobilske (Volvo Švedska, Subaru Amerika) i avio (Northrop Aviation) do prehrambene industrije (Domino’s Pizza). Osim korporacija savjetovao je i vlade Švedske, Islanda, Izraela i Brazila u području reformi gospodarskog sektora.

„Ako tvrtka teži ka uspjehu u vremenima velikih promjena ona se mora istinski mijenjati. To podrazumijeva mijenjanje vlastitih osnova: misije, politike, ciljeva, strategija, strukture, sustava odgovornosti, kontrole i nagrađivanja. Jedino na taj način možemo osigurati fleksibilnost kompanije i njezin opstanak na tržištu, čime će se izbjeći sudbina koju im je životni ciklus namijenio“ - izjavio je prilikom predavanja prof. dr. Ichak Adizes.

Dr. Adizes autor je sedam knjiga koje su prevedene na 22 jezika. Njegova knjiga „Životni ciklusi tvrtki: kako nastaju, razvijaju se i zašto umiru dobre tvrtke“ (1988) već je prerasla u klasično djelo teorije menadžmenta koje je časopis The Library Journal uvrstio u grupu deset najboljih poslovnih knjiga.
Zbog velikog doprinosa razvoju teorije i prakse menadžmenta dobitnik je deset počasnih doktorata i dva počasna državljanstva. Bio je redoviti profesor na kalifornijskom sveučilištu UCLA i gost profesor na Sveučilištima Stanford i Columbia.

Osnivač je i predsjednik Adizes Instituta, internacionalne konzultantske kompanije koja upravama i vladama diljem svijeta savjetuje kako upravljati promjenama bez razarajućih konflikata te na koji način poboljšati sveukupno poslovanje.

Osim predavanja dr. Ichaka Adizesa veliki interes i pažnju slušatelja privuklo je izlaganje o iskustvima i praktičnoj primjeni Adizes metode u regiji u proteklih 15 godina, koje su prisutnima prenijeli Boris Vukić i Hrvoje Bogdan, osnivači i konzultanti Adizes Southeast Europe.

Povezani članci
23.08.09 Financije i gospodarstvo
Recesija pri kraju, burzovni indeksi na najvišim razinama u 2009.
16.09.08 Više i visoke škole (državne)
Upravljanje prodajom – Sales Management
24.04.08 Seminari, konferencije
U Zagrebu održana Tourism Management Arena
27.09.07 Seminari, konferencije
Predstavljen servis "FINA kompenzacija"
01.06.07 Seminari, konferencije
Dobri prodavači i dobri sportaši ne rađaju se nego stvaraju
15.05.07 Seminari, konferencije
Adris Business Forum u Zagreb dovodi legendarnog Jacka Welcha
14.05.07 Korisne informacije
Sve veća važnost nefinancijskih pokazatelja poslovanja
01.10.06 Seminari, konferencije
U Zagrebu održan Maloprodajni forum
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa