Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
19.03.2009. Kako kupac doživljava brend ključno je za afirmaciju proizvoda
Proizvod je sam po sebi inertan, kvalitetna usluga osigurava prodaju, a iskustvo kupca proizvodu omogućava dugotrajnost i životnost

Brend je obećanje koje se mora ispuniti i to u svakom segmentu procesa koji započinje potvrđenom kvalitetom proizvoda, nadograđuje dobrom uslugom, te se u cijelosti afirmira iskustvom potrošača, njegovim doživljajem i stavom koji se kreira prema proizvodu.

Naglasak je to predavanja koje je danas u Zagrebu održao Shaun Smith, vodeći svjetski stručnjak za područje customer experience managementa, u okviru konferecije Internacionalnog centra za profesionalnu edukaciju posvećenoj temi iskustvenog marketinga.

„Nije dovoljno samo kupcu usaditi povjerenje u određeni proizvod, već je ključno ostvariti osjećaj zadovoljstva i oduševljenja koje kupac dalje komunicira svojoj okolini i tako postaje najbolji promotor proizvoda ili usluge, istaknuo je u uvodnoj riječi moderator konferencije Zvonimir Pavlek.

Tijekom izlaganja Smith je na brojnim primjerima pokazao kako koncept brenda treba odražavati njegovu konzistentnost i standardnost, ali i uključivati veliku dozu osjetljivosti i fleksibilnosti kroz osluškivanje tržišta koje se stalno mijenja.

„Primjerice, McDonald's je svoj globalni uspjeh temeljio na jedinstvenosti, originalnosti i istovjetnosti ponude bez obzira u kojem se dijelu svijeta nalazio. Ipak, posljednjih je godina cijeli koncept iskusio poteškoće u poslovanju upravo zbog te 'istovjetnosti', jer se nije uvidjelo kako su ljudi rapidno mijenjali svoje potrošačke navike shodno sve jačim opredjeljenjima za zdravu hranu, ekološke proizvode i sl.“, rekao je Smith.

On je također naglasio da niti gospodarska kriza neće pogoditi one koji se znaju prilagoditi promijenjenim okolnostima jer 'ljudi i dalje kupuju, samo selektivnije, pa je ključno ostvariti i održati povjerenje kupca'.

Povjerenje i prilagođenost vremenu drži osnovnim elementima kvalitetne ponude ističući kako je prije 30 godina bilo dovoljno imati pravi produkt na pravom mjestu i u pravo vrijeme, no da je danas to manje važno s obzirom da životni stil postaje presudni faktor u odabiru što se kupuje.

S razvojem tehnologije iz osnova se promijenio i način komuniciranja pa tako ni marketinške poruke nisu više jedini vid informiranja o proizvodima ili uslugama.

„Današnji kupci preferiraju čuti kakva su iskustva ljudi koji su ranije kupovali pa glavni argument za odluku donose nakon što posjete web forume, zanemarujući ciljano oglašavanje u medijima“, dodao je Smith.

Po njegovom mišljenju, temeljno je znati kako je usluga, pa makar i ona najkvalitetnija, trenutni odnos s potrošačem, dok iskustvo predstavlja izgradnju veze koja traje i širi se.

U tom je procesu nužno postići lojalnost zaposlenika kako bi se u konačnici povjerenje prenijelo i na potrošača, zaključio je Smith.

Povezani članci
03.03.15 Zdravlje
Nova knjiga Mirne Andrijašević: SPORT SMISAO ŽIVOTA
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
12.05.11 Seminari, konferencije
Zagreb: 6. maloprodajni forum u duhu inovacije
11.02.10 Seminari, konferencije
Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD
02.10.09 Odnosi s javnošću
Marketinške nagrade Effie prvi put dodijeljene i u Hrvatskoj
04.03.09 Seminari, konferencije
Shaun Smith u Zagrebu!
11.02.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine.
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
09.01.09 Seminari, konferencije
Marketinški događaj 2009. godine
10.11.08 Seminari, konferencije
Održana Web::Strategija o SEO marketingu
16.10.08 Seminari, konferencije
Dawson: Inovacija je srž uspjeha maloprodaje
16.10.08 Seminari, konferencije
Konferencija Sport i marketing: Jačanje branda ulaganjem u sport
15.10.08 Prikazi knjiga
Knjiga koja će vas oduševiti!
15.10.08 Seminari, konferencije
Forum: Novi trendovi u prodaji
23.09.08 Seminari, konferencije
Skup marketinških stručnjaka u Zagrebu
22.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller o upravljanju markama – I dio
18.08.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o poziciji i budućnosti marketinga
09.08.08 Seminari, konferencije
Najava seminara: Manje poznato o profesoru Kevin Lane Kelleru
01.08.08 Seminari, konferencije
Kevin Lane Keller - 16. 09. 2008. u Zagrebu
05.06.08 Seminari, konferencije
Tom Peters na Adria Business Forumu
14.05.08 Seminari, konferencije
Fitz-Enz: Ljudski resursi su kratkoročni trošak, ali dugoročni profit
11.03.08 O marketingu
EFFIE konferencija o učinkovitosti marketinga u Zagrebu
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
28.12.07 Brandovi
Samo 5 posto kupaca vjerno je brandovima
17.05.07 Seminari, konferencije
Jack Welch na Adris Business Forumu
15.05.07 Seminari, konferencije
Adris Business Forum u Zagreb dovodi legendarnog Jacka Welcha
27.03.07 Seminari, konferencije
Javne usluge u konkurentskom polju
02.03.07 Seminari, konferencije
Jack Welch u Zagrebu 17. svibnja
14.01.07 Seminari, konferencije
Prva hrvatska konferencija o Internet oglašavanju
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa