Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
04.03.2009. Shaun Smith u Zagrebu!
Shaun Smith
Shaun Smith
Internacionalni centar za profesionalnu edukaciju najavljuje: Customer Management Summit: Customer Experience Management

Zagreb - Hotel Westin - 19. ožujka 2009.

Glavni govornik Summita Shaun Smith vodeći je svjetski stručnjak za područje Customer Experience managementa

* koautor tri ključne poslovne knjige na području EM-a: "Uncommon Practice" (Neuobičajena praksa), "Managing the Customer Experience" (Upravljanje doživljajima klijenata), "See, Feel, Think, Do - the power of instinct in business" (Gledaj, osjećaj, razmišljaj, čini - snaga instinkta u poslovanju),

* autor rubrike Brands and Branding u magazinuEconomist i autor istraživačkih alata poput “Organisational Alignment Surveys (OAS)” i “Customer Experience Management survey”,

* konzultant brojnim vodećim svjetskim tvrtkama (3M, BP, EMC, British Airways, HSBC, Inter-Continental
Hotels, ITT Sheraton, Microsoft, National Australia Bank, Toyota, Vodafone...).
Program Summita
09:00-10:30 Shaun Smith: “How to Create Unique Customer Experience“ I dio

10:30-11:00 Pauza

11:00-12:30 Shaun Smith: “How to Create Unique Customer Experience“ II dio

12:30-13:30 Ručak

13:30-14:00 Predstavnici istraživačkih kuća: “Faktori doživljaja pri kupnji i korištenju proizvoda/usluga i njihov utjecaj na vjernost klijenata“

14:00-15:00 Primjeri iz prakse - upravljanje doživljajem klijenata u hrvatskim i regionalnim tvrtkama

15:00-15:30 Pauza

15:30-16:30 Okrugli stol s izvršnim direktorima vodećih hrvatskih tvrtki: CEM u Hrvatskoj
Glavna tema Summita

Upravljanje zadovoljstvom kupaca (Customer Satisfaction) jednostavno nije više samo po sebi dovoljno za poslovni uspjeh. Da bi pobijedile na tržištu, kompanije trebaju kreirati entuzijastične zagovornike (advocates) svojih proizvoda i usluga, koji su izuzetno vjerni i svojim pozitivnim stavom i entuzijazmom privlače nove potencijalne korisnike.

Npr. tvrtka First Direct stječe 38% prihoda od novih kupaca putem preporuka postojećih kupaca. Preporuke od strane kupaca dolaze kao rezultat kreiranja jedinstvenog iskustva koje postaje sinonim za marku proizvoda - što se često naziva Branded Customer Expirience.

U vrijeme kada je tehnološki moguće prilično dobro tehnički iskopirati gotovo svaki proizvod ili uslugu, kreiranje jedinstvenog iskustva kupaca pri kupnji i korištenju tvrtkinih proizvoda i/ili usluga, predstavlja najbolju konkurentsku prednost na tržištu i izvor vjernosti kupaca koja se na koncu reflektira i u većoj profitabilnosti poslovanja.

Ako kompanija svojim proizvodima i/ili uslugama stvara jedinstveni doživljaj prema svojim kupcima, tada ona nema potrebe za uključenje u cjenovne ratove na tržištu, jer posjeduje izuzetno vjernu bazu svojih kupaca koji ni ne pomišljaju na odlazak konkurenciji zbog nešto jeftinije konkurentske ponude.

Na ovoj će konferenciji Shaun Smith prezentirati kako uspješne tvrtke promatraju svoje poslovanje iz perspective klijenta i onda dizajniraju jedinstveni Customer Expirience koji rezultira povećanjem vjernosti i profitabilnosti poslovanja.
Polaznici Summita imat će tako priliku saznati:

* Kako postići izvrsnost u kreiranju doživljaja klijenata kroz integriranje poslovne strategije, upravljanja, tehnologije, poslovnih modela i brand managementa.
* Kako kreirati visok stupanj zadovoljstva klijenata i kako postići da klijenti postanu najbolji zagovornici usluga i proizvoda kompanije
* Kako postići diferencijaciju upravljanjem doživljajima klijenata u cjelokupnom procesu interakcije klijenta i kompanije
* Kako živjeti svoj brand
Shaun Smith
Posljednjih deset godina Sahun je dao veliki doprinos tome da upravljanje doživljajima klijenata od taktičkog postane strateško pitanje modernih poslovnih sustava. Ključan je njegov utjecaj na promišljanje i praksu vezanu za upravljanje klijentovim doživljajima kao instrumenta za postizanje diferencijacije branda i dugoročne lojalnosti klijenata.

On je koautor tri ključne poslovne knjige na području CEM-a. Njegova knjiga: "Uncommon Practice" (Neuobičajena praksa) koja je nastala temeljem istraživanja i partnerstva s Interbrand, istražuje kompanije koje uspješno kreiraju izuzetan doživljaj klijenata.

Više o autoru
Rokovi prijave i uplate kotizacijeKotizacijaKotizacija s PDV-om
od 14. veljače do 10. ožujka2.590,00 kn3.160,00 kn
od 11. ožujka - 19. ožujka2.850,00 kn3.477,00 kn
U cijenu kotizacije uračunat je i poseban poklon, knjiga prof. Zvonimira Pavleka „Branding“.











Za više informacija nazovite 00 385 1 4812 685



PRIJAVITE SE

Povezani članci
12.05.11 Seminari, konferencije
Zagreb: 6. maloprodajni forum u duhu inovacije
19.03.09 Seminari, konferencije
Kako kupac doživljava brend ključno je za afirmaciju proizvoda
16.10.08 Seminari, konferencije
Dawson: Inovacija je srž uspjeha maloprodaje
05.06.08 Seminari, konferencije
Tom Peters na Adria Business Forumu
14.05.08 Seminari, konferencije
Fitz-Enz: Ljudski resursi su kratkoročni trošak, ali dugoročni profit
29.02.08 Seminari, konferencije
Klasični mediji gube marketinšku bitku s internetom
17.05.07 Seminari, konferencije
Jack Welch na Adris Business Forumu
15.05.07 Seminari, konferencije
Adris Business Forum u Zagreb dovodi legendarnog Jacka Welcha
27.03.07 Seminari, konferencije
Javne usluge u konkurentskom polju
02.03.07 Seminari, konferencije
Jack Welch u Zagrebu 17. svibnja
14.01.07 Seminari, konferencije
Prva hrvatska konferencija o Internet oglašavanju
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa